quote:Op donderdag 25 december 2014 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gek wel
Ik ga me weer volstoppen ookal heb ik geen honger
gr gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doei doei
http://www.gefs-online.com/gefs.php#quote:Op donderdag 25 december 2014 16:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is dat voor n spel Toot en gratis?
quote:Op donderdag 25 december 2014 16:27 schreef Der_Mann het volgende:
het is tijd, jongens. mijn oma is er. ik moet het vlees gaan snijden. over 2 uur is het *zucht* tijd om te gourmetten.doei hermanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doei doei
het is tijd, jongens. mijn oma is er. ik moet het vlees gaan snijden. over 2 uur is het *zucht* tijd om te gourmetten.sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doei doeiStop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
het is tijd, jongens. mijn oma is er. ik moet het vlees gaan snijden. over 2 uur is het *zucht* tijd om te gourmetten.ltr hermannSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doei doei
Net gevluchtquote:Op donderdag 25 december 2014 16:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
moeten jullie geen familieshit doen
Nope, alleen straks nog kerstdinerquote:Op donderdag 25 december 2014 16:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
moeten jullie geen familieshit doen
Geen last van gelukkig.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Net gevlucht
1 groot kinderfeest hier net
eindelijk rust
Aii. sterkte.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nope, alleen straks nog kerstdiner
quote:Op donderdag 25 december 2014 16:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen last van gelukkig.
Serene rust hier. Zelfs m'n telefoon is dood, geen appjes niks.
Is niet nodig hoor, vind het wel chill. Kalkoen eten en bieries drinkenquote:
Ach, je redt je wel.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is niet nodig hoor, vind het wel chill. Kalkoen eten en bieries drinken
quote:Op donderdag 25 december 2014 16:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ach. Misschien ben ik gewoon ongewild of zo
awhquote:Op donderdag 25 december 2014 16:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ach. Misschien ben ik gewoon ongewild of zo
Gewoon in dit topic blijven, ja tog chinese muur voor mongooltjes.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:48 schreef deadprez het volgende:
ik zie dat ze jantjevertonghen weer vrij hebben gelaten
Ik ben niet kieskeurig inderdaadquote:Op donderdag 25 december 2014 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iedereen is gewild bij Slaap_Zak
quote:Op donderdag 25 december 2014 16:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon in dit topic blijven, ja tog chinese muur voor mongooltjes.
gwn pakken wat je pakken kanquote:Op donderdag 25 december 2014 16:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik ben niet kieskeurig inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |