Jammer dat ze er niet uit gevallen zijnquote:Op donderdag 25 december 2014 13:27 schreef laxus13 het volgende:
Flink gezakt ook de 2 nummers van Gavin die erin staan.
Wij zijn het zowaar eens eens.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jammer dat ze er niet uit gevallen zijn
Nou ja Chariot is er wel uitgedonderdquote:Op donderdag 25 december 2014 13:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jammer dat ze er niet uit gevallen zijn
Dat is eeuwig zonde. Vind ik echt een topnummer.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:28 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Nou ja Chariot is er wel uitgedonderd
"Als je niet bij me terug komt, stuur ik je zijn volledige discografie toe"quote:Op donderdag 25 december 2014 13:28 schreef Cee het volgende:
In de commentaar-balk onderin:
"Ten tijde dat mijn man en ik in scheiding lagen heb ik hem dit nummer doorgestuurd. Na lang praten zijn we weer bij elkaar."
Wauw.
Het zou voor mij eerder een extra argument zijn om te scheiden...quote:Op donderdag 25 december 2014 13:28 schreef Cee het volgende:
In de commentaar-balk onderin:
"Ten tijde dat mijn man en ik in scheiding lagen heb ik hem dit nummer doorgestuurd. Na lang praten zijn we weer bij elkaar."
Wauw.
quote:
Die is nog wel leukquote:Op donderdag 25 december 2014 13:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is eeuwig zonde. Vind ik echt een topnummer.
quote:Op donderdag 25 december 2014 13:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
"Als je niet bij me terug komt, stuur ik je zijn volledige discografie toe"
Oh...in dat gevalquote:Op donderdag 25 december 2014 13:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]![]()
Probeer positief te blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |