quote:Op donderdag 25 december 2014 08:23 schreef Megumi het volgende:
Slechte slaaphouding wellicht? Ader verkalking wellicht veroorzaakt door meerdere tumoren in het hormoonstelsel de mogelijkheden zijn divers en vaak alleen te beantwoorden door een arts TS.
Ga gewoon als het te vaak voorkomt naar je dokkie. Is meer de strekking van wat ik bedoel. Met een zekere mate van assertiviteit. Op dit forum krijg je geen goed advies.quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 08:24 schreef TorroFernandes het volgende:
Hartaanval? Beroerte? Hersenverlamming? Ik zou in ieder geval maar aan je testament gaan werken (met je linkerhand)
Ja, I willquote:Op donderdag 25 december 2014 08:27 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ga gewoon als het te vaak voorkomt naar je dokkie. Is meer de strekking van wat ik bedoel.
En je bent blij omdat?quote:Op donderdag 25 december 2014 08:36 schreef quinoahipster het volgende:
MS of Parkinson kan zich in het begin ook aan één kant manifesteren!
Ik zou maar ff naar je HA gaan
Ik had een verdoofd gevoel bij mijn rechterarm en been, maar sinds gisteren nog amper last van. Alleen tijdens het slapen word ik soms nog wakker omdat ik mijn arm of been wat minder voel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:05 schreef laurens325 het volgende:
Alleen tintelingen? Nog moeite met bewegen? Waar zijn de tintelingen precies? Verspreid over hele arm/been of alleen op een bepaalde plek?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 25 december 2014 01:52 schreef GGMM het volgende:
Als jongen schijn je dan af te moeten trekken, dan lijkt het net alsof een ander het doet.
Maar aangezien je een vrouw bent; trek je vriend af.Dan lijkt het net alsof iemand anders je vriend aftrekt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |