Ze is Assyrisch.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat is het verschil met een makarnaci koerd dan?
wie de neuk is wij?quote:Op donderdag 25 december 2014 18:05 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja alleen jammer voor de andere gasten waren wij wel de eerste bewoners van het huidige Irak en Syriė
ja i know, alleen vind ik het raar dat ze neerbuigend doet naar bepaalde koerden toe en zichzelf profileert als koerd, dus vandaar mij vraagquote:
Jwzquote:Op donderdag 25 december 2014 18:09 schreef Peunage het volgende:
Sumerian master race reporting in
Achter aansluiten bitches.
Is normaal. Lazen/Hemshin/Zaza's en dergelijke doen ook neerbuigend en profileren zich als Turk.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja i know, alleen vind ik het raar dat ze neerbuigend doet naar bepaalde koerden toe en zichzelf profileert als koerd, dus vandaar mij vraag
why cant we all just get along?quote:Op donderdag 25 december 2014 18:12 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Is normaal. Lazen/Hemshin/Zaza's en dergelijke doen ook neerbuigend en profileren zich als Turk.
De Assyriėrs in Irak willen dan wel weer het bloed der Koerden drinken.
Wij zijn dus wel actief binnen het verzet en zien een stichting van koerdistan als een 2e Mesopotamia, ipv zoals veel assyrische mensen in amerika huilie huilie te doen. We moeten gewoon af van islamisten die ons als vrij wild zien en turken die ons proberen te turkificeren. Koerden zijn chill, ik voel me 1 met de koerden. Wij hebben 2 pkk-shehids in de familie.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat is het verschil met een makarnaci koerd dan?
Nah lol kquote:Op donderdag 25 december 2014 18:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
why cant we all just get along?
In vroeger tijden bewoonden de Assyriėrs een bergplateau nabij Mardin (Tur Abdin) en streken ten zuiden van het Van meer. (Dit was voordat de Turken de weldaden van het seculiere modernisme ontdekte natuurlijk.)quote:Op donderdag 25 december 2014 18:13 schreef Peunage het volgende:
Dacht altijd dat Chaldeeėrs de exclusief voor Syriė en Irak waren. En dat ze hun eigen hippe taaltje hadden wat geen Koerds is.
WTF... Koerdistan als 2e Mesopotamiė? Sorry hoorquote:Op donderdag 25 december 2014 18:13 schreef kejeee het volgende:
[..]
Wij zijn dus wel actief binnen het verzet en zien een stichting van koerdistan als een 2e Mesopotamia, ipv zoals veel assyrische mensen in amerika huilie huilie te doen. We moeten gewoon af van islamisten die ons als vrij wild zien en turken die ons proberen te turkificeren. Koerden zijn chill, ik voel me 1 met de koerden. Wij hebben 2 pkk-shehids in de familie.
Halafian checking in. Op je beurt wachtenquote:Op donderdag 25 december 2014 18:09 schreef Peunage het volgende:
Sumerian master race reporting in
Achter aansluiten bitches.
yo, je weet he....laat je nooit verleiden om protestant te wordenquote:Op donderdag 25 december 2014 18:03 schreef vigen98 het volgende:
Chaldeeėrs heb je niet zoveel in Syriė Irak wel
quote:Op donderdag 25 december 2014 18:13 schreef kejeee het volgende:
[..]
Wij zijn dus wel actief binnen het verzet en zien een stichting van koerdistan als een 2e Mesopotamia, ipv zoals veel assyrische mensen in amerika huilie huilie te doen. We moeten gewoon af van islamisten die ons als vrij wild zien en turken die ons proberen te turkificeren. Koerden zijn chill, ik voel me 1 met de koerden. Wij hebben 2 pkk-shehids in de familie.
Denk dat zij nazaat van vluchtelingen uit die streek zijn die naar Turkije zijn uitgeweken?quote:Op donderdag 25 december 2014 18:13 schreef Peunage het volgende:
Dacht altijd dat Chaldeeėrs exclusief voor Syriė en Irak waren. En dat ze hun eigen hippe taaltje hadden wat geen Koerds is.
Protestanten zijn indd saaiquote:Op donderdag 25 december 2014 18:16 schreef Aloulu het volgende:
[..]
yo, je weet he....laat je nooit verleiden om protestant te worden![]()
fucking saaie christenen vergeleken bij de oosterse kerken
want ik weet hoe ze zijn bro ze proberen die midden-oosterse christenen in te palmen voor hun eigen saaie refo-kerken
Andersom.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:17 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Denk dat zij nazaat van vluchtelingen uit die streek zijn die naar Turkije zijn uitgeweken?
Ja maar zij is een beetje de weg kwijt als je zegt dat je jezelf als Koerd ziet en niet als Chaldeeėr. Pure schande voor onze rijke geschiedenisquote:Op donderdag 25 december 2014 18:17 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Denk dat zij nazaat van vluchtelingen uit die streek zijn die naar Turkije zijn uitgeweken?
Ondankbare mensen zijn hetquote:Op donderdag 25 december 2014 18:12 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Is normaal. Lazen/Hemshin/Zaza's en dergelijke doen ook neerbuigend en profileren zich als Turk.
De Assyriėrs in Irak willen dan wel weer het bloed der Koerden drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |