Doe niet zo goorquote:
Marry mequote:Op donderdag 25 december 2014 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja oke
Priceless partyen daar
LSD krijgen van je buurman op het veldje, nakend in het meer dobberen onder baapgenot.
Op meerdere wijzen te interpreterenquote:Op donderdag 25 december 2014 01:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lol @ tt.
Zo lewd deze meid.
Nu ga ik weer proberen te slapen
Wie :$quote:Op donderdag 25 december 2014 01:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lol @ tt.
Zo lewd deze meid.
Klinkt verdomd gezelligquote:Op donderdag 25 december 2014 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja oke
Priceless partyen daar
LSD krijgen van je buurman op het veldje, nakend in het meer dobberen onder baapgenot.
quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 01:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lol @ tt.
Zo lewd deze meid.
Slaap lekkerquote:
Kom ook in 2016quote:Op donderdag 25 december 2014 01:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klinkt verdomd gezellig
Gvdquote:Op donderdag 25 december 2014 01:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel wat eerder te komen.
Vet gezellig.quote:
Komt vast goed, met al die nakende dames na de strippokerquote:Op donderdag 25 december 2014 01:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel wat eerder te komen.
Tijd genoeg om voor te bereidenquote:Op donderdag 25 december 2014 01:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vet gezellig.
Heb alleen nog nooit psychedelica gehad
quote:Op donderdag 25 december 2014 01:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op meerdere wijzen te interpreteren
Slaap lekker.
Jij ook hoor :$quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Komt vast goed, met al die nakende dames na de strippoker
Het pokeren is het probleem niet neequote:Op donderdag 25 december 2014 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Komt vast goed, met al die nakende dames na de strippoker
Ja dat was niet het eerste waar ik aan dachtquote:Op donderdag 25 december 2014 01:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het ging over acid in zuid-europa
Ja en af te trainenquote:Op donderdag 25 december 2014 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tijd genoeg om voor te bereiden
Ik ben te stoned, is dat erg? :$quote:Op donderdag 25 december 2014 01:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ie slecht was.
Al is het wel waar.
Dat wou ik even horen :$quote:
Ik denk dat ik de rest zo ga oproken van die purequote:
Enjoy itquote:Op donderdag 25 december 2014 01:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de rest zo ga oproken van die pure
Moet wel naar buiten, want bij mijn ouders
gayquote:Op donderdag 25 december 2014 01:18 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb ineens gewoon zin om te knuffelen.
Valt wel meequote:
Rawr, zo bazig.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat wou ik even horen :$
Slapen jij!
Wie niet hequote:Op donderdag 25 december 2014 01:18 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb ineens gewoon zin om te knuffelen.
NEEquote:
Ik ben een fattyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op donderdag 25 december 2014 01:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kaneel, ik heb even gehosseld dat Dqodje als vampire willow mee gaat naar de comic con.
quote:Op donderdag 25 december 2014 01:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben een fattyOHHH YOU'RE GONNA GET IT NOWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op donderdag 25 december 2014 01:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben een fattySowieso BillenkoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Doe je goed.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kaneel, ik heb even gehosseld dat Dqodje als vampire willow mee gaat naar de comic con.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |