SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 december 2014 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry, was even vergeten hoe je kerstmis in het engels schreef.
Ik vin helemaal mooiquote:Op donderdag 25 december 2014 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En het is merry he nouja kan gebeuren doe je niks aan,
[kriz]Maes is wel te drinken hoor.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry, was even vergeten hoe je kerstmis in het engels schreef.
thanks voor de feedback, voel me een stuk minder onzeker nu!quote:Op donderdag 25 december 2014 21:31 schreef Sapstengel het volgende:
Mag allebei, happy Christmas wordt vooral gebruikt in de UK, merry in de VS.
gelukkig maarquote:Op donderdag 25 december 2014 21:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[..]
Ik vin helemaal mooi
[ afbeelding ]
nou proost dan maar he!quote:Op donderdag 25 december 2014 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[kriz]Maes is wel te drinken hoor.
[ afbeelding ]
ben je gekquote:
Er heeft op dit moment maar één turk gereageerd in dit topic.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
Ojee, wat doe ik hier, ik ben geen Turk.
Ben je eenzaam.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
Kom jij onze topic nou vervuilen, vieze domoezquote:Op donderdag 25 december 2014 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, iets met saaie kerst.quote:
Nee.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:35 schreef xminator het volgende:
Laten we alle eensame fokkers verzamelen op een grote krizmast tinychat.
Straks ben je ook nog alleen op die tinychat, dubbele klapquote:Op donderdag 25 december 2014 21:35 schreef xminator het volgende:
Laten we alle eensame fokkers verzamelen op een grote krizmast tinychat.
Dat bier is Belgisch, drink het nooit verderquote:Op donderdag 25 december 2014 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
nou proost dan maar he!
[..]
Er heeft op dit moment maar één turk gereageerd in dit topic.
Popcornquote:Op donderdag 25 december 2014 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat?
ik heb geen kracht voor tc
oh op de een of andere manier dacht ik dat dat xminiator wasquote:
It is so lonely this Christmas..quote:Op donderdag 25 december 2014 21:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Straks ben je ook nog alleen op die tinychat, dubbele klap
Jai kommen hier prate tegen mai?quote:Op donderdag 25 december 2014 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh op de een of andere manier dacht ik dat dat xminiator was
ik had best vaak dat hij haperde ja, even op pauze zetten en wachten helpt wel..
quote:Op donderdag 25 december 2014 21:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Jai kommen hier prate tegen mai?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |