Een verzonnen figuur speelt een rol in een film?quote:Op donderdag 25 december 2014 13:33 schreef onlogisch het volgende:
Met Tywin Lannister als King Charles
Tywin is Tywinquote:Op donderdag 25 december 2014 14:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Een verzonnen figuur speelt een rol in een film?
En Nederlanders kunnen geen historische films maken. Nova Zembla leek nergens op, Kenau leek nergens op en dit zal ook nergens op lijken. Ik zit altijd met samengeknepen billen te kijken naar de anachronismen en de regelrechte geschiedvervalsing.
De man heet Charles Dance en was lang voor Game of Thrones al een gerespecteerd en gewaardeerd karakteracteur.quote:
Dat weet ik, maar voor het gros is en blijft ie Tywin. Overigens, zo geweldig is zijn staat van dienst niet.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
De man heet Charles Dance en was lang voor Game of Thrones al een gerespecteerd en gewaardeerd karakteracteur.
Inderdaad.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:58 schreef Ronaldsen het volgende:
Wel weer erg veel van dezelfde Nederlandse acteurs, dat lijdt toch een beetje af vind ik.
quote:Op donderdag 25 december 2014 14:56 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik had tot een paar jaar terug nog nooit van die man gehoord,
Is dat mijn schuld dan? Men sprak op scholen liever over Bataven, hunebedden,Franken/Saksen en de tweede wereldoorlog.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
God, hoe zielig is dit land als dit soort types onze toekomst moet worden...
Daar schrok ik inderdaad ook van... net hier boven me nòg zo een die er nog trots op is ook...quote:Op donderdag 25 december 2014 16:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
God, hoe zielig is dit land als dit soort types onze toekomst moet worden...
En jij hoorde buiten school natuurlijk ook helemaal nergens anders over dan Nintendo? Bibliotheken waren een onbekend terrein voor je? Tv keek je niet? Het is godsonmogelijk je leven te leven zonder ooit iets over Michiel de Ruyter te horen.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:14 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Is dat mijn schuld dan? Men sprak op scholen liever over Bataven, hunebedden,Franken/Saksen en de tweede wereldoorlog.
Een Willem van Oranje werd ook nauwelijks besproken.
Over Michiel de Ruyter werd evenals over Tromp en Piet Hein geen woord gerept.
Denk je dat 14-jarigen in hun vrije tijd de Nederlandse geschiedenis zitten te bestuderen in de bibliotheek?quote:Op donderdag 25 december 2014 18:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En jij hoorde buiten school natuurlijk ook helemaal nergens anders over dan Nintendo? Bibliotheken waren een onbekend terrein voor je? Tv keek je niet? Het is godsonmogelijk je leven te leven zonder ooit iets over Michiel de Ruyter te horen.
I did.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:47 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Denk je dat 14-jarigen in hun vrije tijd de Nederlandse geschiedenis zitten te bestuderen in de bibliotheek?
Op een rare school heb je dan gezeten.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:14 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Is dat mijn schuld dan? Men sprak op scholen liever over Bataven, hunebedden,Franken/Saksen en de tweede wereldoorlog.
Een Willem van Oranje werd ook nauwelijks besproken.
Over Michiel de Ruyter werd evenals over Tromp en Piet Hein geen woord gerept.
"Ik verwacht dat je voor je familie kiest"quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |