Rinus Dijkstraquote:Op donderdag 25 december 2014 13:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Quizvraag: Wat is de echte naam van George Michael?
Te gemakkelijkquote:Op donderdag 25 december 2014 13:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Georgos Papalamepiemelos
Niet volgens de websitequote:Op donderdag 25 december 2014 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is overigens het hardst gezakte nummer van deze Top 2000.
Wie dan?quote:
Allebei even lekker, maar in Freedom waren er ook nog wat mannen te bewonderen. Vond ik ook wel fijn.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond die chicks in Too Funky lekkerderder
Ik vroeg me net af waarom er 90 achter staat, en toen ging m'n gedachte naar de clip, met een jukebox, en toen dacht ik "oh ja, dat is waar van tevoren een orgelversie van Wham's Freedom wordt gespeeld, oh nee dat was in de clip van Faith". En vervolgens vroeg ik me nog steeds af waarom er 90 achter deze Freedom staat.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goed dat-ie er 90 achter zette, anders zou je 'm zomaar kunnen verwarren met de Wham!-single.
Volgens mij stond dit vorig jaar ergens rond de 1700 dus dat valt opzich wel meequote:
Toch wel een andere doelgroep als Serious Requestquote:Op donderdag 25 december 2014 13:20 schreef Evertjan het volgende:
die mensen in het Top 2000 cafe maken er wel een feestje van
Moet s´nachts gaan. Dan is het wel leuk.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:20 schreef Evertjan het volgende:
dacht dat het in de nacht gesloten was?quote:Op donderdag 25 december 2014 13:21 schreef asco het volgende:
[..]
Moet s´nachts gaan. Dan is het wel leuk.
Ja, gegaan en ga.
Vorig jaar zag ik er eentje met een iPad naar de stream van de Top 2000 kijken.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:20 schreef Evertjan het volgende:
Tussen 23 en 2 uur.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dacht dat het in de nacht gesloten was?
Back in the USSR gemist?quote:Op donderdag 25 december 2014 13:23 schreef Mansjester het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA Radiohead. Eerste echt goede plaat van vandaag![]()
![]()
Ik ben een keer zo hard op de X gegaan op High and Dry![]()
Niet echtquote:
Dit moet jij toch kunnen waarderen, met al je zeikkneiters.quote:
Nee, maar dat nummer doet me vrij weinig. Eigenlijk vind ik maar een paar nummers denk ik echt goed in de lijst. Maar ja, dat is muziek zeikerd Mansjquote:Op donderdag 25 december 2014 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Back in the USSR gemist?
prachtigquote:Op donderdag 25 december 2014 13:23 schreef laxus13 het volgende:
Een van de betere van Radiohead en ik ben geen fan
Jij houdt niet van de Beatles?quote:Op donderdag 25 december 2014 13:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee, maar dat nummer doet me vrij weinig. Eigenlijk vind ik maar een paar nummers denk ik echt goed in de lijst. Maar ja, dat is muziek zeikerd Mansj
WAAR ZIJN DIE HANDJESquote:Op donderdag 25 december 2014 13:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Toch wel een andere doelgroep als Serious Request
Ik zou het thuis echt nooit opzetten nee. Het is natuurlijk wel goede muziek, maar ik vind het gewoon niet relaxed om naar te luisterenquote:Op donderdag 25 december 2014 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij houdt niet van de Beatles?
Dat wel, maar bij een Leo Blokhuisplaat moet je tochwel meer denken aan een 70s westcoast dingetje.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
alle Radiohead platen zijn Leo Blokhuis approved
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |