abonnement Unibet Coolblue
pi_147952084
Heerlijk die goede oude tijd waarin alles nog overzichtelijk geordend was, ook qua muziek(smaak) en ja, ik weet dat labeltjes plakken fout is, maar wel zo makkelijk.....wat was jouw muzieksmaak in de seventies/eightees? Of beter hoe is jouw muzieksmaak in al die tijd geëvolueerd ?

Zelf een mix tussen wave en punk.....bands als de Ramones, Echo and the Bunnymen, Birthday party (Nick Cave *O* ), Foetus, Joy Division en zeker ook de Neue Deutsche Welle met bands als Malaria, X-Mal Deutschland, Kowalski, Einstürzende Neubauten, Palais Schaumburg en de zusjes Humpe om er een paar te noemen. Voor de Groningers onder ons....Benzinebar For the Win!

Disco was zwaar kut (terwijl ik nu zelfs nummers van een groep als Abba in mijn playlist heb staan :X )

Speciaal voor Eska *; onderstaande pic weer opgeduikeld die door 1 of andere onverlaat ooit uit de originele OP is gehaald. Zelfs 40 plussers doen nog aan on-line vandalisme. :'(



De afgelopen 3 jaar is al meerdere malen geraden wie de dames zijn en aangezien we dat als 40 plussers toch steeds weer vergeten kunnen we er dus weer vrolijk mee verder gaan.
  donderdag 25 december 2014 @ 20:03:44 #3
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_147956400
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
  donderdag 25 december 2014 @ 20:04:33 #4
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_147956417
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 15:41 schreef Kingstown het volgende:
Heerlijk die goede oude tijd waarin alles nog overzichtelijk geordend was, ook qua muziek(smaak) en ja, ik weet dat labeltjes plakken fout is, maar wel zo makkelijk.....wat was jouw muzieksmaak in de seventies/eightees? Of beter hoe is jouw muzieksmaak in al die tijd geëvolueerd ?

Zelf een mix tussen wave en punk.....bands als de Ramones, Echo and the Bunnymen, Birthday party (Nick Cave *O* ), Foetus, Joy Division en zeker ook de Neue Deutsche Welle met bands als Malaria, X-Mal Deutschland, Kowalski, Einstürzende Neubauten, Palais Schaumburg en de zusjes Humpe om er een paar te noemen. Voor de Groningers onder ons....Benzinebar For the Win!

Disco was zwaar kut (terwijl ik nu zelfs nummers van een groep als Abba in mijn playlist heb staan :X )

Speciaal voor Eska *; onderstaande pic weer opgeduikeld die door 1 of andere onverlaat ooit uit de originele OP is gehaald. Zelfs 40 plussers doen nog aan on-line vandalisme. :'(

[ afbeelding ]

De afgelopen 3 jaar is al meerdere malen geraden wie de dames zijn en aangezien we dat als 40 plussers toch steeds weer vergeten kunnen we er dus weer vrolijk mee verder gaan.
De middelste is Debby Harry van Blondie
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
pi_147969732
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 13:46 schreef Kingstown het volgende:

[..]

:'(

Uitgerekend op de trouwdag van mijn dochter tijd van het jaar die je zo leuk vindt.
Beterschap. :*

John Lennon stond op 1 en dat ene nummer stond geeneens in de top-10, dus ze snapten er niet veel van. :(
Dank :*
Gelukkig vind ik het heel december kerst en hecht ik niet zozeer aan 25 & 26 december. Maar lollig is anders. :P

Die kerst-lijst zal niet kloppen dan, als het niet eens in de top-10 stond.

trouwdag van je dochter? Heb ik iets gemist? :+

Ik moest gister (of was het nou vannacht) nog aan je denken trouwens, toen ik (half-slapend) Tom Petty voorbij hoorde komen. (sorry daarvoor :P )
pi_147969897
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:15 schreef Eska het volgende:

Dank :*
Gelukkig vind ik het heel december kerst en hecht ik niet zozeer aan 25 & 26 december. Maar lollig is anders. :P

Die kerst-lijst zal niet kloppen dan, als het niet eens in de top-10 stond.

trouwdag van je dochter? Heb ik iets gemist? :+

Ik moest gister (of was het nou vannacht) nog aan je denken trouwens, toen ik (half-slapend) Tom Petty voorbij hoorde komen. (sorry daarvoor :P )
Jeetje....je kent mijn jeugdtrauma nog. :o Ik ben onder de indruk. *;

Bij jou verhaal van ziek zijn tijdens de kerst, schoot me de kreet uit die commercial van heel lang geleden door het hoofd "Uitgerekend op de trouwdag van mijn dochter heb ik een verstopte neus". Geen idee wat voor product daar tegen hielp, maar de slogan is blijven hangen. :+

Gaat het ondertussen al wat beter ? ~:) Zal nog maar een #exit muziekje posten.

pi_147973493
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:23 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Jeetje....je kent mijn jeugdtrauma nog. :o Ik ben onder de indruk. *;

Bij jou verhaal van ziek zijn tijdens de kerst, schoot me de kreet uit die commercial van heel lang geleden door het hoofd "Uitgerekend op de trouwdag van mijn dochter heb ik een verstopte neus". Geen idee wat voor product daar tegen hielp, maar de slogan is blijven hangen. :+
Gaat het ondertussen al wat beter ? ~:) Zal nog maar een #exit muziekje posten.

Ja joh, in mijn hoofd zit jij daardoor eigenlijk gewoon standaard geschakeld aan Tom Petty. :+

Ah dat van die commercial doet nu wel vaag een klein kwartje vallen. :Y

Ja, inmiddels voel ik me gelukkig wat minder ellendig dan de voorgaande dagen. ~:) (al heb ik nu wel onmogelijk lang over deze post gedaan, omdat het allemaal nog wat wazig gaat. :D oO< )

Ook er uit gevallen -O-
pi_147974000
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 13:41 schreef Eska het volgende:

[..]

Ja joh, in mijn hoofd zit jij daardoor eigenlijk gewoon standaard geschakeld aan Tom Petty. :+

Ah dat van die commercial doet nu wel vaag een klein kwartje vallen. :Y

Ja, inmiddels voel ik me gelukkig wat minder ellendig dan de voorgaande dagen. ~:) (al heb ik nu wel onmogelijk lang over deze post gedaan, omdat het allemaal nog wat wazig gaat. :D oO< )

Ook er uit gevallen -O-
Hét nummer van hem moet geloof ik nog komen. :'( Wel heel grappig hoe bepaalde verhalen in je hoofd aan iemand blijven kleven en wel heel leuk om dat te lezen. :*
Heb geprobeerd om de commercial nog te vinden (Vicks neusspray ?), maar kan het niet vinden op YT.
Zal eens navragen in de SC.

Je hebt he wel zwaar te pakken zeg als je al meerdere dagen je zo ellendig voelt. -O-
In jouw huidige staat mss niet iets wat je meteen zult draaien, maar de Stranglers zijn ook geen helden meer.

pi_147976419
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 14:01 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Hét nummer van hem moet geloof ik nog komen. :'( Wel heel grappig hoe bepaalde verhalen in je hoofd aan iemand blijven kleven en wel heel leuk om dat te lezen. :*
Heb geprobeerd om de commercial nog te vinden (Vicks neusspray ?), maar kan het niet vinden op YT.
Zal eens navragen in de SC.

Je hebt he wel zwaar te pakken zeg als je al meerdere dagen je zo ellendig voelt. -O-
In jouw huidige staat mss niet iets wat je meteen zult draaien, maar de Stranglers zijn ook geen helden meer.

Even gespiekt, en dat nummer komt idd nog, even na 17:00. Dan zal ik extra aan je denken. :+ :*

Ah, en het plaatje in de OP staat er weer. :D
En ook nog eens deze meteen als FiPo
quote:
O+

En op dit moment hoor ik zowaar een kerstliedje (Slade) ~:)
Topic kan niet meer stuk. :P

Wel jammer dat deze van Julien uit de lijst is gevallen
pi_147978398
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 15:48 schreef Eska het volgende:
Even gespiekt, en dat nummer komt idd nog, even na 17:00. Dan zal ik extra aan je denken. :+ :*
En ik aan jou. O+
pi_148037266
Hoe kan deze nou toch uit de lijst zijn gevallen.... ;(
pi_148037568
quote:
Vicky hoort er natuurlijk gewoon in. :o

Dusty gaat ook niet zo best meer. Nog maar 3 nummers van haar in de lijst, allemaal gezakt. ;(
En deze is er al uitgevallen
(ik weet dat deze in het vorige topic ook al genoemd was, maar ik vind het gewoon nog een keer erg)
  zondag 28 december 2014 @ 09:09:04 #14
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_148037687
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 15:48 schreef Eska het volgende:

Wel jammer dat deze van Julien uit de lijst is gevallen
Die man heeft heul mooie songs op de wereld gezet.
Een paar jaar geleden speciaal voor dit nummer hierboven naar Carré gegaan om het live te horen.
Ik was blij na afloop...

Ik doe een duit in het zakje:
pi_148037736
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 08:54 schreef Eska het volgende:

[..]

Vicky hoort er natuurlijk gewoon in. :o

Dusty gaat ook niet zo best meer. Nog maar 3 nummers van haar in de lijst, allemaal gezakt. ;(
En deze is er al uitgevallen
(ik weet dat deze in het vorige topic ook al genoemd was, maar ik vind het gewoon nog een keer erg)
Schandalig inderdaad!

Maar gelukkig zijn er een paar nieuwe binnenkomers van Bløf en Anouk. -O-
pi_148037783
Nou is dit helemaal niet mijn smaak, maar dit is toch gewoon een klassieker die er altijd inhoort?
Net zoals Pussycat met Missisippy en BZN met Mon Amour zeg maar.
  zondag 28 december 2014 @ 09:18:05 #17
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_148037888
Ik zie nu dat mijn grote vriendin er gewoon nog nooit heeft ingestaan. :(

pi_148037958
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 09:09 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Die man heeft heul mooie songs op de wereld gezet.
Een paar jaar geleden speciaal voor dit nummer hierboven naar Carré gegaan om het live te horen.
Ik was blij na afloop...

Ik doe een duit in het zakje:

Dank, fijne duit. :Y O+
pi_148038005
quote:
18s.gif Op zondag 28 december 2014 09:13 schreef cafca het volgende:

[..]

Schandalig inderdaad!

Maar gelukkig zijn er een paar nieuwe binnenkomers van Bløf en Anouk. -O-
Dubbel leed, ja. ;(
pi_148038041
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 09:17 schreef Kingstown het volgende:
Nou is dit helemaal niet mijn smaak, maar dit is toch gewoon een klassieker die er altijd inhoort?
Net zoals Pussycat met Missisippy en BZN met Mon Amour zeg maar.
Ja, dat hoort wat mij betreft idd ook gewoon in de lijst thuis....

(Gelukkig komt in november de Evergreen Top-1000 weer :7 )
  zondag 28 december 2014 @ 09:42:18 #22
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_148045089
Ben (nog) geen doelgroep voor dit forum, maar kom toch een duit in het zakje doen.

Onderstaand nummer heb ik tijdens een Subtop 2000 (een afkickdag) ontdekt als een nummer dat nét uit lijst was gevallen. Ik heb er dit jaar op gestemd, maar het mocht niet baten.

pi_148045118
NB: Op nieuwjaarsdag zendt Radio 2 (doorgaans) de afkickdag uit, met veel nummers die nét de lijst niet hebben gehaald.
pi_148051124
Mooi liedje, van Alex Harvey. O+ Had ook zonder meer in de lijst gemoeten.

Nieuwjaarsdag is idd ook altijd erg de moeite van het luisteren (en frustreren :P ) waard, ja. :Y
(duurde ooit zelfs 2 dagen, meen ik)
Ze houden zich dan alleen niet altijd helemaal aan de lijst zoals 'ie online staat. Geeft soms (onaangename) verrassingen. :P
pi_148052640
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 15:56 schreef Eska het volgende:
Mooi liedje, van Alex Harvey. O+ Had ook zonder meer in de lijst gemoeten.

Nieuwjaarsdag is idd ook altijd erg de moeite van het luisteren (en frustreren :P ) waard, ja. :Y
(duurde ooit zelfs 2 dagen, meen ik)
Ze houden zich dan alleen niet altijd helemaal aan de lijst zoals 'ie online staat. Geeft soms (onaangename) verrassingen. :P
Is idd sinds een paar jaar teruggebracht naar 1 dag. :Y Eerste 10 jaar ofzo waren het 2 dagen.
Deze klassieker staat er voor het eerst sinds de start van de T-2000 dit jaar ook niet meer in.

pi_148053254
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 16:30 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Is idd sinds een paar jaar teruggebracht naar 1 dag. :Y Eerste 10 jaar ofzo waren het 2 dagen.
Ja toch wel hè. Wist even niet meer zeker of dat nou echt zo was, of alleen maar in mijn beleving. :P
quote:
Deze klassieker staat er voor het eerst sinds de start van de T-2000 dit jaar ook niet meer in.

'k Zou er zelf nooit op stemmen (ook niet strategisch), maar ik verwacht 'm wel standaard in de lijst, ja. Gewoon omdat 'ie daar hoort. :Y
pi_148173958
Deze staat in geen enkele lijst.

pi_148177216
Het is oudjaarsdag, dus ik kan eindelijk Hazel posten. Hazel. O+
Grootste gemis in de lijst. Bottom line eigenlijk het enige nummer wat ik écht mis, maar nooit zal missen.

  woensdag 31 december 2014 @ 11:01:37 #31
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_148177748
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 10:45 schreef Kingstown het volgende:
Het is oudjaarsdag, dus ik kan eindelijk Hazel posten. Hazel. O+
Grootste gemis in de lijst. Bottom line eigenlijk het enige nummer wat ik écht mis, maar nooit zal missen.

_O_

Om de melancholie op z'n hoogtepunt te brengen, doneer ik deze...

  woensdag 31 december 2014 @ 12:29:12 #32
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_148195595
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 10:45 schreef Kingstown het volgende:
Het is oudjaarsdag, dus ik kan eindelijk Hazel posten. Hazel. O+
Grootste gemis in de lijst. Bottom line eigenlijk het enige nummer wat ik écht mis, maar nooit zal missen.

Eindelijk, daar is ze. ;)
Maar je hebt wel gelijk, zou absoluut terug in de lijst moeten. Soort van breekbaar en krachtig tegelijk is 't. Voelt gewoon erg mooi. O+
pi_148209793
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 18:08 schreef Eska het volgende:

Eindelijk, daar is ze. ;)
Maar je hebt wel gelijk, zou absoluut terug in de lijst moeten. Soort van breekbaar en krachtig tegelijk is 't. Voelt gewoon erg mooi. O+
Afgezien van het feit dat ik het een enorm mooi nummer vind (helemaal niet passend binnen de rest van haar reportoire) heeft het ook een grote emotionele waarde. De tekst is bijna letterlijk wat ik met mijn grote liefde heb meegemaakt . "Ons" Nummer. Hoe klef het ook moge klinken, maar elke keer als ik het hoor moet ik nog steeds aan haar denken. Net de Afkicklijst opgezet....kwam deze voorbij. Ok niet verkeerd. Eruption ook al gehoord. :P

pi_148209811
Die afkicklijst is gewoon leuker dan de echte lijst. :+

pi_148210429
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 08:04 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Afgezien van het feit dat ik het een enorm mooi nummer vind (helemaal niet passend binnen de rest van haar reportoire) heeft het ook een grote emotionele waarde. De tekst is bijna letterlijk wat ik met mijn grote liefde heb meegemaakt . "Ons" Nummer. Hoe klef het ook moge klinken, maar elke keer als ik het hoor moet ik nog steeds aan haar denken. Net de Afkicklijst opgezet....kwam deze voorbij. Ok niet verkeerd. Eruption ook al gehoord. :P

Dat vermoedde ik al wel ja, dat er 'meer' was. Niets mis met wat klefheid trouwens. Koesteren, die herinneringen en dat dat liedje.

Afkicklijst is meestal wel erg de moeite waard, ja. Al zit ook daar rommel tussen natuurlijk. :P Kan de lijst alleen niet op de site terugvinden (ja, alleen wat ze al gedraaid hebben). Nou ja, ze hielden zich er de afgelopen jaren toch nooit helemaal aan. :+
Zonet deze van Duran Duran. Ik kon het nog grotendeels meezingen. :D (ik had die LP :P )
pi_148210458
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 10:29 schreef Eska het volgende:

[..]

Dat vermoedde ik al wel ja, dat er 'meer' was. Niets mis met wat klefheid trouwens. Koesteren, die herinneringen en dat dat liedje.

Afkicklijst is meestal wel erg de moeite waard, ja. Al zit ook daar rommel tussen natuurlijk. :P Kan de lijst alleen niet op de site terugvinden (ja, alleen wat ze al gedraaid hebben). Nou ja, ze hielden zich er de afgelopen jaren toch nooit helemaal aan. :+
Zonet deze van Duran Duran. Ik kon het nog grotendeels meezingen. :D (ik had die LP :P )
Lol....hoorde ik net ook. En "Bette Davis Eyes". :P
Tuurlijk staat er ook minder leuke muziek in, maar ik heb het idee dat ik echt veel meer nummers herken als bij de gewone T-2000. Alsof ze nu minder zero's en 10's draaien, maar dat kan ook mijn verbeelding zijn.

Wel jammer dat ze ook nummers in de herhaling doen. Beetje afbreuk wmb.
Btw...zag net in een ander (oud) topic wat er op nummer 1 stond op jouw geboortedag. _O-
pi_148210568
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 10:33 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Lol....hoorde ik net ook. En "Bette Davis Eyes". :P
Tuurlijk staat er ook minder leuke muziek in, maar ik heb het idee dat ik echt veel meer nummers herken als bij de gewone T-2000. Alsof ze nu minder zero's en 10's draaien, maar dat kan ook mijn verbeelding zijn.

Wel jammer dat ze ook nummers in de herhaling doen. Beetje afbreuk wmb.
Btw...zag net in een ander (oud) topic wat er op nummer 1 stond op jouw geboortedag. _O-
Die verzoekjes hoeven voor mij ook niet, nee. (hoewel ik een relatief groot deel van de top-2000 zelf niet heb meegekregen (uitzieken wilde niet zo vlotten :+ ) )

Ja, wat een pareltje hè, op m'n geboortedag. B-)
pi_148210591
Leuke muziek zie ik hier langskomen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het na een weekje top2000 wel weer heb gehad met de radio. Zo maar weer eens een ceedeetje opzetten...
pi_148210598
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 10:42 schreef Eska het volgende:

[..]

Die verzoekjes hoeven voor mij ook niet, nee. (hoewel ik een relatief groot deel van de top-2000 zelf niet heb meegekregen (uitzieken wilde niet zo vlotten :+ ) )

Ja, wat een pareltje hè, op m'n geboortedag. B-)
:D
pi_148210646
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 10:44 schreef cafca het volgende:
Leuke muziek zie ik hier langskomen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het na een weekje top2000 wel weer heb gehad met de radio. Zo maar weer eens een ceedeetje opzetten...
Houden we jou hier wel op de hoogte van wat er zoal voorbij komt. :7
  donderdag 1 januari 2015 @ 10:49:38 #42
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_148210657
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 10:44 schreef cafca het volgende:
Leuke muziek zie ik hier langskomen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het na een weekje top2000 wel weer heb gehad met de radio. Zo maar weer eens een ceedeetje opzetten...
Ceedeetje is zo 2014...
pi_148210847
quote:
12s.gif Op donderdag 1 januari 2015 10:49 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ceedeetje is zo 2014...
2012:
:)
pi_148211025
Heerlijk fout.....

pi_148211052
Eindelijk Housemartins O+

pi_148211496
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 11:19 schreef Eska het volgende:
Eindelijk Housemartins O+

^O^
pi_148212236
Ik heb er gewoon een hele vriendelijke tweet uitgegooid. :P

Kingstownn twitterde op donderdag 01-01-2015 om 12:21:11 #top2000 Waar blijft Will You van @Hazel_OConnor ?Schande dat hij er voor het eerst niet instaat, dus gaarne goedmaken vandaag. reageer retweet
Had natuurlijk #Afkickdag gemoeten, maar dat bedacht ik me natuurlijk weer te laat.
pi_148222311
Net deze gehoord.....onbegrijpelijk dat het er niet in staat.

pi_148224663
quote:
Deze is nog fouter.

  donderdag 1 januari 2015 @ 20:18:41 #52
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_148231382
Ah, ik zie dat ik eerder deze avond deze gemist heb.
pi_148232938
quote:
Daar had ik op gestemd. Is Hazel nog voorbij gekomen? Heb vanavond niet meer geluisterd.
pi_148233259
Na de top 2000 ben ik weer fan.

pi_148233513
quote:
14s.gif Op donderdag 1 januari 2015 23:55 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Daar had ik op gestemd. Is Hazel nog voorbij gekomen? Heb vanavond niet meer geluisterd.
Nee, niet gehoord nog.... (maar ik heb hier en daar ook wel wat uurtjes gemist hoor)
pi_148233545
Ah, zojuist OMD. :D Kon ik ook nog zo meezingen (ik had de LP :P )
pi_148233651


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2015 00:29:46 ]
pi_148233709
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 00:09 schreef sig000 het volgende:
Na de top 2000 ben ik weer fan.

Ooit een optreden van haar gezien, op Pinkpop. Maakte best wel indruk. :Y (maar ik zal het zelf niet snel opzetten of zo)
pi_148233734
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 00:32 schreef Eska het volgende:

[..]

Ooit een optreden van haar gezien, op Pinkpop. Maakte best wel indruk. :Y (maar ik zal het zelf niet snel opzetten of zo)
Vind het wel een bijzonder nummer maar inderdaad niet geschikt om even te draaien.
pi_148236658
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 00:23 schreef Eska het volgende:
Ah, zojuist OMD. :D Kon ik ook nog zo meezingen (ik had de LP :P )
Ben je wakker?
Je grote vriendje wordt gedraaid! (heb je vast ook de LP van! :P )

pi_148236684
Iets eerder hoorde ik deze, ook lekker
pi_148236689
En nu wéér Coldplay -O-
pi_148236690
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 08:39 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ben je wakker?
Je grote vriendje wordt gedraaid! (heb je vast ook de LP van! :P )

Wakker ben ik al een paar uur, ja. :+
En die LP had ik idd! :D Al ontdekte ik daarna dat 'ie daarvoor véél toffer werk had gemaakt.
pi_148236702
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 08:44 schreef cafca het volgende:
En nu wéér Coldplay -O-
Aangevraagd door iemand die vertelde dat 'ie Coldplay gemist had in de lijst. Hoe-is-het-in-hemelsnaam-mogelijk?? Dat nummer staat toch zeker een keer of 25 in de lijst, dacht ik.... :+
pi_148236704
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 08:44 schreef Eska het volgende:

[..]

Wakker ben ik al een paar uur, ja. :+
En die LP had ik idd! :D Al ontdekte ik daarna dat 'ie daarvoor véél toffer werk had gemaakt.
Dankzij die (matige) LP heb ik wel God Only Knows leren kennen :)
pi_148236712
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 08:46 schreef Eska het volgende:

[..]

Aangevraagd door iemand die vertelde dat 'ie Coldplay gemist had in de lijst. Hoe-is-het-in-hemelsnaam-mogelijk?? Dat nummer staat toch zeker een keer of 25 in de lijst, dacht ik.... :+
Was exact mijn gedachte inderdaad :)
pi_148236742
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 08:46 schreef cafca het volgende:

[..]

Dankzij die (matige) LP heb ik wel God Only Knows leren kennen :)
Oh echt? :D

Ah, nu deze. Tof. *O*
pi_148236761
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 08:44 schreef Eska het volgende:

Wakker ben ik al een paar uur, ja. :+
En die LP had ik idd! :D Al ontdekte ik daarna dat 'ie daarvoor véél toffer werk had gemaakt.
Jij slaapt ook niet veel. :o
Het is lastig te zien, maar heb iig The Magnificent Seven van The Clash ook gemist.

Gisteren nog (half) een uitzendig op de WDR gezien over de "beste 50 Duitse artiesten"in de jaren 80/90. Was het niet met alle keuzes eens :+ , maar leuk was het wel.
pi_148236902
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 08:54 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Jij slaapt ook niet veel. :o
Het is lastig te zien, maar heb iig The Magnificent Seven van The Clash ook gemist.

Gisteren nog (half) een uitzendig op de WDR gezien over de "beste 50 Duitse artiesten"in de jaren 80/90. Was het niet met alle keuzes eens :+ , maar leuk was het wel.
Ik heb een wat ongewoon ritme. :+ Maar per saldo slaap ik voldoende. :P

Toen ik de radio aanzette was (meen ik) Wet wet wet bezig.. The Clash heb ik gehoord. :Y
Ah, en ook nog een nummer gehoord dat dan wellicht ook in dat programma van jou voorbij is gekomen. :D
pi_148236974
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 09:11 schreef Eska het volgende:

Ik heb een wat ongewoon ritme. :+ Maar per saldo slaap ik voldoende. :P

Toen ik de radio aanzette was (meen ik) Wet wet wet bezig.. The Clash heb ik gehoord. :Y
Ah, en ook nog een nummer gehoord dat dan wellicht ook in dat programma van jou voorbij is gekomen. :D
Yup. Idd voorbij zien komen. :Y
BAP ook, maar dan niet met Kristalnach, maar met verdammt lang her.

Korgis. O+ Hoewel dit nummer wel een beetje kwijlerig is.
pi_148241390
Ah, Herbert Grönemeyer zojuist. O+
Ik heb jarenlang deze op mijn vrije keuze-lijstje gehad.
Maar dat heeft (bij mijn weten) nooit de 2000 gehaald....
Naja, Halt mich is ook mooi.
pi_148242599
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 13:25 schreef Eska het volgende:
Ah, Herbert Grönemeyer zojuist. O+
Ik heb jarenlang deze op mijn vrije keuze-lijstje gehad.
Maar dat heeft (bij mijn weten) nooit de 2000 gehaald....
Naja, Halt mich is ook mooi.
Herbert kwam gisteren ook nog voorbij uiteraard. :Y

Met een heel verhaal erbij over zijn onverstaanbare uitspraak en dat zijn platen daarom nooit gedraaid werden in het begin. Nicole en Ideal kan ik me ook nog herinneren en wat gasten die ondertussen compleet in de vergetelheid zijn geraakt en waarvan ik de naam nu ook alweer vergeten ben. :o
pi_148275644
De zou van mij ook in de top2000 mogen:
pi_148275899
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 13:25 schreef Eska het volgende:
Ah, Herbert Grönemeyer zojuist. O+
Ow ja....deze Peppie en Kokkie kwamen ook voorbij.
Op losse groeven, maar dan op z'n Duits.

  zaterdag 3 januari 2015 @ 12:12:04 #79
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_148276133
Jetzt wird wieder in die hände gespuckt! :7

pi_148278585
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 11:53 schreef cafca het volgende:
De zou van mij ook in de top2000 mogen:
:Y
Meteen ook dat heerlijke Vara-dinsdag-gevoel. O+

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:12 schreef MadMaster het volgende:
Geinspireerd door mijn bezoek aan het zuiden gisteren:

Oi, deze kant van Fischer Z kende ik nog niet. :D
pi_148278637
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:14 schreef Kingstown het volgende:
Jetzt wird wieder in die hände gespuckt! :7

:D Die had ik lang niet gehoord.

En door die Peppie & Kokkie van je zit ik nu helemaal in Pogues-sfeer. Voor de zekerheid deze ook nog maar even aan gezet. O+
pi_148278786
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 13:46 schreef Eska het volgende:

Oi, deze kant van Fischer Z kende ik nog niet. :D
Vroeger echt helemaal grijs gedraaid. O+ In hetzelfde iets meer up-tempo genre van ze:

pi_148279167
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 13:48 schreef Eska het volgende:
:D Die had ik lang niet gehoord.
Ik ook niet. :D Wel zo'n typisch '"ow ja" momentje.

Dit was nog verder weggezakt. Rio Reiser.

.
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 13:48 schreef Eska het volgende:
Voor de zekerheid deze ook nog maar even aan gezet. O+
Leuk liedje zeg.....denk dat ik daar eens wat vaker naar ga luisteren. O+
pi_148280408
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:12 schreef MadMaster het volgende:
Geinspireerd door mijn bezoek aan het zuiden gisteren:

*O*
  zaterdag 3 januari 2015 @ 17:51:12 #86
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 3 januari 2015 @ 17:55:50 #87
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zondag 4 januari 2015 @ 00:31:05 #88
181124 chufi
Hace frio o no?
  zondag 4 januari 2015 @ 00:38:01 #89
181124 chufi
Hace frio o no?
  zondag 4 januari 2015 @ 00:39:14 #90
181124 chufi
Hace frio o no?
  zondag 4 januari 2015 @ 00:44:26 #91
181124 chufi
Hace frio o no?
  zondag 4 januari 2015 @ 00:48:49 #92
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_148318098
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 14:06 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ik ook niet. :D Wel zo'n typisch '"ow ja" momentje.

Dit was nog verder weggezakt. Rio Reiser.
Bij mij wel héél ver weggezakt. Doet slechts heel vaag een klein kwartje vallen....

.
quote:
[..]

Leuk liedje zeg.....denk dat ik daar eens wat vaker naar ga luisteren. O+
Ja, klinkt wel fijn hè. Zo af en toe heb ik wel een goede ingeving. :7
  Redactie Sport zondag 4 januari 2015 @ 15:14:04 #94
274204 crew  Mexicanobakker
pi_148318169
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_148321154
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 15:15 schreef Eska het volgende:
Dankzij Doedezemaar naar http://radioplayer.npo.nl/3fm/?channel=11 gegaan. Heerlijk. :D O+

Doedezemaar en haar vriendjes en vriendinnetjes zochten een plekje na het eindigen van de T-2000 en zaten er over te denken om naar 40+ te komen (waar jij ze een paar jaar geleden al eens op geattendeerd had :P ), maar beschaafd als ze waren wilden ze niet met een hele groep de SC "overvallen" en hebben ze een Radio2-topic geopend, hoewel ze natuurlijk meer dan welkom zijn. TV / NPO Radio 2 #1 We gaan beginnen!

quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 15:12 schreef Eska het volgende:

Bij mij wel héél ver weggezakt. Doet slechts heel vaag een klein kwartje vallen....
.
1 van de eerste Duitse schlagerzangers die openlijk voor zijn homoseksualiteit uitkwam. Als je het verhaal van Gildo kent dan weet je hoe moeilijk dat lag in die dagen, vanwege het imago als "Frauenschwarm"
Erg jong overleden btw. Op 46-jarige leeftijd in 1996.
pi_148328712
Zelfs van The Stray Cats staat er helemaal niets meer in de Top-2000. :{
Mijn lijst van bands die er niet instaan en waar ik op wil stemmen groeit en groeit.

pi_148406546
Achtung, achtung!

pi_148442755
Dit had ik ook al heel lang niet meer gehoord. Blijkft lekker.

  vrijdag 9 januari 2015 @ 02:23:23 #101
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_148524472
Voor de kenners van obscure bandjes.....wie weet nog wie dit zijn?

  vrijdag 9 januari 2015 @ 21:43:26 #104
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  vrijdag 9 januari 2015 @ 21:44:21 #105
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_148524513
quote:
5s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 21:43 schreef Kingstown het volgende:
Voor de kenners van obscure bandjes.....wie weet nog wie dit zijn?

[ afbeelding ]
Niet Shabby Tiger toch?
pi_148524570
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 21:44 schreef MadMaster het volgende:

Niet Shabby Tiger toch?
Nope. Die naam zegt me trouwens niets.
Hint: Belgische groep.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 22:10:00 #107
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_148525611
Iets met Arno Hintjens?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_148544933
quote:
O+


Hier kwam deze net weer eens voorbij:
Werd ik ook wel blij van :)
  zaterdag 10 januari 2015 @ 17:56:10 #111
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_148545451
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
  zondag 11 januari 2015 @ 08:22:33 #113
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_148560073
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:33 schreef cafca het volgende:

[..]

O+


Hier kwam deze net weer eens voorbij:
Werd ik ook wel blij van :)
Die aankondiging van Mireille Bekooij bij 'Ongelofelijk'... _O-


En dit is geniaal:

pi_148700735
n.a.v. de Slowchat TT:
pi_148737307


[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2015 02:42:07 ]
  vrijdag 16 januari 2015 @ 10:27:51 #122
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_148762126
Ik ben weer even into de foute disco muziekjes. *O*

pi_148763598
Nice. Ik disco even mee. *O*
pi_148763876
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 22:50 schreef Eska het volgende:
Nice. Ik disco even mee. *O*
Oef, dat is even een omslag. Zat net helemaal in de Showadywaddy/Racey/Darts modus. :D
pi_148764044
Oh, was die stap te groot? :+

Darts O+ Daar heb ik als kind heel veel op gedanst :D (we hadden thuis de LP :P )

pi_148764613
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 23:03 schreef Eska het volgende:
Oh, was die stap te groot? :+

Darts O+ Daar heb ik als kind heel veel op gedanst :D (we hadden thuis de LP :P )

Op een bepaalde manier heb ik voor de Darts ook altijd een zwak gehouden ja. :Y
Ken je dit nog? Vond ik ook zo grappig.

pi_148765611
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 23:21 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Op een bepaalde manier heb ik voor de Darts ook altijd een zwak gehouden ja. :Y
Ken je dit nog? Vond ik ook zo grappig.

Die was (bij mij) wel heeeel erg ver weggezakt. Gaf eigenlijk ook maar een klein beetje herkenning. :o

En nu heb ik zin hier in *O*
pi_148770937
Heerlijke oude Bowie (of nou ja, jonge Bowie dan dus eigenlijk :P )
pi_148778333
Deze mevrouw heeft een wat vervelende stem. Die meneer eigenlijk ook wel.

pi_148780865
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 16:43 schreef Kingstown het volgende:
Deze mevrouw heeft een wat vervelende stem. Die meneer eigenlijk ook wel.

Waarom luister je er dan naar? :+ (of constateerde je dat pas tijdens het luisteren? :P )
pi_148781298
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:08 schreef Eska het volgende:

Waarom luister je er dan naar? :+ (of constateerde je dat pas tijdens het luisteren? :P )
Zag het rechts staan terwijl ik iets anders aan het luisteren was en dacht "hé....dat komt me bekend voor. Straks even luisteren". Kende het idd nog en al luisterend begon het me steeds meer tegen te staan. Als masochist moest ik het natuurlijk wel helemaal afluisteren. Is een afwijking die niet meer te repareren is. :+

Ondertussen ben ik hier beland. MM vindt dit ook leuk.
pi_148782513
Werd geen hit, maar toch een catchy nummer van de toetsenist van de Quo
pi_148782616
Zelfde geldt voor dit
  zaterdag 17 januari 2015 @ 22:42:27 #138
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_148791187
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
pi_148794165
Dit werd ook geen hit, maar word er nog steeds vrolijk van.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148798346
Lekkere, eenvoudige ouwelullenrock O+

pi_148799569
En nu deze in de CD-speler. Lekker hard. :7 (en uiteraard had ik ook de LP :P )
pi_148809104

Gecensureerde versie bij Chiel en het origineel: Uiteraard heb ik de LP. :D
pi_148832212

Ik kwam er net achter dat dit dus alweer bijna 20 jaar oud is! :o
pi_148832646
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 16:14 schreef Kingstown het volgende:

Gecensureerde versie bij Chiel en het origineel: Uiteraard heb ik de LP. :D
:D En het lijkt allemaal zo onschuldig te klinken hè. :+

quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:03 schreef cafca het volgende:

Ik kwam er net achter dat dit dus alweer bijna 20 jaar oud is! :o
'k Geloof niet dat ik dit ken. oO< (geeft wel een beetje top-2000-gevoel :D :P )
pi_148832821
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:03 schreef cafca het volgende:

Ik kwam er net achter dat dit dus alweer bijna 20 jaar oud is! :o
I'm with Eska in deze. Zegt me niets. Na Parklife ben ik ze een beetje uit het oog verloren en wat ik uit die periode nog herinner is op zich wel aardig, maar heeft niet echt veel indruk achter gelaten. Doet me aan Haircut 100 denken. Vrolijk kabbelend op de achtergrond. Niets mis mee, maar daar houdt het wel mee op.

pi_148833808
Tja, ik zit in een Back-to-the-nineties fase momenteel. Oasis, Blur, Suede, Pulp..... Best leuk hoor :Y
pi_148834018
Jaren '90 zijn -qua muziek- grotendeels aan mij voorbij gegaan, vrees ik. :o En daarna ook (nog) niet de behoefte gehad om deze in te halen of zo. :+
Ik was vooral bezig om juist terug in de tijd te gaan, geloof ik. :P
pi_148835329
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 11:14 schreef Eska het volgende:
Jaren '90 zijn -qua muziek- grotendeels aan mij voorbij gegaan, vrees ik. :o En daarna ook (nog) niet de behoefte gehad om deze in te halen of zo. :+
Ik was vooral bezig om juist terug in de tijd te gaan, geloof ik. :P
Nou, na een ochtendje met deze muziek aan het werk te zijn geweest, kom ik er toch ook weer achter in hoeverre deze bands schatplichtig zijn aan Bowie, the Kinks en Echo & the Bunnymen....
pi_148835337
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 11:08 schreef cafca het volgende:
Tja, ik zit in een Back-to-the-nineties fase momenteel. Oasis, Blur, Suede, Pulp..... Best leuk hoor :Y
Staat hier ook allemaal in de kast, net als Manic Street Preachers, The Verve, Strangelove etc
  maandag 19 januari 2015 @ 12:08:47 #151
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_148835519
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
  Redactie Sport maandag 19 januari 2015 @ 12:11:32 #152
274204 crew  Mexicanobakker
pi_148835582
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 11:08 schreef cafca het volgende:
Tja, ik zit in een Back-to-the-nineties fase momenteel. Oasis, Blur, Suede, Pulp..... Best leuk hoor :Y
Ik heb denk ik een andere 90's-beleving :@
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_148836595
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:

Ik heb denk ik een andere 90's-beleving :@
Voorbeelden? De 90's zijn ook bij mij voor een heel groot deel aan me voorbij gegaan.
  Redactie Sport maandag 19 januari 2015 @ 13:11:17 #154
274204 crew  Mexicanobakker
pi_148837294
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 12:46 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Voorbeelden? De 90's zijn ook bij mij voor een heel groot deel aan me voorbij gegaan.
Veel crossover met eind jaren 80, maar onder andere:









Blur vind ik wel heel erg tof, en Pulp heeft ook wel een paar leuke liedjes.
Ter compensatie van al deze 'nieuwe' muziek kom ik straks nog wel even met een paar favorieten van 10 jaar ervoor, maar 1988-1994 is wel een beetje 'mijn' muzikaal hoogtepunt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_148837391
quote:
10s.gif Op maandag 19 januari 2015 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Veel crossover met eind jaren 80, maar onder andere:









Blur vind ik wel heel erg tof, en Pulp heeft ook wel een paar leuke liedjes.
Ter compensatie van al deze 'nieuwe' muziek kom ik straks nog wel even met een paar favorieten van 10 jaar ervoor, maar 1988-1994 is wel een beetje 'mijn' muzikaal hoogtepunt.
UDS vind ik fantastisch. :Y Sonic Youth vind ik heel leuk en Deus heb ik via FOK! leren kennen, maar vind ik helemaal niets. Rest ken ik niet, maar zal eens gaan luisteren....ben benieuwd! Manic Street Preachers doet qua naam wel heel ergens ver weg nog een belletje rinkelen.
pi_148867156
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 10:42 schreef Eska het volgende:

Ja, wat een pareltje hè, op m'n geboortedag. B-)
Klik :*
pi_148870679
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 10:20 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Klik :*
:o :+ :*
pi_148876639
Voor de mensen hier die óf in een back-to-the-nineties fase zitten óf voor die aan wie die periode een beetje voorbij gegaan is: Ik heb vorig jaar een spotify playlist gemaakt adhv de KINKFM lijstjes uit de 2e helft van dat decennium. Oftewel het beste van het belangrijkste (semi)alternatieve rockstation van ons land.
Zo zou U nog eens wat bij kunnen leren!

http://open.spotify.com/u(...)OHW8Na0xCdsBBZWeNWHZ
pi_148877191
Ik heb geen spotify-dinges. :+
  dinsdag 20 januari 2015 @ 16:29:12 #160
181124 chufi
Hace frio o no?
  dinsdag 20 januari 2015 @ 16:37:39 #161
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_148878310
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 16:06 schreef Eska het volgende:
Ik heb geen spotify-dinges. :+
Dit dus. Niet zo modern doen Noobie. :D
  dinsdag 20 januari 2015 @ 16:43:40 #163
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_148878461
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voor de mensen hier die óf in een back-to-the-nineties fase zitten óf voor die aan wie die periode een beetje voorbij gegaan is: Ik heb vorig jaar een spotify playlist gemaakt adhv de KINKFM lijstjes uit de 2e helft van dat decennium. Oftewel het beste van het belangrijkste (semi)alternatieve rockstation van ons land.
Zo zou U nog eens wat bij kunnen leren!

http://open.spotify.com/u(...)OHW8Na0xCdsBBZWeNWHZ
Merci! ^O^
pi_148878633
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 16:43 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Merci! ^O^
Wat ben je toch modern.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 17:01:16 #165
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 20 januari 2015 @ 17:03:16 #166
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 20 januari 2015 @ 17:09:46 #167
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_148879426
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 17:03 schreef MadMaster het volgende:
En nu op weg naar oldskool Kraftwerk...

Geniet ze
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_148880167
Frank Kramer bij Eurosport. Dan doet je meteen weer terug denken aan deze wereldhit.
pi_148881014
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 16:06 schreef Eska het volgende:
Ik heb geen spotify-dinges. :+
ik tot een minuut geleden ook niet
pi_148881028
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voor de mensen hier die óf in een back-to-the-nineties fase zitten óf voor die aan wie die periode een beetje voorbij gegaan is: Ik heb vorig jaar een spotify playlist gemaakt adhv de KINKFM lijstjes uit de 2e helft van dat decennium. Oftewel het beste van het belangrijkste (semi)alternatieve rockstation van ons land.
Zo zou U nog eens wat bij kunnen leren!

http://open.spotify.com/u(...)OHW8Na0xCdsBBZWeNWHZ
dankje!
pi_148881136
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 17:53 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

dankje!
Wat ben je sinds 5 minuten toch modern ;)
pi_148882256
Als ik nu via Spotify en Sonos naar ouwelullenmuziek luister, ben ik dan modern :?
pi_148882303
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 18:33 schreef cafca het volgende:
Als ik nu via Spotify en Sonos naar ouwelullenmuziek luister, ben ik dan modern :?
Wat is Sonos?
  dinsdag 20 januari 2015 @ 18:40:24 #174
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_148882473
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 18:35 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Wat is Sonos?
Draadloos muzieksysteem via WiFi.
pi_148882612
Maar, om het ff ontopic te houden:
Bandje uit mijn jeugd, rocken nog steeds (en hij kan nog steeds niet echt zingen) O+
pi_148882802
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 18:33 schreef cafca het volgende:
Als ik nu via Spotify en Sonos naar ouwelullenmuziek luister, ben ik dan modern :?
jij wel hoor
  Redactie Sport dinsdag 20 januari 2015 @ 18:55:37 #178
274204 crew  Mexicanobakker
pi_148882881
quote:
14s.gif Op maandag 19 januari 2015 13:14 schreef Kingstown het volgende:

[..]

UDS vind ik fantastisch. :Y Sonic Youth vind ik heel leuk en Deus heb ik via FOK! leren kennen, maar vind ik helemaal niets. Rest ken ik niet, maar zal eens gaan luisteren....ben benieuwd! Manic Street Preachers doet qua naam wel heel ergens ver weg nog een belletje rinkelen.
Dinousaur Jr kun jij ook wel waarderen denk ik.

Ik ga me zo even aan mijn belofte houden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport dinsdag 20 januari 2015 @ 18:59:54 #179
274204 crew  Mexicanobakker
pi_148883009
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 20 januari 2015 @ 21:29:58 #181
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_148888895
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
  dinsdag 20 januari 2015 @ 21:32:17 #182
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_148889023
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
pi_148899268
Ach ja, de poepgat plankzeilers :)
  donderdag 22 januari 2015 @ 16:42:42 #185
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_148984173
Vanmiddag weer wat Undertones zitten luisteren. Blijtft lekker.

pi_149103007
Altijd goed tijdens depri-dagen:
pi_149225426
Ska nummertje van een Oi-punkband

  vrijdag 30 januari 2015 @ 23:27:30 #189
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zondag 1 februari 2015 @ 00:14:36 #192
46794 Berkery
Fat bastard
pi_149252262
Deze heb ik vast eerder gepost, maar allez:

Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_149252865
quote:
17s.gif Op zondag 1 februari 2015 00:14 schreef Berkery het volgende:
Deze heb ik vast eerder gepost, maar allez:

Tof nummer is dat, heb ik nog ergens op vinyl.
  zondag 1 februari 2015 @ 08:11:47 #199
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_149255443



[ Bericht 32% gewijzigd door Treehut362 op 01-02-2015 08:26:36 ]
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
pi_149255741
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 12:35 schreef Eska het volgende:
:o :+ :*
Heb even gekeken wie er het meeste in deze reeks hebben gepost sinds die in april 2011 is begonnen.
Ik vind dat wij wel een cadeautje hebben verdiend. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 1 februari 2015 @ 09:37:50 #201
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_149255907
quote:
17s.gif Op zondag 1 februari 2015 09:13 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Heb even gekeken wie er het meeste in deze reeks hebben gepost sinds die in april 2011 is begonnen.
Ik vind dat wij wel een cadeautje hebben verdiend. :+
pi_149262608
quote:
17s.gif Op zondag 1 februari 2015 09:13 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Heb even gekeken wie er het meeste in deze reeks hebben gepost sinds die in april 2011 is begonnen.
Ik vind dat wij wel een cadeautje hebben verdiend. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:7 :+ :*
Het is dan ook wel een hele fijne reeks. :Y O+
pi_149263499
quote:
10s.gif Op zondag 1 februari 2015 14:36 schreef Eska het volgende:
:7 :+ :*
Het is dan ook wel een hele fijne reeks. :Y O+
Nummers met "smiley-dieet" ken ik niet, dus dan maar iets wat in de buurt komt. :*
Miep vond The Au Pairs ook altijd erg leuk, maar die post niet meer zo vaak.

pi_149284405
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 15:00 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Nummers met "smiley-dieet" ken ik niet, dus dan maar iets wat in de buurt komt. :*
Miep vond The Au Pairs ook altijd erg leuk, maar die post niet meer zo vaak.

Oh dear nee, geen dieet hoor. :Y) :P

pi_149294901
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dinousaur Jr kun jij ook wel waarderen denk ik.
Heb ondertussen een aantal nummers geluisterd. Niet helemaal mijn ding. Enorm veel nadruk op gitaren en daar heb ik het niet zo op plus dat het tempo me een beetje te langzaam is. Op zich wel aardig, maar zou het niet op mijn playlist zetten.
  Redactie Sport maandag 2 februari 2015 @ 13:36:56 #206
274204 crew  Mexicanobakker
pi_149295368
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 13:18 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Heb ondertussen een aantal nummers geluisterd. Niet helemaal mijn ding. Enorm veel nadruk op gitaren en daar heb ik het niet zo op plus dat het tempo me een beetje te langzaam is. Op zich wel aardig, maar zou het niet op mijn playlist zetten.
Ja ze hebben soms wel Free Bird-achtige solo's _O-
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_149295618
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja ze hebben soms wel Free Bird-achtige solo's _O-
Heb het aan een vriend laten horen die wel helemaal into gitaar-riffs e.d. is en die vond het helemaal te gek, dus indirect heb je er toch iemand blij meegemaakt. Zelf ben ik meestal meer van 3 -3.30 minute songs. Bij voorkeur hard, kort en snel. Hoewel ook een enorme zwak voor oude- en soms foute meuk. Dit soort plaatjes bijvoorbeeld. :P

  maandag 2 februari 2015 @ 22:52:38 #208
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_149317400

(Al weer 56 jaar geleden dat 'ie neerstortte :o )
pi_149318323
Weer even zo'n moment dat ik spijt heb dat ik m'n LP's (niet eerst eerst heb laten digitaliseren voor ik ze) heb weggedaan....


Niet op CD te vinden. ;(
pi_149335499
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 08:58 schreef Eska het volgende:
Weer even zo'n moment dat ik spijt heb dat ik m'n LP's (niet eerst eerst heb laten digitaliseren voor ik ze) heb weggedaan....


Niet op CD te vinden. ;(
Dubbel Cd: "Alles".
(Het Leed Versierd, Later is Allang Begonnen en Roltrap naar de Maan, met Oh Oh Den Haag als bonustrack)
pi_149339306
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:09 schreef cafca het volgende:

[..]

Dubbel Cd: "Alles".
(Het Leed Versierd, Later is Allang Begonnen en Roltrap naar de Maan, met Oh Oh Den Haag als bonustrack)
Oh....ik zocht dus gewoon verkeerd. :o Dank voor de tip! :*
pi_149348313
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 06:50 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dit vond ik ook zo'n fijn bandje.

Ik ken meer dit:

En deze:



[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2015 07:03:09 ]
pi_149348592
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 07:28 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Een keyboardje erbij voor MM.

Nog wat Rammstein erbij.

pi_149348828
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2015 08:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nog wat Rammstein erbij.


Zusjes Humpe. Over allerlei Japanse shit.
  † In Memoriam † woensdag 4 februari 2015 @ 21:22:36 #223
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_149370700
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 15:00 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Nummers met "smiley-dieet" ken ik niet, dus dan maar iets wat in de buurt komt. :*
Miep vond The Au Pairs ook altijd erg leuk, maar die post niet meer zo vaak.

Te gekke band overigens, ik zag ze op Pinkpop 1982.
Was te gek en "Playing with a Different Sex" en "Sense and Sensuality" heb ze ook op CD met extra nrs. en Live In Berlin (met Piece of My Heart van Janis Joplin erop), die overigens heel erg goed is, ik ben gek op liveopnamen dat klinkt net iets lekkerder dan studiowerk. :Y

Come Again, Headache For Michelle, It's Obvious etc. ik word er helemaal vrolijk van. *O*
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_149378232
quote:
Zwaar onderschat bandje,




[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2015 06:19:02 ]
pi_149379345
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:22 schreef Mo_Muffin het volgende:

Te gekke band overigens, ik zag ze op Pinkpop 1982.
Was te gek en "Playing with a Different Sex" en "Sense and Sensuality" heb ze ook op CD met extra nrs. en Live In Berlin (met Piece of My Heart van Janis Joplin erop), die overigens heel erg goed is, ik ben gek op liveopnamen dat klinkt net iets lekkerder dan studiowerk. :Y

Come Again, Headache For Michelle, It's Obvious etc. ik word er helemaal vrolijk van. *O*
De 3 platen die jij noemt, die heb ik ook. Niet de CD-versies met extra nummers, maar "gewoon" nog op LP. Playing with a different sex staat nog steeds in mijn persoonlijke top-10 aller tijden. Draai het nog steeds met een zekere regelmaat. :Y

Heb ze helaas niet op Pinkpop gezien. Ben zelf in '81 en '83 geweest. Kan me niet meer herinneren waarom ik '82 heb overgeslagen, maar wel 1 van de bands waarvan ik het jammer vind dat ik ze nooit live heb gezien. Vooral die bas vind ik heerlijk herkenbaar. America is volgens mij ook een bonustrack die oorspronkelijk niet op de LP stond.

  † In Memoriam † donderdag 5 februari 2015 @ 09:01:37 #235
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_149379494
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:53 schreef Kingstown het volgende:

[..]

De 3 platen die jij noemt, die heb ik ook. Niet de CD-versies met extra nummers, maar "gewoon" nog op LP. Playing with a different sex staat nog steeds in mijn persoonlijke top-10 aller tijden. Draai het nog steeds met een zekere regelmaat. :Y

Heb ze helaas niet op Pinkpop gezien. Ben zelf in '81 en '83 geweest. Kan me niet meer herinneren waarom ik '82 heb overgeslagen, maar wel 1 van de bands waarvan ik het jammer vind dat ik ze nooit live heb gezien. Vooral die bas vind ik heerlijk herkenbaar. America is volgens mij ook een bonustrack die oorspronkelijk niet op de LP stond.

Die bas loopt als een trein he, zo lekker.
Jammer dat je Pinkpop '82 gemist heb dan, ik was er toevallig in 1983 ook toen hadden we TC Matic met onze vriend Arno, die ik overigens in 2012 nog Live heb gezien.

BTW ik begin Fok nu eigenlijk pas leuk te vinden, dit is mijn 2e account overigens die eerste was ik opeens kwijt, maar toen ik weer eens kwam kijken zag ik opeens de muziektopics (daardoor weet ik dat jij een goed smaak hebt :Y ) en de laatste maanden ben ik toch steeds meer op fok te vinden ook omdat ik me er best thuis voel.

En laten we vooral zo door gaan. *O*
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  † In Memoriam † donderdag 5 februari 2015 @ 09:04:23 #236
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_149379551
Hier heb je een van die extra nrs voor nu.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_149379635
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:01 schreef Mo_Muffin het volgende:

Die bas loopt als een trein he, zo lekker.
Jammer dat je Pinkpop '82 gemist heb dan, ik was er toevallig in 1983 ook toen hadden we TC Matic met onze vriend Arno, die ik overigens in 2012 nog Live heb gezien.

BTW ik begin Fok nu eigenlijk pas leuk te vinden, dit is mijn 2e account overigens die eerste was ik opeens kwijt, maar toen ik weer eens kwam kijken zag ik opeens de muziektopics (daardoor weet ik dat jij een goed smaak hebt :Y ) en de laatste maanden ben ik toch steeds meer op fok te vinden ook omdat ik me er best thuis voel.

En laten we vooral zo door gaan. *O*
Leuk! FOK! is best wel groot en het hangt er een beetje vanaf waar je zit, want er zijn ook stukjes FOK! die ik zelf wat minder leuk vind, maar genoeg plekken waar ik me ook prima vermaak. :Y Wat was de naam van je eerste account?

TC Matic destijds ook tig keer live gezien. De energie was heerlijk. Echt een live act.
Ben ook een paar keer in de Panne geweest bij het seaside festival, daar hadden ze ook altijd hele leuke line-ups.
You is idd ook een erg lekker nummer.

  † In Memoriam † donderdag 5 februari 2015 @ 09:19:21 #238
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_149379776
Ja, ik heb gemerkt dat ik voorheen misschien op de verkeerde fora zat, maar nu vind ik mijn weg al wat beter als 40+er.
De naam van mijn eerste account? Ach ja, is die nu relevant? Niet echt.
Ik ben er weer dat is belangrijker vind ik.
En ik ben mijn hele leven een concertbezoeker (hou van de dynamiek van live) geweest en heb zoveel al gezien in mijn leven, vorige week donderdag de laatste overigens, nu ga ik veel met mijn zoon (die is muzikant, zelf had ik ook ooit een bandje) samen want we hebben dezelfde zeer brede smaak.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  † In Memoriam † donderdag 5 februari 2015 @ 09:25:23 #239
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_149379894
Ken je dit trouwens?
Vind ik ook een superband heb ze 2 x live gezien in 1984 en 2003.

"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_149380107
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ken je dit trouwens?
Vind ik ook een superband heb ze 2 x live gezien in 1984 en 2003.

Dat was wel heel erg ver weggezakt. Ken ze nog wel, maar als ik nu 5 nummers uit mijn hoofd op zou moeten noemen, dan zou ik moeten passen. Die zanger heeft wel een heerlijk donkere stem. Heb er ook zelf geen muziek van.

Dit past ook wel een beetje in die tijd.

  † In Memoriam † donderdag 5 februari 2015 @ 09:40:58 #241
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_149380240
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:35 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dat was wel heel erg ver weggezakt. Ken ze nog wel, maar als ik nu 5 nummers uit mijn hoofd op zou moeten noemen, dan zou ik moeten passen. Die zanger heeft wel een heerlijk donkere stem. Heb er ook zelf geen muziek van.

Dit past ook wel een beetje in die tijd.

Jemig man, Teardrop Explodes, ik ben helemaal weg van Julian Cope ook.


wat leuk ik heb alle 3 de CD's van Teardrop Explodes en een hele ruk Julian Cope solo dus.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_149383598
Deze kwam zonet op tv voorbij. Was alleen maar heel klein stukje. Te klein. Dus nu maar even alsnog het hele nummer luisteren. :P

pi_149383977
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:49 schreef Eska het volgende:
Deze kwam zonet op tv voorbij. Was alleen maar heel klein stukje. Te klein. Dus nu maar even alsnog het hele nummer luisteren. :P

Wat voor zender? speciale 80's zender ofzo? Ik kijk nog maar heel weinig naar muziek op TV.
Af en toe 192TV, maar dat is ook bij hoge uitzondering.
pi_149384101
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 12:03 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Wat voor zender? speciale 80's zender ofzo? Ik kijk nog maar heel weinig naar muziek op TV.
Af en toe 192TV, maar dat is ook bij hoge uitzondering.
Geen muziekprogramma, maar een huizenprogramma op de BBC (Homes under the Hammer). :+
Ik kijk heel graag naar huizen, verbouwingen e.d. :P
pi_149396313
Gary was vandaag ook weer eens in het nieuws.....

  donderdag 5 februari 2015 @ 19:04:22 #246
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_149396370
quote:
15s.gif Op donderdag 5 februari 2015 19:02 schreef Kingstown het volgende:
Gary was vandaag ook weer eens in het nieuws.....

Weer een kindje misbruikt?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  † In Memoriam † vrijdag 6 februari 2015 @ 07:16:08 #247
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_149410861
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_149419877
Ga ik de middag wat minder vrolijk beginnen!

  † In Memoriam † vrijdag 6 februari 2015 @ 16:07:16 #249
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_149422759
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:19 schreef Kingstown het volgende:
Ga ik de middag wat minder vrolijk beginnen!

Tuxedomoon, cool die heb ik 2 x Live gezien 2003 en 2012.


Covertje van Nouvelle Vague
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_149466695
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 12:09 schreef Eska het volgende:
Geen muziekprogramma, maar een huizenprogramma op de BBC (Homes under the Hammer). :+
Ik kijk heel graag naar huizen, verbouwingen e.d. :P
Dat programma ken ik niet. Sowieso ben ik zelf ook geen echte klusser. Kleine dingetjes allemaal prima, maar voor de grote zaken haal ik wel een expert in huis. :7 Over huizen gesproken....

pi_149467027
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 11:52 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dat programma ken ik niet. Sowieso ben ik zelf ook geen echte klusser. Kleine dingetjes allemaal prima, maar voor de grote zaken haal ik wel een expert in huis. :7 Over huizen gesproken....

Dat is een tof nummer.
  Redactie Sport zondag 8 februari 2015 @ 23:33:59 #252
274204 crew  Mexicanobakker
pi_149495266
MUZ / [toernooi] Top 100 van de jaren zestig

Even wat reclame maken hier.

Om jullie dan ook nog te vermaken:

[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 10 februari 2015 @ 01:00:18 #255
181124 chufi
Hace frio o no?
  † In Memoriam † dinsdag 10 februari 2015 @ 08:26:40 #256
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_149531345
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  dinsdag 10 februari 2015 @ 22:43:31 #257
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_149556328
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
pi_149566410
Wat oude disco meuk

pi_149578134
quote:
Deze is echt legendarisch van ze!

pi_149578487
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 18:55 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Deze is echt legendarisch van ze!

Een gitaarsolo :D . Dat verwacht je niet in een reggae song. Klinkt goed.
  woensdag 11 februari 2015 @ 20:15:54 #261
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_149587864
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:08 schreef Braindead2000 het volgende:
Een gitaarsolo :D . Dat verwacht je niet in een reggae song. Klinkt goed.
Kende je dat nummer niet van hun? Ik word er altijd zo vrolijk van. :Y
Dat Bad Boys is wel aardig, maar kan wmb niet hieraan tippen.
pi_149588379
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 23:18 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Kende je dat nummer niet van hun? Ik word er altijd zo vrolijk van. :Y
Dat Bad Boys is wel aardig, maar kan wmb niet hieraan tippen.
Ik heb me nooit zo verdiept in reggae. Sommige liedjes zijn wel aardig maar ik denk dat er geen enkel reggaenummer in mijn Top 500 zou komen.
pi_149588813
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 23:31 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik heb me nooit zo verdiept in reggae. Sommige liedjes zijn wel aardig maar ik denk dat er geen enkel reggaenummer in mijn Top 500 zou komen.
Ben ook niet echt van de reggae (daarvoor moet je bij Piet zijn), maar "Mary Mary" heb ik altijd heerlijk gevonden.
Een ander bandje dan maar.

pi_149592229
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 23:44 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ben ook niet echt van de reggae (daarvoor moet je bij Piet zijn
Hoorde ik reggae?




[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2015 06:25:56 ]
pi_149592242
Inner Circle was het bandje van Jacob Miller, toen die met motor verongelukte zijn ze verder gegaan.

  † In Memoriam † donderdag 12 februari 2015 @ 09:33:59 #270
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_149593723
3 maanden geleden nog een keer live gezien.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_149624530

Die van JJ Cale was eigenlijk beter/mooier.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2015 02:03:55 ]
pi_149625025


[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2015 05:16:30 ]
pi_149657344
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 12:09 schreef Eska het volgende:
Geen muziekprogramma, maar een huizenprogramma op de BBC (Homes under the Hammer). :+
Ik kijk heel graag naar huizen, verbouwingen e.d. :P
Hier kijk ik graag naar. Aangezien jij haar al een paar pagina's vergeten bent o|O is het er weer de hoogste tijd voor.

  † In Memoriam † zondag 15 februari 2015 @ 09:18:03 #281
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_149686169
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  † In Memoriam † zondag 15 februari 2015 @ 14:36:12 #282
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_149692323
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  † In Memoriam † zondag 15 februari 2015 @ 15:26:20 #283
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_149693857
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  zondag 15 februari 2015 @ 15:30:52 #284
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_149693986
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
pi_149745160
Als eerbetoon dan maar.

  maandag 16 februari 2015 @ 23:05:39 #286
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_149746750
Punk vond ik wel leuk, disco ook en New Wave ook. Kan gewoon geen keuze maken.
pi_149752362
ZIt weer eens in een tijdelijke 70's mood.
pi_149779111
Gaat het hier nog steeds om je muzieksmaak in de 70s/80s of is alles geoorloofd?
pi_149779575
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:51 schreef Braindead2000 het volgende:
Gaat het hier nog steeds om je muzieksmaak in de 70s/80s of is alles geoorloofd?
Zit geen grens qua jaartallen oid. Soms komen er evergreens uit de 50's voorbij en soms moderne dingen uit de 00's, maar het meeste wat gepost wordt is toch wel van voor de deceniumwisseling, anders zou het net zo goed op MUZ kunnen staan en niet in 40+. Het is niet dat er een jaartallenpolitie rond loopt, maar de insteek is wel "muziek van vroeger" en dat vroeger kun je redelijk ruim interpreteren. Qua genre is er sowieso geen grens mocht je dat denken.
  woensdag 18 februari 2015 @ 00:39:24 #292
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_149782315
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:51 schreef Braindead2000 het volgende:
Gaat het hier nog steeds om je muzieksmaak in de 70s/80s of is alles geoorloofd?

10 jaar en ook al een boezem .. :?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  woensdag 18 februari 2015 @ 00:52:56 #294
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_149784213


[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2015 05:50:06 ]
  woensdag 18 februari 2015 @ 13:03:16 #297
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_149790780
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 09:34 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Hier kijk ik graag naar. Aangezien jij haar al een paar pagina's vergeten bent o|O is het er weer de hoogste tijd voor.

Kirsty O+

Meer Kirsty

Nog meer Kirsty

En nog meer Kirsty. Mooie cover.
pi_149821485
quote:
17s.gif Op woensdag 18 februari 2015 13:10 schreef Eska het volgende:

[..]

Kirsty O+

Meer Kirsty

Nog meer Kirsty

En nog meer Kirsty. Mooie cover.
Alle 3 uiteraard met veel plezier beluisterd. :Y)
Gisteren zowaar naar Bowie geluisterd. Hopelijk was hij toen jong genoeg. :+

  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2015 @ 11:58:49 #300
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_149822514
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_149850711
It's the end of this topic.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')