Ik heb jou vorig jaar hier niet echt veel gezien, dus vandaar enige verbazing eigenlijkquote:

Jaren 70 zwijmelmuziekquote:

Schande natuurlijk. Maar we zullen zien waar Pharell over 50 jaar staat.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb jou vorig jaar hier niet echt veel gezien, dus vandaar enige verbazing eigenlijk
Sowieso een slecht jaar voor alle Beatles, op je John Lennon-opmerking. Ze staan allemaal onder Happy van Pharell. Sja

Het verschil tussen tijdloos en inwisselbaar.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:21 schreef laxus13 het volgende:
Kijk dit is dan weer een verademing

Is dit niet een van zijn weinige hits van de jaren 80 ??quote:

Sorry dat ik meezingquote:Op donderdag 25 december 2014 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
* Doedezemaar kruipt tegen D. aan

Hoort ze niet, ik zing harder....en valser.quote:

nou niet gaan haten op progrock hequote:Op donderdag 25 december 2014 23:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Net als die progrock, ze stoppen niet

Dan staat er 1 Beatles nummer tussen 40 Coldplay en Pharell nummers. Ze moeten meegaan met de tijd he.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Schande natuurlijk. Maar we zullen zien waar Pharell over 50 jaar staat.

Jij zit ook bij ons op de bank?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoort ze niet, ik zing harder....en valser.

quote:Op donderdag 25 december 2014 23:22 schreef Cee het volgende:
Nooit gehoord, dit nummer. Ik kan niet zeggen dat ik vind dat ik veel gemist heb.

Liever een tikkeltje homoseksueel dan compleet nichterigquote:Op donderdag 25 december 2014 23:23 schreef Mani89 het volgende:
Dit nummertje is een tikkeltje homosensueel.

Daar geloof ik echt helemaal niks van.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Dan staat er 1 Beatles nummer tussen 40 Coldplay en Pharell nummers. Ze moeten meegaan met de tijd he.

Nee...maar zo hard zing ik.quote:

Neuhquote:Op donderdag 25 december 2014 23:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Dan staat er 1 Beatles nummer tussen 40 Coldplay en Pharell nummers. Ze moeten meegaan met de tijd he.

En you make me feel like dancing?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:22 schreef laxus13 het volgende:
Thunder In My Heart had ik wel verwacht in de lijst maar die staat er niet in

Je jeugd!quote:

Coldplay en Pharell hebben nooit de klassiekers om dat te rechtvaardigen inderdaad.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daar geloof ik echt helemaal niks van.

Soms mag datquote:Op donderdag 25 december 2014 23:23 schreef Mani89 het volgende:
Dit nummertje is een tikkeltje homosensueel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |