Bewijs dat ze het alleen maar gemunt hebben op soennie moslims?quote:Op donderdag 25 december 2014 17:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
aivd is ingelicht. oh wacht die heeft het alleen gemunt op soennie moslims
Ik vermoed dat je Zaza bent dan, maar lijkt me sterk dat je van de Turken af wil zijn zonder eigen regering of autonoom gebied te willen. Of bedoelde je onder een eventueel Koerdisch regering vallen? Gaat in TR ook niet gebeuren.quote:
ze hebben niet de bescherming van de natiestaten, dus moeten ze zoveel mogelijk mensen te vriend houden om op de been te blijvenquote:Op donderdag 25 december 2014 17:46 schreef Djibril het volgende:
[..]
Je hoeft geen staat te zijn om volledige macht te hebben. Wel heel kort gedacht van je.
USA bombt anders genoeg voor hun. En dropt zelfs wapens naar de Koerden toe.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze hebben niet de bescherming van de natiestaten, dus moeten ze zoveel mogelijk mensen te vriend houden om op de been te blijven
hollanders in het israelisch leger geen probleem, koerden bij de peshmerga geen probleem, bandidos (?) bij de ypg geen probleem, "jihadis" bij nusra, OMG hier moet wat aan gedaan worden!!!quote:Op donderdag 25 december 2014 17:46 schreef Djibril het volgende:
[..]
Bewijs dat ze het alleen maar gemunt hebben op soennie moslims?
why?quote:
Meisje tochquote:Op donderdag 25 december 2014 17:16 schreef kejeee het volgende:
[..]
Gezien mijn posts in het s&g fototopic lijkt het me niet echt verstandig om verder toe te lichten sorry, ben zo best wel herkenbaar voor mijn omgeving.
Dit dus.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:44 schreef Djibril het volgende:
[..]
Verklaar je nader. Want in Rojava is naast Koerdisch, het arabisch ook het Assyrisch als officiele taal erkend.
In KRG is turkemeens zelfs een officiele taal terwijl in turkije het Koerdisch nog niet eens als officiele taal is erkend laat staan dat je er les in mag volgen.
Harde statement van AIVD dat ze alleen maar mikken op soennie moslims? Koerden zijn toch ook vaak soennie moslim?quote:Op donderdag 25 december 2014 17:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
hollanders in het israelisch leger geen probleem, koerden bij de peshmerga geen probleem, bandidos (?) bij de ypg geen probleem, "jihadis" bij nusra, OMG hier moet wat aan gedaan worden!!!
usa weet niet waar ze mee bezig zijnquote:Op donderdag 25 december 2014 17:50 schreef Djibril het volgende:
[..]
USA bombt anders genoeg voor hun. En dropt zelfs wapens naar de Koerden toe.
Ze hoeven niemand te vriend te houden als ze ook gewoon normaal met elkaar kunnen omgaan. Rojava laat dat mooi zien, KRG laat dat mooi zien. Moeilijk te erkennen dat Koerden gewoon andere bevolkingsgroepen respecteren voor turken.
live and let live ajbquote:
Misschien omdat ISIS gekwalificeerd wordt als terroristisch...quote:Op donderdag 25 december 2014 17:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
hollanders in het israelisch leger geen probleem, koerden bij de peshmerga geen probleem, bandidos (?) bij de ypg geen probleem, "jihadis" bij nusra, OMG hier moet wat aan gedaan worden!!!
quote:Op donderdag 25 december 2014 17:53 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Misschien omdat ISIS gekwalificeerd wordt als terroristisch...
Caldeeuwsquote:Op donderdag 25 december 2014 17:55 schreef kejeee het volgende:
Lol mijn afkomst is nog niet genoemd, moest zelfs even googlen voor de Nederlandse benaming hehe. Hint: we zijn katholiek, ofja mijn voorouders dan, ik hang geen geloof aan.
valt wel op dat de media en aivd politiek het over de nusra en isis gangers heeft en nooot over anderenquote:Op donderdag 25 december 2014 17:51 schreef Djibril het volgende:
[..]
Harde statement van AIVD dat ze alleen maar mikken op soennie moslims? Koerden zijn toch ook vaak soennie moslim?
USA weet waar het mee bezig is en zet turkije hiermee buitenspel. In de regios waar YPG de macht heeft vormen de Koerden geen minderheid maar de meerderheid. Desondanks respecteren ze de minderheden. Dus onzin wat je nu zegt.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
usa weet niet waar ze mee bezig zijnals minderheid moet je andere minderheden tevreden houden zolang dit noodzakelijk is om te overleven, puur rationeel, heeft niets met respect te maken, maar alles met realpolitik
Mens, vertel of hjmquote:Op donderdag 25 december 2014 17:55 schreef kejeee het volgende:
Lol mijn afkomst is nog niet genoemd, moest zelfs even googlen voor de Nederlandse benaming hehe. Hint: we zijn katholiek, ofja mijn voorouders dan, ik hang geen geloof aan.
ook de pkk is terroristisch, israel helemaal, daarnaast worden alle jihadis op een hoop gegooid, niet alleen isis/nusra gangers, correct me if im wrongquote:Op donderdag 25 december 2014 17:53 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Misschien omdat ISIS gekwalificeerd wordt als terroristisch...
omdat nusra en isis gewoon een terroristisch organisatie zijn in de ogen van het Westen. Dat turkije de Koerden als terroristen ziet is niet de zaak van AIVD.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
valt wel op dat de media en aivd politiek het over de nusra en isis gangers heeft en nooot over anderen
klopt ja, alleen verkizen zij hun etnische achtergrond boven hun religieuze/ideologische achtergrond en dat vindt men best normaal kennelijk, aangezien dit geen/nauwelijks een issue is
mens, live and let live...quote:
we zullen het nooit weten totdat we een volwaardige koerdische staat hebbenquote:Op donderdag 25 december 2014 17:57 schreef Djibril het volgende:
[..]
USA weet waar het mee bezig is en zet turkije hiermee buitenspel. In de regios waar YPG de macht heeft vormen de Koerden geen minderheid maar de meerderheid. Desondanks respecteren ze de minderheden. Dus onzin wat je nu zegt.
MSF(Assyrische militie) vecht ook zij aan zij met de Koerden.
Het gaat er bij turken blijkbaar niet in dat je ook gewoon elkaar kan respecteren ongeacht je de meerderheid of de minderheid bent.
PKK is zo terroristisch dat erdogan met hun gaat praten. Je kan toch niet direct talks hebben met een terroristisch organisatie?quote:Op donderdag 25 december 2014 17:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
ook de pkk is terroristisch, israel helemaal, daarnaast worden alle jihadis op een hoop gegooid, niet alleen isis/nusra gangers, correct me if im wrong
nederland ziet de pkk ook als terroristisch, correct me if im wrongquote:Op donderdag 25 december 2014 17:58 schreef Djibril het volgende:
[..]
omdat nusra en isis gewoon een terroristisch organisatie zijn in de ogen van het Westen. Dat turkije de Koerden als terroristen ziet is niet de zaak van AIVD.
Uit Syrie?quote:Op donderdag 25 december 2014 18:00 schreef kejeee het volgende:
Keldani, en we zijn dus geeen assyrisch volk maar van oorsprong west-semitisch. Know your facts.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Chaldea
Kerel wij waren een in het Assyrische rijk wij spreken ook zowat de zelfde taal alleen met beetje verschil inquote:Op donderdag 25 december 2014 18:00 schreef kejeee het volgende:
Keldani, en we zijn dus geeen assyrisch volk maar van oorsprong west-semitisch. Know your facts.
Dan kan je het hele M-O verdelen in 1000 stukken.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:00 schreef kejeee het volgende:
We hebben ook straten vernoemd naar Sadat en Begin en zo...quote:Op donderdag 25 december 2014 18:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
nederland ziet de pkk ook als terroristisch, correct me if im wrong
+1quote:Op donderdag 25 december 2014 18:00 schreef Djibril het volgende:
[..]
PKK is zo terroristisch dat erdogan met hun gaat praten. Je kan toch niet direct talks hebben met een terroristisch organisatie?
PKK is zo terroristisch dat USA wapens levert aan een partij dat sympathiseert met PKK.
PKK is zo terroristisch dat USA ze hielp door plekken van isis te bombarderen zodat zij aan een opmars konden beginnen in Sinjar.
je bent soort van een bedreigde diersoortquote:Op donderdag 25 december 2014 18:00 schreef kejeee het volgende:
de user is een chick...quote:Op donderdag 25 december 2014 18:02 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Kerel wij waren een in het Assyrische rijk wij spreken ook zowat de zelfde taal alleen met beetje verschil in
waar?quote:Op donderdag 25 december 2014 18:02 schreef IPA35 het volgende:
[..]
We hebben ook straten vernoemd naar Sadat en Begin en zo...
Ja alleen jammer voor de andere gasten waren wij wel de eerste bewoners van het huidige Irak en Syriëquote:Op donderdag 25 december 2014 18:04 schreef UpsideDown het volgende:
Nog een etnische groep die de Levant kan claimen, achteraan sluiten in de rij.
uhuquote:Op donderdag 25 december 2014 18:02 schreef kejeee het volgende:
[..]
+1
pkk gebruikt al sinds jaren alleen noodzakelijk geweld
Zit op iPad is moeilijk te zien :pquote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 18:04 schreef UpsideDown het volgende:
"Wachten jullie maar bitches..."quote:Op donderdag 25 december 2014 18:04 schreef UpsideDown het volgende:
wat is het verschil met een makarnaci koerd dan?quote:Op donderdag 25 december 2014 18:05 schreef kejeee het volgende:
Wij spreken thuis dus kurmanji en turks... Kom ook uit oost-turkije. En we profileren ons daar in de maatschappij niet direct als assyrisch ofzo, maar eerder als koerd.
Dafuq? Waar ben je geborenquote:Op donderdag 25 december 2014 18:05 schreef kejeee het volgende:
Wij spreken thuis dus kurmanji en turks... Kom ook uit oost-turkije. En we profileren ons daar in de maatschappij niet direct als assyrisch ofzo, maar eerder als koerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |