Neequote:Op donderdag 25 december 2014 17:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
20. Misschien is dat een opluchting.
DOEI!quote:Op donderdag 25 december 2014 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu maar eens de kersttafel dekken, tot later allemaal!
Succes met je nasi!quote:Op donderdag 25 december 2014 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat is toch neukend niet normaal!quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoorde die lui deze week voor het eerst, op een cd van mijn (verstandelijk beperkte) cliënt.quote:
Ja, het is fijn om een jaarlijks ultiem dieptepunt te hebben.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
godver![]()
goed nieuws dat dat lied weer in de top 2000 staat
Het liedje waar Marco B., of eigenlijk zijn liedjesboer zijn inspiratie uit zal hebben gehaald voor Gedrochters.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
godver![]()
goed nieuws dat dat lied weer in de top 2000 staat
Daar kwam je speciaal voor onder die steen vandaan?quote:Op donderdag 25 december 2014 17:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik hoorde die lui deze week voor het eerst, op een cd van mijn (verstandelijk beperkte) cliënt.
Leuk he? Heerlijke popmuziekquote:Op donderdag 25 december 2014 17:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik hoorde die lui deze week voor het eerst, op een cd van mijn (verstandelijk beperkte) cliënt.
Ah, de 1D's van de jaren 90quote:Op donderdag 25 december 2014 17:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Liever dan wat meer van The Backstreet Boys of Take That.
Zonde, dit hoort veel hoger te staan inderdaad.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:42 schreef Fred_B het volgende:
Dit stond in het eerste jaar nog op 822 trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
Only The Lonely staat inderdaad ook gevaarlijk laag.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Komend jaar vallen er 2 nummers van Roy uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |