Nop, sowieso niet.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:51 schreef mstx het volgende:
Voorspelling top 5:
1. Just As Easy
2. Lose My Mind
3. Halos
4. Year Of Summer
5. Get Loose
Nee dat is beterquote:Op donderdag 25 december 2014 14:54 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was de top 5 van vorig jaar.
Nu je het zegt...quote:Op donderdag 25 december 2014 16:01 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zie bijvoorbeeld geen Donkey Rollers, geen Like Thiz en geen DBSTF
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I live For Hardstyle!
quote:Op donderdag 25 december 2014 16:50 schreef tweelo_1997 het volgende:
Ik vind WINMY btw echt wel nice!Dit dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Ik kan minstens 10 betere nummers van Heady opnoemenquote:Op donderdag 25 december 2014 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
alleen The Sacrifice is wat mij mogelijk top 10 waardig, de rest bij lange na niet
Noem ze.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:41 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik kan minstens 10 betere nummers van Heady opnoemen
Last of the Mohicanzquote:
Ik heb echt 2014 nummers ingevuld en niet al die oude tracks...quote:
Mooi lijssiequote:Op donderdag 25 december 2014 19:16 schreef tweelo_1997 het volgende:
[..]
Ik heb echt 2014 nummers ingevuld en niet al die oude tracks...
1. Titan & Radical Redemption - Euphoria
2. D-Block & S-te-Fan - Underground Tacticz (E-Force & Luna Remix)
3. Da Tweekaz - Little Red Riding Hood
4. A-lusion Ft. Jannika - Untouchable
5. E-Force - Seven
6. Frontliner - Summer
7. Shockwave - Woow!
8. Hard Driver - Crank It Up
9. Zatox & Tatanka feat. Max P. - Victorious & Glorious
10. In-phase - Spark
En er zijn natuurlijk nog veel meer vette tracks!
Waar is psychedelic?!quote:Op donderdag 25 december 2014 18:58 schreef mstx het volgende:
[..]
Last of the Mohicanz
Aiming for ur Brain
Rock Civilization
Project 1
Emptiness
Victim of my Rage
Path of Righteousness
Forever Az One
Hate it or Love It (Live edit)
The Power Of The Mind
WUWH
Reloaded pt 2
Blame It on the Music
En dan nog alle Project One tracks, die zijn ook nog beter.
Nee, alles is een leugen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op donderdag 25 december 2014 18:58 schreef mstx het volgende:
[..]
Last of the Mohicanz
Aiming for ur Brain
Rock Civilization
Project 1
Emptiness
Victim of my Rage
Path of Righteousness
Forever Az One
Hate it or Love It (Live edit)
The Power Of The Mind
WUWH
Reloaded pt 2
Blame It on the Music
En dan nog alle Project One tracks, die zijn ook nog beter.
quote:Op donderdag 25 december 2014 20:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, alles is een leugen!Wist ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
Ok ik heb gewoon 10 random Saifam klassiekers ingevuld, blijft toch de beste hardstyle ooit.quote:
Volgens Revulsion komt er zo een lijst van tracks die geweest zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 14:32 schreef tweelo_1997 het volgende:
Is er ook een pagina waar je de hele top 2000 gewoon kunt zien? Die telkens update enzo...
Aah oke!quote:Op zondag 28 december 2014 14:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Volgens Revulsion komt er zo een lijst van tracks die geweest zijn.
quote:Op zondag 28 december 2014 14:38 schreef Fylax het volgende:
Wel terechte plek trouwens, hoger had deze niet moeten staan.
Zakdoekjes!!!quote:Op zondag 28 december 2014 14:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
oke liever Time 2014edit op deze plek xd
quote:Op zondag 28 december 2014 14:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hij stopt ermee. Dus daarom de zakdoekjes/tissues in de aanbieding xd xd
Alsof 'ie voor duizenden man staat te draaienquote:Op zondag 28 december 2014 14:42 schreef tweelo_1997 het volgende:
Die Dj heeft echt trekjes met z'n handjes..
quote:Op zondag 28 december 2014 14:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Alsof 'ie voor duizenden man staat te draaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I live For Hardstyle!
Eens.quote:Op zondag 28 december 2014 14:45 schreef tweelo_1997 het volgende:
Damn!deze had ook wel hoger gemogen
Welke film ga je? Ga je met je poesquote:Op zondag 28 december 2014 14:44 schreef Fylax het volgende:
Verdomme, ik sta al 5 minuten in de wacht bij JT bioscopen
quote:Op zondag 28 december 2014 14:47 schreef tweelo_1997 het volgende:
[..]
Welke film ga je? Ga je met je poes?![]()
Oh, want 44 kijkersquote:Op zondag 28 december 2014 14:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet de eerste, tweelo en ik hebben vorig jaar ook geluisterd.
Alleen op Youtube 44 kijkers.quote:Op zondag 28 december 2014 14:51 schreef appelen het volgende:
[..]
Oh, want 44 kijkers![]()
Zit wel potentie in denk ik
Ze streamen ook via het internet zonder livestreamquote:Op zondag 28 december 2014 14:51 schreef appelen het volgende:
[..]
Oh, want 44 kijkers![]()
Zit wel potentie in denk ik
Ja! ik weet alleen niet van wie die isquote:
quote:Op zondag 28 december 2014 14:56 schreef tweelo_1997 het volgende:
[..]
Ja! ik weet alleen niet van wie die is
Davide Sonar, Italiaanse producer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Tsss ik zat me al helemaal uit te sloven...quote:Op zondag 28 december 2014 14:57 schreef Fylax het volgende:
Dat weet ik ook alleen door de chat hoor.
quote:Op zondag 28 december 2014 14:57 schreef tweelo_1997 het volgende:
[..]
Tsss ik zat me al helemaal uit te sloven...
Met o.a:quote:We're happy to have Scantraxx Recordz, Fusion, Dirty Workz, Theracords and The Magic Show for 3 hours each, LIVE!
quote:Artists like Da Tweekaz, The Prophet, Zany, Dj Thera, The Pitcher, Dr. Rude and many more will perform during the showcases so make sure you mark the Hardstyle 2000 in your calendar!
Inderdaad.quote:Op zondag 28 december 2014 14:59 schreef tweelo_1997 het volgende:
Ze mogen wel opschieten met die lijst wil verdomme al deze nummers weten
Volgens mij kwam shockwave ook nog!quote:Op zondag 28 december 2014 14:59 schreef Fylax het volgende:
Dit jaar 5 label showcases
[..]
Met o.a:
[..]
Daarom staat er ook many morequote:Op zondag 28 december 2014 14:59 schreef tweelo_1997 het volgende:
[..]
Volgens mij kwam shockwave ook nog!
quote:Op zondag 28 december 2014 15:00 schreef Fylax het volgende:
Deze had veel hoger moeten staan joh. Top 50 sowieso.
quote:Op zondag 28 december 2014 15:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij bedankt me er nog regelmatig voor ja.
Wat klets jequote:Op zondag 28 december 2014 15:04 schreef Fylax het volgende:
Onlogisch
Aantal posts voor onlogisch voor vandaag tot nu toe: 809
Oooohhh Ik dacht al wat lul jequote:Op zondag 28 december 2014 15:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hij heeft al 800 posts geplaast vandaag.
Josh&Wesz remix jaquote:Op zondag 28 december 2014 15:06 schreef tweelo_1997 het volgende:
Ik gok dat dit iets is van Josh & wesz of van scope DJ ofzo
Geen idee.quote:Op zondag 28 december 2014 15:08 schreef tweelo_1997 het volgende:
Wat lult die peter D'ick' allemaal op die livestream...
quote:Op zondag 28 december 2014 15:14 schreef tweelo_1997 het volgende:
[..]
Zou wel AVIO zijn altijd kerst muziek op dat label
/threadquote:Op donderdag 25 december 2014 22:15 schreef mstx het volgende:
[..]
Ok ik heb gewoon 10 random Saifam klassiekers ingevuld, blijft toch de beste hardstyle ooit.
2 Best Enemies - Les Drums (TBY Remix)
The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)
Dark Oscillators - Nero
Star Creatorz - Killzone (Hunter Remix)
The Raiders - A Feeling (Citizen Remix)
Builder - My Life Is Just A Demo (WJ Mix)
2 Best Enemies - Phases (TBY Romantic Mix)
The Hose - I Survived
Phil Ty - Miami Belch (Polite Mix)
Ivan Carsten - Unexpected (Tuneboy Remix)
Dit.quote:Op zondag 28 december 2014 15:25 schreef tweelo_1997 het volgende:
Ik sta nu net zo in mijn kamer als die DJ!![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 15:25 schreef Fylax het volgende:
Ik zou ook losgaan als ik daar achter die tafel stond.
quote:Op zondag 28 december 2014 15:25 schreef tweelo_1997 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
Boeie ik ga zo ook even een peukje roken enzoquote:Op zondag 28 december 2014 15:27 schreef Fylax het volgende:
Ik wil eigenlijk drinken en eten pakken, maar ben bang dat ik een goeien track mis in detijd dat ik weg ben.
quote:Op zondag 28 december 2014 15:33 schreef Fylax het volgende:
Ah, eindelijk een plaat waardoor ik eten kan halen. Tot zo.
HAHAH kutleefquote:Op zondag 28 december 2014 15:40 schreef tweelo_1997 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik mijn peuken bij haar laten liggen
quote:Op zondag 28 december 2014 15:41 schreef Fylax het volgende:
Open er een KLB topic over, daar ben jij goed in![]()
KLB / De walle
RIPquote:
quote:Op zondag 28 december 2014 15:44 schreef tweelo_1997 het volgende:
[..]
RIP![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:55 schreef tweelo_1997 het volgende:
[..]
Gvd moet ik nu m'n eigengrap gaan uitleggen ik bedoel met jonge kaas jonge dames en met rijpe kaas oma's dus er zijn een hoop mensen in dit topic die een obsessie hebben voor oma's :p
Wel gvd leuke grap niet?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:35 schreef tweelo_1997 het volgende:
Hallo,
Ik ben sinds kort papa geworden en word niet goed van het gezeik dat mijn vriendin iedere dag uitkraampt, ze zeikt de hele dag door over van alles en nog wat. Laatst had ze het erover dat mijn buren vaak snachts thuiskomen en dat ze last heeft van het lawaai die de buren de rest van de nacht maken (Geen idee wat voor geluiden want ik heb nergens last van). Ook heeft mijn vriendin heel veel zin in seks omdat ze een grotere kut wilt.. (altans dat zegt ze tegen mij). Weet niet of er meerdere mannen zijn met dit probleem..
quote:
Verdomme man oudequote:Op zondag 28 december 2014 15:45 schreef Fylax het volgende:
Verdomme tweelo, wat komt er een poep uit jouw toetsenbord.
[..]
Zo ben ik.quote:Op zondag 28 december 2014 15:46 schreef tweelo_1997 het volgende:
[..]
[..]
Verdomme man oudeien uit de sloothalen
quote:Op zondag 28 december 2014 15:48 schreef tweelo_1997 het volgende:
[..]
We hebben daardoor wel veel wachtwoorden gejat!
quote:Op zondag 28 december 2014 15:49 schreef tweelo_1997 het volgende:
Wauw kippenvel van dit nummer!Volgend jaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 december 2014 15:49 schreef tweelo_1997 het volgende:
Wauw kippenvel van dit nummer!okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(she/her)
Heb ik al geprobeerd.quote:Op zondag 28 december 2014 15:51 schreef tweelo_1997 het volgende:
[..]
We moeten even meer 'Hardstylers' trekken!
er zijn wat mensenquote:Op zondag 28 december 2014 18:53 schreef Rezania het volgende:
Nou, die DJ heeft het vast behoorlijk naar zijn zin in dat lege kantoor.
nee niet alleen oudequote:Op zondag 28 december 2014 18:55 schreef Basxt het volgende:
Is dit nou alleen oude hardstyle? of ben ik weer autistisch bezig.
En hoe komen ze aan die top 2000 lijst?
Je kon stemmen op je 10 favorieten tracks en het zijn gewoon nummers van vroeger tot nu!quote:Op zondag 28 december 2014 18:55 schreef Basxt het volgende:
Is dit nou alleen oude hardstyle? of ben ik weer autistisch bezig.
En hoe komen ze aan die top 2000 lijst?
Geen ideequote:Op zondag 28 december 2014 18:58 schreef poiuytr het volgende:
lang niet meer gehoord deze van Coone dacht ik toch?
Aha, dat heb ik gedaanquote:Op zondag 28 december 2014 18:57 schreef tweelo_1997 het volgende:
[..]
Je kon stemmen op je 10 favorieten tracks en het zijn gewoon nummers van vroeger tot nu!
Ja, staat er ook gewoon onder hè.quote:Op zondag 28 december 2014 18:58 schreef poiuytr het volgende:
lang niet meer gehoord deze van Coone dacht ik toch?
Oh ik kijk via youtubequote:Op zondag 28 december 2014 19:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
http://www.revulsionfm.com/webplayer/
Maar daar zie je niet staan op welk nummer het nummer (quote:Op zondag 28 december 2014 19:00 schreef tweelo_1997 het volgende:
O
[..]
Bij de Radio stream op hun website
wel op http://www.revulsionfm.com/hs2000.phpquote:Op zondag 28 december 2014 19:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar daar zie je niet staan op welk nummer het nummer () staat.
Maar dus niet bij de player. De livestream van de site is gewoon het beste, daar heb je alles op 1 pagina.quote:Op zondag 28 december 2014 19:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
wel op http://www.revulsionfm.com/hs2000.php
maar.. okequote:Op zondag 28 december 2014 19:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dus niet bij de player. De livestream van de site is gewoon het beste, daar heb je alles op 1 pagina.
huh lol?quote:Op maandag 29 december 2014 19:43 schreef Rezania het volgende:
Dit is nummer 9999?
[ afbeelding ]
Beetje herrie trouwens, niet echt mijn smaak qua hardstyle.
Year of Summerquote:Op zondag 4 januari 2015 19:17 schreef sandertjuh het volgende:
Helaas bijna afgelopenBen benieuwd naar de nummer 1!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 januari 2015 20:28 schreef Awsom het volgende:
#1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1 #1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |