Niiiiice.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:45 schreef SugeLucky het volgende:
Ik heb net 1 van m'n grail watches gekocht. NOS ook nog eens. Over een weekje ongeveer heb ik hem thuis
[ afbeelding ]
Nou ik durf het rustig te zeggen. Ik denk dat ik een bijzonder goede deal heb. Ik heb er 1000 euro voor betaald inclusief verzendkosten. Ik had me eigenlijk voorgenomen een jaar geen horloge te kopen, maar ik kon dit niet afslaan. Een horloge van 45 jaar oud in nieuwstaat.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Niiiiice.![]()
Heel vet!
Ik wil niet eens weten wat je er voor hebt betaald, maar ik ben fan!
Haha, mocht ie me niet bevallen, mag je hem voor iets meer overnemenquote:Op maandag 12 januari 2015 16:03 schreef Skv het volgende:
1000? Damn. Verkoop je 'm aan mij voor datzelfde bedrag?
Je kan denk ik beter kijken dan naar een model waarvan de band wel bevalt. Zo'n band verkoopt los bijna niet. Als je een model met een stalen band koopt die wel bevalt, dan kan je nog afwisselen tussen die en een lederen band.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:31 schreef Sinergie het volgende:
Vorige week wezen kijken bij een juwelier voor de Longines, echter afgeknapt op de stalen band. Het horloge mist dan in mijn ogen contrast en dat gepolijste middendeel is het ook niet.
Ik zou 'm dan op een bruine leren band gaan dragen (zoals hieronder te zien is). Alleen vind ik het wel zonde van m'n geld om dan te betalen voor een stalen band die ik nooit zal dragen (geen idee of zo'n band ook makkelijk los verkoopt).
[ afbeelding ]
Ik heb niets met vintage, maar het is wel een leuk model als je er wel van houdt. Ziet er inderdaad uit alsof hij in top staat verkeert. Gefeliciteerd en veel plezier ervan, maar dat zal wel lukken als het een van je grail horloges is.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:45 schreef SugeLucky het volgende:
Ik heb net 1 van m'n grail watches gekocht. NOS ook nog eens. Over een weekje ongeveer heb ik hem thuis
[ afbeelding ]
Hm ik vind de Super Solid Presidential toch redelijk... Solidquote:Op maandag 12 januari 2015 13:51 schreef Skv het volgende:
Ik vind zelf de president iets te 'fijn' voor die SKX009. Die klok vraagt om een iets robuustere schakel imho.
Wat een plaatje! Van harte! En voor die prijs had ik 'm ook niet laten liggenquote:Op maandag 12 januari 2015 15:45 schreef SugeLucky het volgende:
[ afbeelding ]
Staat prima, met een wit overhemd en blauw of grijs pak denk ik dat het ook niet misstaat. Niet een gekleurd overhemd, al zou ik een wristshot moeten zien om echt te beslissen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:12 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Bandjes gekocht, maar een beetje twijfel of het bij een DJ kan, of toch meer bij een sportklok hoort. Jullie mening?
Haha, ik draag ze nu een week.. en inderdaad bij een blauw en een donkergrijs pak met een wit overhemdquote:Op maandag 12 januari 2015 21:32 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Staat prima, met een wit overhemd en blauw of grijs pak denk ik dat het ook niet misstaat. Niet een gekleurd overhemd, al zou ik een wristshot moeten zien om echt te beslissen.
Fuckquote:Op maandag 12 januari 2015 21:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Haha, ik draag ze nu een week.. en inderdaad bij een blauw en een donkergrijs pak met een wit overhemdAndere combinaties zag ik ook niet zo zitten.
ik lees dat het een beetje invictakwaliteit is.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:09 schreef ik.ben.hier het volgende:
Ik ben sinds een tijdje weer op zoek naar een horloge. Heb de topics hier een beetje bekeken en ik denk dat ik echt met een stel liefhebbers hier te maken heb. Dus misschien dat jullie een suggestie hebben voor mij.
Ik kwam laatst zoiets tegen:
[ afbeelding ]
Ziet er simpel uit
Of zoiets:
[ afbeelding ]
Hoewel deze wel redelijk druk is.
Iemand een leuke suggestie? Budget tot ongeveer 200euro of is dat weinig?
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:40 schreef Skv het volgende:
[..]
ik lees dat het een beetje invictakwaliteit is.
Oftewel Invicta niet doen dus?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja dat was ook uiteindelijk de reden dat ik niet tot aankoop ben overgegaan. Het mooiste zou ik nog de bruine leren band van de Tudor Black Bay vinden icm de Longines.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:58 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Je kan denk ik beter kijken dan naar een model waarvan de band wel bevalt. Zo'n band verkoopt los bijna niet. Als je een model met een stalen band koopt die wel bevalt, dan kan je nog afwisselen tussen die en een lederen band.
Op dit model vind ik persoonlijk een lederen band helemaal niet staan. Leder hoort in mijn ogen meer bij een dress horloge en niet bij een sportief horloge.
Rubber daarentegen zou hem wel staan denk ik.
Bij Invicta is de kwaliteitscontrole niet geweldig, maar heb een exemplaar (de 8926c) die wel goed gelukt is met Seiko NH35A movement. Die loopt momenteel -5 seconden per dag, terwijl mijn Seiko Monster op -15 seconden per dag zit.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:40 schreef Skv het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |