Waar.quote:
Maar jij kan dus ook geen enkel woordje keldani?quote:Op donderdag 25 december 2014 18:18 schreef kejeee het volgende:
Martelaar dan hoe je t ook wilt noemen, ze zijn gestorven voor het grotere doel.
welk doel is dat?quote:Op donderdag 25 december 2014 18:18 schreef kejeee het volgende:
Martelaar dan hoe je t ook wilt noemen, ze zijn gestorven voor het grotere doel.
Zijn nette mensen maar zo stijf. Blijf gewoon oosters-christen dan komt alles goed eyquote:Op donderdag 25 december 2014 18:18 schreef vigen98 het volgende:
Protestanten zijn indd saaimaar ze zijn wel aardig op zich :p
Overlevingsmechanisme in bepaalde omstandigheid vroeger waarschijnlijk.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:19 schreef vigen98 het volgende:
Ja maar zij is een beetje de weg kwijt als je zegt dat je jezelf als Koerd ziet en niet als Chaldeeėr.
Spreek voor jezelf met wij.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:23 schreef kejeee het volgende:
Ik spreek geen keldani nee. Vigen98 ik raad je aan op eens wat boeken van apo te lezen, dan begrijp je waarom wij ons bij de koerden voegen.
Het doel is een 4-delig Koerdistan als grootmacht in het MO die een balans zal vormen tussen al het islamitisch geweld. Een shehid is in İran en eentje in Turkije gevallen.
Gaat voorlopig niet gebeuren. Kijk hoelang ze bij ons al bezig zijn terwijl het in de praktijk een eigen land is.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:23 schreef kejeee het volgende:
Ik spreek geen keldani nee. Vigen98 ik raad je aan op eens wat boeken van apo te lezen, dan begrijp je waarom wij ons bij de koerden voegen.
Het doel is een 4-delig Koerdistan als grootmacht in het MO die een balans zal vormen tussen al het islamitisch geweld. Een shehid is in İran en eentje in Turkije gevallen.
Dit dus.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:25 schreef UpsideDown het volgende:
An sich niet heel gek om als kleine minderheid met Koerden te sympathiseren, die veruit de grootste minderheid zijn in dat gebied.
quote:Op donderdag 25 december 2014 18:26 schreef kejeee het volgende:
[..]
Dit dus.
Daarnaast zijn we in de turkse republiek door de overheerser als 1 volk onderdrukt, en hebben we ons bloed gemengd met koerden omdat we dove kinderen kregen door alle inteelt.
Ik ontken mijn identiteit niet, maar zoals uitgelegd zijn wij in een koerdische gemeenschap terechtgekomen in oost-turkije, ipv vele grotere gemeenschappen in irak bijvoorbeeld, dat maakt door de jaren heen echt wel een verschil uit que beleving en leefstijl.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:25 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf met wij.
Heb totaal geen beef met Koerden maar het is gewoon jammer dat je jouw ware identiteit ontkent
qft/overlevingsmechanismequote:Op donderdag 25 december 2014 18:25 schreef UpsideDown het volgende:
An sich niet heel gek om als kleine minderheid met Koerden te sympathiseren, die veruit de grootste minderheid zijn in dat gebied.
is dat laatste grappig bedoeld?quote:Op donderdag 25 december 2014 18:26 schreef kejeee het volgende:
[..]
Dit dus.
Daarnaast zijn we in de turkse republiek door de overheerser als 1 volk onderdrukt, en hebben we ons bloed gemengd met koerden omdat we dove kinderen kregen door alle inteelt.
Nee, serieus. We trouwden vroeger onderling en dat heeft geleid tot 11 doven...quote:Op donderdag 25 december 2014 18:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
is dat laatste grappig bedoeld?
Dus? Mijn vader is origineel een Armeen die is ook terechtgekomen in een Koerdische gemeenschap namelijk in Zakho wat heel dicht bij de grens van Turkije is alleen is hij niet iemand die opeens zegt dat hij een Koerd isquote:Op donderdag 25 december 2014 18:30 schreef kejeee het volgende:
[..]
Ik ontken mijn identiteit niet, maar zoals uitgelegd zijn wij in een koerdische gemeenschap terechtgekomen in oost-turkije, ipv vele grotere gemeenschappen in irak bijvoorbeeld, dat maakt door de jaren heen echt wel een verschil uit que beleving en leefstijl.
11 doven in de familie is wel extreem, genen zvm mixen is idd veel gezonderquote:Op donderdag 25 december 2014 18:31 schreef kejeee het volgende:
[..]
Nee, serieus. We trouwden vroeger onderling en dat heeft geleid tot 11 doven...
Oh oke dan is het een ander verhaal.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:35 schreef kejeee het volgende:
Ik voel me keldani, ik zeg toch ook dat ik keldani ben, maar voel me gewoon prettig tussen het koerdisch volk. Ik woon liever tussen de koerden dan in een assyrische gemeenschap.
is al gebeurd daarom is het zo rustigquote:Op donderdag 25 december 2014 19:01 schreef Djibril het volgende:
Jullie kunnen ook gewoon haar nummer vragen.
Kunnen we verder met de oorlog in Irak.
Ze staat in s&g, zou doen.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:01 schreef Djibril het volgende:
Jullie kunnen ook gewoon haar nummer vragen.
Kunnen we verder met de oorlog in Irak.
twitter:SumerRising twitterde op donderdag 25-12-2014 om 18:45:34#Iraq; Footage of the Iraqi Army & Asa'ib Ahl al-Haq troop build-up near Yathrib, Salahudin http://t.co/DmuD5ZPzrF http://t.co/yQwCb52IZv reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |