Heb je the station agent al gezien? Heb ik net opgezet.quote:
Mijn leven...wat doe jequote:Op donderdag 25 december 2014 15:02 schreef timmmmm het volgende:
Is het weer tijd voor de dagelijkse tirade? Het is weer tijd voor de dagelijkse tirade!
Mijn oog is zojuist gevallen op een van de mest sneue topics die ik ooit op FOK! gezien heb. Ja, daar reken ik mijn eerdere posts over het FOK!sters sexy en gewaagd topic ook bij. Ik heb als trouw luisteraar van de radio top 2000 ook dit jaar weer af en toe de radio aan. Ik had een jolige anekdote over een der gespeelde liedjes en jullie weten hoe ik ben, ik vind het altijd fijn dat met jullie allen te delen.
Toen heb ik een kapitale fout gemaakt, ik heb in het radio top2000 topic gekeken. Wat een boel kansloze mafkezen bij elkaar joh. een stuk of 10-20 users die gewoon urenlang alleen maar een beetje in dat topic zitten te posten bij elk liedje wat ze ervan vinden. Zoek alsjeblieft een leven joh, wat is dit nou weer voor een ongein.
Het valt me nog mee dat die trieste figuren daar niet van elk liedje ook nog even de songtekst posten, dan zou het écht het meest kansloze zijn wat ik ooit gezien heb. Nou zit ik hier ook veel hoor, ik post ook redelijk en ik doe hier veel doelloze dingen. Maar gewoon van 2000 liedjes bij elk liedje even posten wat je ervan vindt, dat vind ik toch wel echt het toppunt. Mijn voorstel: al die halve tammen in dat topic in Walcheren te dumpen en daarna snel de brug slopen. Niet meer binnenlaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op donderdag 25 december 2014 15:40 schreef Uccie het volgende:
Al heb ik het afgelopen half uur niet meer gepost daar, omdat het tijd was om Pjo en zijn familie op de foto te zetten. Maar speciaal voor Johannes en de rest hier, een kerstgroet van Pjo:Weinig vlees voor het kerstdiner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al heb ik het afgelopen half uur niet meer gepost daar, omdat het tijd was om Pjo en zijn familie op de foto te zetten. Maar speciaal voor Johannes en de rest hier, een kerstgroet van Pjo:AwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet je hoe klein die gourmetpannen zijnquote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 15:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weet je hoe klein die gourmetpannen zijn
Dit is nog veel te klein....en mijn vader heeft nog trauma's van een kwarteldiner, hij dacht dat het het voorgerecht was _ O-quote:
Precies, amuses die in je holle kies kunnen.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit is nog veel te klein....en mijn vader heeft nog trauma's van een kwarteldiner, hij dacht dat het het voorgerecht was _ O-
Al heb ik het afgelopen half uur niet meer gepost daar, omdat het tijd was om Pjo en zijn familie op de foto te zetten. Maar speciaal voor Johannes en de rest hier, een kerstgroet van Pjo:Wat voor vogel is dat ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |