Haar jeugd is boybands.quote:

De trutquote:Op donderdag 25 december 2014 23:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, toen was ik te druk bezig met het luisteren van mijn moeder's BZN cassettebandjes.

Is toch heerlijk man.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:24 schreef Childofthe90s het volgende:
ABBA staat er ook echt 20x in....

Fix You hoort bij de topquote:Op donderdag 25 december 2014 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Coldplay en Pharell hebben nooit de klassiekers om dat te rechtvaardigen inderdaad.

Inderdaad, veel te weinig.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:24 schreef Childofthe90s het volgende:

Ja absoluut, een beetje gay is OK.quote:

Dat was een paar jaar erna.quote:

Mijn moeder draaide altijd ABBA in de autoquote:Op donderdag 25 december 2014 23:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, toen was ik te druk bezig met het luisteren van mijn moeder's BZN cassettebandjes.

Niks mis met Abba!quote:Op donderdag 25 december 2014 23:24 schreef Childofthe90s het volgende:

Beterschapquote:Op donderdag 25 december 2014 23:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Liefjes, ik ga slapen.
Met een extravoor D.

Whoeiquote:Op donderdag 25 december 2014 23:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Liefjes, ik ga slapen.
Met een extravoor D.

quote:Op donderdag 25 december 2014 23:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Liefjes, ik ga slapen.
Met een extravoor D.

welterusten, tot morgenquote:Op donderdag 25 december 2014 23:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Liefjes, ik ga slapen.
Met een extravoor D.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |