quote:Op donderdag 25 december 2014 12:23 schreef peaceman het volgende:
heb dit nummer nooit echt kunnen waarderen en nog steeds niet.
Ik vind hem wel leukquote:Op donderdag 25 december 2014 12:23 schreef peaceman het volgende:
heb dit nummer nooit echt kunnen waarderen en nog steeds niet.
quote:
Nee, ik weet wel dat ik vorig jaar supersnel door 2 Gig heen wasquote:Op donderdag 25 december 2014 12:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, maar weet je hoe groot de internetbundels zijn die tegenwoordig worden aangeboden voor een prikkie
Ik zou dit weleens met Hazes lyrics willen horenquote:Op donderdag 25 december 2014 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is toch een leuk bedachte gimmick?
En terechtquote:Op donderdag 25 december 2014 12:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
heb `m deze week al eens met m`n stalen neuzen geschopt
Ik houd wel van zeikmuziek, prima liedje!quote:Op donderdag 25 december 2014 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Muzikaal vind ik het wel een zeiknummer, maar vanwege de gimmick kan ik hem goed waarderen.
Ik ben niet zo van het aanschaffen, maar mijn spotify lijst gaat flink groeien schat ik zo.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En dat is net het mooie aan de Top 2000 in vergelijking met alle andere van dit soort lijsten IMHO
Mark my words: dalijk ga je ook allemaal die muziek aanschaffen die je mooi vindt en hebt ontdekt via de top 2000
duidelijk een vrouwenliedjes dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |