+1quote:Op dinsdag 30 december 2014 07:09 schreef hans1985 het volgende:
[..]
Maar tip: koop een busje ballistol.
dat is een super smeermiddel.
ontwikkeld door de duitsers. vroegah smeerden ze hun kar 98 er mee en behandelden ze er loopgravenvoet mee. spul gebruik ik ook overal voor.
De drie keer dat ik er bestelde was het de volgende dag in huisquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Is Toolmax een beetje snel met verzenden?
Kan gebeuren, dat overkomt je gewoonquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:38 schreef Vonkenboer het volgende:
Dus zojuist heb ik de volgende artikelen nog ff besteld...![]()
![]()
Blijkt inderdaad snel te kunnen. DPD schijnt al onderweg te zijn....quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De drie keer dat ik er bestelde was het de volgende dag in huis
Hehequote:Op dinsdag 30 december 2014 21:00 schreef hans1985 het volgende:
Hmmm, vandaag gewoon niks besteld he.
Vandaag alleen schietnagels en elektro materiaal binnen gekregen. Voelt toch kaal. Maar helaas ik stel bestellen nieuwe tools uit tot nieuwe jaar. Heb denk ik genoeg besteld en meer da de helft moet nog binnen komenquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:12 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Heheik ook niet. Voelt als een soort leegte
![]()
Vandaag wel m'n invalzaag binnen gekregen. Mooi ding, voelt zeer degelijk aanalleen zaten de 2 geleiders er niet bij... Zal wel in een ander pakket zitten, en toevallig in een andere zending zijn geraakt ofzo. Hopelijk morgen...
Ik ben aardig klaar voorlopigquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:50 schreef bluemoon23 het volgende:
Kom kom heren, nog even wat bestellen.![]()
Topic moet wel vol voor het einde van het jaar he
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:24 schreef hans1985 het volgende:
Vandaag alleen schietnagels en elektro materiaal binnen gekregen. Voelt toch kaal. Maar helaas ik stel bestellen nieuwe tools uit tot nieuwe jaar. Heb denk ik genoeg besteld en meer da de helft moet nog binnen komen
Hahaquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:50 schreef bluemoon23 het volgende:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:57 schreef bleiblei het volgende:
Ik ben aardig klaar voorlopig.
Eerst maar weer beter weer zodat ik weer verder aan de gang kan in de tuin.
Oh, massa'squote:Op dinsdag 30 december 2014 22:10 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Haha
Wat is nog leuk om te kopen dan?
Gereedschappelijk is goedkoper.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:25 schreef DaMook het volgende:
Is dit een goede prijs ?
http://www.toolmax.nl/mak(...)8v-3-0ah-li-ion.html
Of kan het goedkoper/beter?
Thanks dat scheelt best wel wat. Is dit een goede prijs voor die set ?quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:31 schreef jefmen het volgende:
[..]
Gereedschappelijk is goedkoper.
http://www.gereedschappel(...)DbbOCOH_NBoCl2vw_wcB
Vuile opstoker dat je bentquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:50 schreef bluemoon23 het volgende:
Bosch Blauwquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:47 schreef hans1985 het volgende:
[..]
Vuile opstoker dat je bent
Ik ben bezig met een project. ik lie vorige week al 2 weken voor op mijn begroting. skeletwerk van wanden gaat veel sneller dan verwacht ( top timmerman/uitvoerder erbij die mee denkt. Hier ga ik ook onder begroting door.
Dus in nieuwe jaar denk ik dat ik ff mijjn invalzaag met mallen bestel. Word gewoon 220 volt. Ik twijfel tussen makita (daar heb ik80% van) of dewalt.. wil dus setje met invalzaag, 2x140 geleider en mallen. Prijsklasse dewalt/makita.
Rond de ¤400quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Bosch Blauw.
Waarom? Omdat dat gewoon een kale Mafell is. Weet alleen niet uit mijn hoofd hoe die qua prijs is.
wat bedoel je eigenlijk met mallen in de context van een invalzaag?
En wat is het geworden?quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:53 schreef derLudolf het volgende:
Ik zou hier graag wat posten dit jaar, maar Deutsche Post is niet zo snel. Als mijn bank het geld überhaupt al de grens over heeft gestuurd.
In januari word ik blij
laten we hopen dat dhl het niet verder mee moet nemen dan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:53 schreef derLudolf het volgende:
Ik zou hier graag wat posten dit jaar, maar Deutsche Post is niet zo snel. Als mijn bank het geld überhaupt al de grens over heeft gestuurd.
In januari word ik blij
[..]
Rond de ¤400
Voor die scharniermallen zou ik een aluminium variant aanraden. Die kan je zonder omstellen zowel links als rechts gebruiken. Die houten mallen moet je telkens omstellen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:55 schreef hans1985 het volgende:
ik ben aan kijken voor invalzaag en 280 cm geleiders.
deze vond ik:
http://www.gereedschapcen(...)mbox-model-2014.html
beter, goedkopeer, andere keuze...vuur maar .
mailen bedoelik mallen mee voor scharnieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |