quote:Op donderdag 25 december 2014 01:52 schreef GGMM het volgende:
Als jongen schijn je dan af te moeten trekken, dan lijkt het net alsof een ander het doet.
Maar aangezien je een vrouw bent; trek je vriend af.Dan lijkt het net alsof iemand anders je vriend aftrekt.
Geen overgewicht. De rest misschien zonder dat ik dat weet.quote:Op donderdag 25 december 2014 02:11 schreef bombmannl het volgende:
Dichtgeslipte bloedvaten. Heb je overgewicht? Hoog chollesterol?
Doe je aan sport of yoga of iets in die richting? Zou wel gezond zijn voor de bloedsomloop.
Waarschijnlijk?quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 01:52 schreef GGMM het volgende:
Als jongen schijn je dan af te moeten trekken, dan lijkt het net alsof een ander het doet.
Maar aangezien je een vrouw bent; trek je vriend af.Dan lijkt het net alsof iemand anders je vriend aftrekt.
dat weet je lichaam nietquote:Op donderdag 25 december 2014 02:22 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Geen overgewicht. De rest misschien zonder dat ik dat weet.
Nee ik doe niet aan sport. Maar wilde wel beginnen.
quote:Op donderdag 25 december 2014 02:44 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
dat weet je lichaam niet
oeh jongens!! ze is van plan binnenkort te gaan sporten!! beter haar halve lichaam niet meer random in slaap laten vallen!!
lol! hoe verzin je het.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:52 schreef GGMM het volgende:
Beroerte kan wel de helft van het lichaam uitschakelen.quote:Op donderdag 25 december 2014 07:26 schreef pionnetje het volgende:
kan ook gordelroos zijn, zei een chinese arts ooit tegen mij, omdat dat zich vaak concentreerd in een enkele helft van het menselijke zenuwbaanstelsel..verder bestaan er bijna geen ziektes die een helft van het lichaam lam leggen
Er zit niks op mijn huidquote:Op donderdag 25 december 2014 07:26 schreef pionnetje het volgende:
kan ook gordelroos zijn, zei een chinese arts ooit tegen mij, omdat dat zich vaak concentreerd in een enkele helft van het menselijke zenuwbaanstelsel..verder bestaan er bijna geen ziektes die een helft van het lichaam lam leggen
Vetgedrukte: Yepquote:Op donderdag 25 december 2014 08:12 schreef Resistor het volgende:
[..]
Beroerte kan wel de helft van het lichaam uitschakelen.
En hoe is je houding? Slaap je de hele nacht op een te zacht matras op 1 zijde? Dan heeft mijn arm ook last om weer wakker te worden, en mijn been soms ook als ik wat onhandig heb gelegen.
En als ik met mijn elleboog op mijn bureau en mijn hand onder mijn kin zit te internetten (wie doet dat niet bij een normale computer?) valt mijn arm ook in slaap, en dat is vaak nog een stuk gevoellozer.
Mijn oplossing: meer afwisseling in wat ik doe.
Ik had dit eerst alleen als ik wakker werd, dan moest ik even wachten tot alles wakker werdquote:Op donderdag 25 december 2014 08:19 schreef cablegunmaster het volgende:
Girlygirl8 als je vaak in 1 houding in lange tijd zit kan het zijn dat lichaamsdelen in slaap vallen , heb je dit alleen als dit voortkomt ? of ook als je bezig bent met iets? waar je al je lichaamsdelen voor nodig bent? Anders klinkt het een simpel symptoom van te lang op 1 plek zitten. daarnaast doet joggen / conditie training hiervoor wonderen.
Mocht het je dermate storen kan je kijken of je na kerst een afspraak met de huisdokter kan maken. daar kan je het uitleggen. Wij zijn geen dokters op Fok! en alles wat hier gezegd wordt is niet meer dan advies. Je kan het aannemen maar het hoef niet waar te zijn. Mijn glazenbol weet namelijk ook niet wat er mis is. (slechte ontvangst)
Daarom voor zekerheid ga langs je huisarts (Dit zit in je basispakket).
quote:Op donderdag 25 december 2014 08:23 schreef Megumi het volgende:
Slechte slaaphouding wellicht? Ader verkalking wellicht veroorzaakt door meerdere tumoren in het hormoonstelsel de mogelijkheden zijn divers en vaak alleen te beantwoorden door een arts TS.
Ga gewoon als het te vaak voorkomt naar je dokkie. Is meer de strekking van wat ik bedoel. Met een zekere mate van assertiviteit. Op dit forum krijg je geen goed advies.quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 08:24 schreef TorroFernandes het volgende:
Hartaanval? Beroerte? Hersenverlamming? Ik zou in ieder geval maar aan je testament gaan werken (met je linkerhand)
Ja, I willquote:Op donderdag 25 december 2014 08:27 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ga gewoon als het te vaak voorkomt naar je dokkie. Is meer de strekking van wat ik bedoel.
En je bent blij omdat?quote:Op donderdag 25 december 2014 08:36 schreef quinoahipster het volgende:
MS of Parkinson kan zich in het begin ook aan één kant manifesteren!
Ik zou maar ff naar je HA gaan
Ik had een verdoofd gevoel bij mijn rechterarm en been, maar sinds gisteren nog amper last van. Alleen tijdens het slapen word ik soms nog wakker omdat ik mijn arm of been wat minder voel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:05 schreef laurens325 het volgende:
Alleen tintelingen? Nog moeite met bewegen? Waar zijn de tintelingen precies? Verspreid over hele arm/been of alleen op een bepaalde plek?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 25 december 2014 01:52 schreef GGMM het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |