SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!![]()
quote:
Nooit te hard brullen Hermann.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:26 schreef Der_Mann het volgende:
nog maar 3 dagen totdat er geen herman TT's zijn
quote:Op donderdag 25 december 2014 15:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nooit te hard brullen Hermann.
Ik ben toch veel sterker dan jouquote:Op donderdag 25 december 2014 15:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kom parkje dan. Gaan we potje stoeien.
quote:Op donderdag 25 december 2014 15:26 schreef Der_Mann het volgende:
nog maar 3 dagen totdat er geen herman TT's zijn
quote:Op donderdag 25 december 2014 15:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nooit te hard brullen Hermann.
Ha-ha-ha-ha-ha.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ben toch veel sterker dan jou
Hahaha. Lekker voor je.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:29 schreef Der_Mann het volgende:
over een halfuur komt m'n oma en moet ik mee gaan helpen met het vlees snijden om te gourmetten vanavond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb gelogen. Ik ben 2 meter.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ha-ha-ha-ha-ha.
Ha.
2 vingers in m'n neus, dwergje.
quote:Op donderdag 25 december 2014 15:29 schreef Der_Mann het volgende:
over een halfuur komt m'n oma en moet ik mee gaan helpen met het vlees snijden om te gourmetten vanavond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Succes ermee!quote:Op donderdag 25 december 2014 15:29 schreef Der_Mann het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet zo recalcitrant Hermann.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:29 schreef Der_Mann het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
bedanktquote:Op donderdag 25 december 2014 15:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je vingers verbrandt
of dat ze er spontaan afvallen, lepraquote:Op donderdag 25 december 2014 15:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je vingers verbrandt
Ik ben geen scatoloog dus met dat aanbod doe je me geen plezier en ik moet het daarom vriendelijk af slaan.quote:
jammer.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben geen scatoloog dus met dat aanbod doe je me geen plezier en ik moet het daarom vriendelijk af slaan.
kerstborrel zit er al in zie ikquote:Op donderdag 25 december 2014 15:36 schreef Toto69 het volgende:
hoe noem je slaap_zak als ie zichzelf onderschijt?
schijt_zak XDDD ahahahah
ik ben geheelonthouderquote:Op donderdag 25 december 2014 15:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kerstborrel zit er al in zie ik
Dietisten zijn zelf dikke varkens.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik snap niet dat diėtisten cocaļne niet voorschrijven
Mij ook aubquote:Op donderdag 25 december 2014 15:42 schreef Slaap_Zak het volgende:
Kan iemand mij hier komen doden aub?
ik ben er zo ff geduldquote:Op donderdag 25 december 2014 15:42 schreef Slaap_Zak het volgende:
Kan iemand mij hier komen doden aub?
Zal ik jou eens ff helemaal de tyfus in slaan?quote:Op donderdag 25 december 2014 15:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een recht randje coke toch wel?
wowowowow het is kerstquote:Op donderdag 25 december 2014 15:45 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zal ik jou eens ff helemaal de tyfus in slaan?
depressieve chicks <3quote:
Gewoon als fightclub stijl, puur vriendschappelijk.quote:
klinkt fantastischquote:Op donderdag 25 december 2014 15:46 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja ga jij lekker 2 uur lego bouwen met een kudde gillende kinderen om je heen
ik wil dood
jij liever dan ikquote:Op donderdag 25 december 2014 15:46 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
ik wil dood
Wel lief dat je dat doet.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:46 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
ik wil dood
bloedbadquote:Op donderdag 25 december 2014 15:47 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Het was dat of een bloedbad...
Owh, keuze snel gemaakt dan.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:47 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Het was dat of een bloedbad...
direct weer permbannenquote:Op donderdag 25 december 2014 15:48 schreef deadprez het volgende:
ik zie dat ze jantjevertonghen weer vrij hebben gelaten
Lijkt me een goed plan.quote:
gewoon met de knokploeg langsgaanquote:Op donderdag 25 december 2014 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft FOK! niet de macht om hem te geselen, vierendelen, waterboarden en zulks?
quote:Op donderdag 25 december 2014 15:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon met de knokploeg langsgaan
Ik bied me aan, toot gaat mee als aanvoerderquote:Op donderdag 25 december 2014 15:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon met de knokploeg langsgaan
ik zet gewoon mijn gewicht erinquote:Op donderdag 25 december 2014 15:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik bied me aan, toot gaat mee als aanvoerder
quote:Op donderdag 25 december 2014 15:48 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja, de forensische experts zullen er zo wel zijn
Ik had er ook eenquote:Op donderdag 25 december 2014 15:48 schreef Toto69 het volgende:
gadverdamme wat zijn die jaaroverzichten op fb irritant
125 kilo schoon aan de haak jonguhquote:Op donderdag 25 december 2014 15:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Dan duurt het gevecht nog geen seconde
Ik wed dat Jantje 200+ weegtquote:Op donderdag 25 december 2014 15:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
125 kilo schoon aan de haak jonguh
pics van je bierbuikquote:Op donderdag 25 december 2014 15:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
125 kilo schoon aan de haak jonguh
ohquote:Op donderdag 25 december 2014 16:01 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Niet iedereen stopt de stuurknuppel daar Hermann
het is kerstquote:
ja boeiequote:
Gek welquote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gek wel
Ik ga me weer volstoppen ookal heb ik geen honger
gr gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doei doei
http://www.gefs-online.com/gefs.php#quote:Op donderdag 25 december 2014 16:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is dat voor n spel Toot en gratis?
quote:Op donderdag 25 december 2014 16:27 schreef Der_Mann het volgende:
het is tijd, jongens. mijn oma is er. ik moet het vlees gaan snijden. over 2 uur is het *zucht* tijd om te gourmetten.doei hermanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doei doei
het is tijd, jongens. mijn oma is er. ik moet het vlees gaan snijden. over 2 uur is het *zucht* tijd om te gourmetten.sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doei doeiStop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
het is tijd, jongens. mijn oma is er. ik moet het vlees gaan snijden. over 2 uur is het *zucht* tijd om te gourmetten.ltr hermannSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doei doei
Net gevluchtquote:Op donderdag 25 december 2014 16:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
moeten jullie geen familieshit doen
Nope, alleen straks nog kerstdinerquote:Op donderdag 25 december 2014 16:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
moeten jullie geen familieshit doen
Geen last van gelukkig.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Net gevlucht
1 groot kinderfeest hier net
eindelijk rust
Aii. sterkte.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nope, alleen straks nog kerstdiner
quote:Op donderdag 25 december 2014 16:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen last van gelukkig.
Serene rust hier. Zelfs m'n telefoon is dood, geen appjes niks.
Is niet nodig hoor, vind het wel chill. Kalkoen eten en bieries drinkenquote:
Ach, je redt je wel.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is niet nodig hoor, vind het wel chill. Kalkoen eten en bieries drinken
quote:Op donderdag 25 december 2014 16:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ach. Misschien ben ik gewoon ongewild of zo
awhquote:Op donderdag 25 december 2014 16:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ach. Misschien ben ik gewoon ongewild of zo
Gewoon in dit topic blijven, ja tog chinese muur voor mongooltjes.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:48 schreef deadprez het volgende:
ik zie dat ze jantjevertonghen weer vrij hebben gelaten
Ik ben niet kieskeurig inderdaadquote:Op donderdag 25 december 2014 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iedereen is gewild bij Slaap_Zak
quote:Op donderdag 25 december 2014 16:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon in dit topic blijven, ja tog chinese muur voor mongooltjes.
gwn pakken wat je pakken kanquote:Op donderdag 25 december 2014 16:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik ben niet kieskeurig inderdaad
quote:Op donderdag 25 december 2014 16:42 schreef Toto69 het volgende:
vlieg nu van mansjester naar london heathrow
topshow
net 1.5 uur lang gevlogen vanaf bordeaux (FR) naar Lissabon (PT)
en guess what, ik wil landen, vliegtuig stallt, crash. Alles voor niks.
geen applausquote:Op donderdag 25 december 2014 16:42 schreef Toto69 het volgende:
topshow
Snel een fapje doen dan.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Net gevlucht
1 groot kinderfeest hier net
eindelijk rust
Je moet sowieso eerst een uur oefneen of zo voordat het beetje lukt.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:43 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
heb het net ook even geprobeerd te spelen, maar het lukte me echt voor geen meter
nopequote:
Blijf daar dan lekkerquote:Op donderdag 25 december 2014 16:44 schreef Blackings het volgende:
Ik ben zo kanker geliefd in mijn familie niet normaal zeg wauw![]()
Ah je kan zelf opstijgen en landenquote:Op donderdag 25 december 2014 16:42 schreef Toto69 het volgende:
topshow
Erfenissen innen alles.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:44 schreef Blackings het volgende:
Ik ben zo kanker geliefd in mijn familie niet normaal zeg wauw![]()
oom vroeg om iets dus ik heb zolderkamertijd nuquote:
Jazeker. En opstijgen kan niet zomaar. Vereist ook skills. Eerst remmen inhouden, throttle naar 20%, dan naar 50%, dan remmen los en naar 100%, anders fikt je motorquote:Op donderdag 25 december 2014 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah je kan zelf opstijgen en landen
Was gewoon een vraagje. Kan ik fappen dat mensen op mij fappen.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet te hoge eigendunk hebben Hoink
Het was niet de eerste keer hoorquote:Op donderdag 25 december 2014 16:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Was gewoon een vraagje. Kan ik fappen dat mensen op mij fappen.
Als je dat probeert dan kietel ik je huig met mijn vuist.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:45 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zal ik jou eens ff helemaal de tyfus in slaan?
Kijk. Als ik uithaal naar jou, en mijn vuist raakt jouw kin. Weet je wat er gebeurt? Je sterft.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je dat probeert dan kietel ik je huig met mijn vuist.
De enige wind van jou die mij ten onder kan brengen is de wind die uit je uitgelebberde kontgat tocht, vieze kontstamper.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:03 schreef eend112 het volgende:
Kijk. Als ik uithaal naar jou, en mijn vuist raakt jouw kin. Weet je wat er gebeurt? Je sterft.
Scenario 2. Mijn vuist mist jouw kin. De windvlaag die mijn vuist meebrengt zorgt er alsnog voor dat jij sterft.
KLB / [Paints] De Tatjana'squote:Op donderdag 25 december 2014 17:08 schreef Toto69 het volgende:
En de gate ook gehaald.
[ afbeelding ]
Ik zit gewoon ja, ben ingepakt met verband en het is wel pijnlijk maar anders lig je alleen maar op bed.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:14 schreef hoink581 het volgende:
Zit je nu ook tot of hoe werkt dat dan?
Lijkt me echt nasty. Niet kunnen zitten.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:15 schreef Toto69 het volgende:
Ik zit gewoon ja, ben ingepakt met verband en het is wel pijnlijk maar anders lig je alleen maar op bed.
Tatjana heeft je flink te grazen genomenquote:
uhuquote:Op donderdag 25 december 2014 17:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lijkt me echt nasty. Niet kunnen zitten.
quote:Op donderdag 25 december 2014 17:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tatjana heeft je flink te grazen genomen
Sterkte.quote:
Zwitsal :squote:Op donderdag 25 december 2014 17:27 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Sterkte manik denk aan je billetjes
Nofap tochquote:Op donderdag 25 december 2014 17:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sterkte.
Handjes boven de dekens houden hč
Ik krijg dat ding niet eens opgestartquote:Op donderdag 25 december 2014 17:08 schreef Toto69 het volgende:
En de gate ook gehaald.
[ afbeelding ]
Google earth? Tis helaas wel wat buggy jaquote:Op donderdag 25 december 2014 17:39 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik krijg dat ding niet eens opgestartkrijg de hele tijd een of andere kut error over een invoegtoepassing die ik al 3x geinstalleerd he
Welke vliegsimulator is dat?quote:Op donderdag 25 december 2014 17:08 schreef Toto69 het volgende:
En de gate ook gehaald.
[ afbeelding ]
Het is GEFSquote:Op donderdag 25 december 2014 17:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vergeet de naam steedszoek op online flight simulator en dan gfse of zo
Een Kermit de stickerquote:Op donderdag 25 december 2014 17:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook![]()
Ik vind wel dat je een stickertje hebt verdiend
hahaha ik hoop voor je dat je hem krijgtquote:Op donderdag 25 december 2014 18:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een Kermit de sticker![]()
Nu het tagje nog.
Het zou een eer zijn, maar de beslissing ligt aan de hogere hand.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
hahaha ik hoop voor je dat je hem krijgt
Ga zo weer beginnen.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:47 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Waar ben jij ergens aan het vliegen nu?
quote:Op donderdag 25 december 2014 18:37 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Straks eens op m'n moeder haar laptop proberen of het daar wel op werkt.
Kun je elkaar eigenlijk zien vliegen op dat spel?quote:Op donderdag 25 december 2014 18:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben nu geland op Schiphol, nu eens kijken van waar ik naar waar ga vliegen.
Als je multiplayer enabled doet welquote:Op donderdag 25 december 2014 18:39 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Kun je elkaar eigenlijk zien vliegen op dat spel?
Aircrashquote:Op donderdag 25 december 2014 18:39 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Kun je elkaar eigenlijk zien vliegen op dat spel?
Kom doen.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als je multiplayer enabled doet wel
mooi hequote:Op donderdag 25 december 2014 18:45 schreef hoink581 het volgende:
KLB / Teleurgested met het Kerstdiner (zoon)
BOOS OM LEMMING
Was jij mad? Linkjequote:Op donderdag 25 december 2014 18:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik bedoel ik was van de week mad, maar zo boos on een mislukte lemming.
Ik ga nu proberen.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:47 schreef Toto69 het volgende:
ik heb nu multiplayer enabled, mensen vliegen vlakbij me
aight. ik vlieg vanaf Nice cote d azur airport (zie bvij locations) nu naar Palma de Mallorcaquote:
Palma de Mallorca is echt mooi. Ben er al eens geweest, vooral mooie baaien etcquote:Op donderdag 25 december 2014 18:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
aight. ik vlieg vanaf Nice cote d azur airport (zie bvij locations) nu naar Palma de Mallorcazit op een paar kilometer van St-Tropez
wehehehehe wassie dronken?quote:Op donderdag 25 december 2014 18:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Was bijna sneu. In een van deze topics en in de SC.Was vrijdagavond en dat weekend.
Ik al 4xquote:Op donderdag 25 december 2014 18:53 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Palma de Mallorca is echt mooi. Ben er al eens geweest, vooral mooie baaien etc
Ik denk dat je maar een aantal runways kan (en approaches, en gate take-offs)quote:Op donderdag 25 december 2014 18:58 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet naar Palma runway TPen?
Flightgear is toch een stuk uitgebreider en minder buggy hoor, met multiplayer, maar moet je downloaden.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:01 schreef Toto69 het volgende:
Oh ik lul uit m'n nek, ik ontdek echt nu pas dat je vanaf overal kan opstijgen, ik leg je uit hoe
uhuquote:Op donderdag 25 december 2014 19:03 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Flightgear is toch een stuk uitgebreider en minder buggy hoor, met multiplayer, maar moet je downloaden.
gaat wel ff duren 1.2 gbquote:Op donderdag 25 december 2014 19:06 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Doehttp://www.flightgear.org/download/
ff wachten dan maar. hoe werkt het?quote:Op donderdag 25 december 2014 19:10 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik heb m op 3 minuten binnen. toen ik zei doeben ik begonnen met Downloaden. heb m nu al
Gewoon je kan echt als je dat wil de opstartprocedure van een echt vliegtuig gebruiken, dus ook echt ieder knopje in de juiste volgorde aanklikken, waar je kan ook gewoon autostart doen in het begin etc.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ff wachten dan maar. hoe werkt het?
Oh vet, maar hoe kunnen we samen vliegen dan?quote:Op donderdag 25 december 2014 19:12 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Gewoon je kan echt als je dat wil de opstartprocedure van een echt vliegtuig gebruiken, dus ook echt ieder knopje in de juiste volgorde aanklikken, waar je kan ook gewoon autostart doen in het begin etc.
Er zit gewoon een multiplayer mode op. moet zelf nog effe kijken maar ik dacht als je opstart dat je dan ergens aan moet vinken dat je mp wil en dat je dan in de mp room gegooid wordt. zal het zo ff uitzoeken.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh vet, maar hoe kunnen we samen vliegen dan?
okiquote:Op donderdag 25 december 2014 19:13 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Er zit gewoon een multiplayer mode op. moet zelf nog effe kijken maar ik dacht als je opstart dat je dan ergens aan moet vinken dat je mp wil en dat je dan in de mp room gegooid wordt. zal het zo ff uitzoeken.
Kelderquote:Op donderdag 25 december 2014 19:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zemmelwaar heb je al die vrouwkes van hier gelaten
quote:Op donderdag 25 december 2014 19:15 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Vera, Willoow, DjeDje ... en eh nog wat figuren
quote:Op donderdag 25 december 2014 19:16 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jah ...de beste raad is voorraad
jaquote:
Bij mij doet ie het gewoon hahaquote:Op donderdag 25 december 2014 19:21 schreef Toto69 het volgende:
niet dus.
aidscomputer.
[ afbeelding ]
mijn pc zit vol virussenquote:Op donderdag 25 december 2014 19:23 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het gewoon haha
Die detailsquote:
Wow, vet.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:26 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Die detailsZo goed als elk knopje kan je aanklikken en heeft zij echte functie
en dan heb je boven je hoofd nog een resem aan knoppen
![]()
[ afbeelding ]
Dat is niet hoe ik het bedoelde.quote:
Hahahahahihoquote:
Jij al gegeten?quote:
ff downloadenquote:Op donderdag 25 december 2014 19:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ja lijkt me leuk... maar shockwave
Gezelligquote:Op donderdag 25 december 2014 19:36 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja vanmiddag met de hele familie... kleine kinderen he... dan maak je het 's avonds niet laat
nee, er is sowieso bezoekquote:
wrm doe je zelf eigenlijk nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |