quote:
ik vind hem niet kansloos, gast is gewoon slim rijk geworden. het is dan wel een klaphark, maar alsnog knap hoe hij zijn centen verdiend.quote:
Dat ligt aan je sociale kring, ik ken die hele gast namelijk niet.quote:
De hele dag jezelf filmen en alles vertellen wat je doet, daar schijnt men iets mee te knnen.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:49 schreef .sfinx het volgende:
[..]
ik vind hem niet kansloos, gast is gewoon slim rijk geworden. het is dan wel een klaphark, maar alsnog knap hoe hij zijn centen verdiend.
Anoes.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:02 schreef b1001 het volgende:
Hallo, ik ben enzo ik probeer wat van me vlogs te maken maar dat lukt niet altijd natuurlijk.
Niet iedereen kan het leuk vinden wat ik doe natuurlijk.
Maar ik vind het toch tof dat jullie in ieder geval een poging doen om te kijken of jullie het leuk vinden.
Mocht je het nou leuk vinden doe dan even een blauw duimpje omhoog en abonneer op mijn kanaal.
En ook hier doe ik gewoon een dikke vette peace!!!
Ooooooh, dat is modbashquote:Op donderdag 25 december 2014 00:24 schreef b1001 het volgende:
[..]
Jij bent zelf een ANUSWANDELAAR pikhooft aka dickhead
door zn saaie kut leven te posten, oké ik zou zo ook wel mn geld willen verdienenquote:Op woensdag 24 december 2014 23:49 schreef .sfinx het volgende:
[..]
ik vind hem niet kansloos, gast is gewoon slim rijk geworden. het is dan wel een klaphark, maar alsnog knap hoe hij zijn centen verdiend.
Ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 24 december 2014 23:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb een keer een hele wiskundetoets op de middelbare school met twee keer de helft ingevuld, ik kreeg een 5 voor de moeite.
Ik ook niet.quote:
Het is ook al laat he, het is je vergeven hoorquote:
Ach ja, daar moeten we het dan maar mee doen hè!quote:Op donderdag 25 december 2014 01:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Het is ook al laat he, het is je vergeven hoorkus je op je sterretje
Alles goed verder?quote:Op donderdag 25 december 2014 01:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach ja, daar moeten we het dan maar mee doen hè!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |