abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147954348
quote:
99s.gif Op donderdag 25 december 2014 17:44 schreef Slayage het volgende:

[..]

aivd is ingelicht. oh wacht die heeft het alleen gemunt op soennie moslims 8)7
Bewijs dat ze het alleen maar gemunt hebben op soennie moslims?
  donderdag 25 december 2014 @ 17:47:50 #102
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147954363
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2014 17:41 schreef kejeee het volgende:

[..]

ja
Ik vermoed dat je Zaza bent dan, maar lijkt me sterk dat je van de Turken af wil zijn zonder eigen regering of autonoom gebied te willen. Of bedoelde je onder een eventueel Koerdisch regering vallen? Gaat in TR ook niet gebeuren.
pi_147954365
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 17:46 schreef Djibril het volgende:

[..]

Je hoeft geen staat te zijn om volledige macht te hebben. Wel heel kort gedacht van je.
ze hebben niet de bescherming van de natiestaten, dus moeten ze zoveel mogelijk mensen te vriend houden om op de been te blijven
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_147954369
Armeens, het is me duidelijk nu :P
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  donderdag 25 december 2014 @ 17:50:08 #105
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147954402
quote:
10s.gif Op donderdag 25 december 2014 17:48 schreef IPA35 het volgende:
Die hebben Armenië toch
pi_147954406
quote:
99s.gif Op donderdag 25 december 2014 17:47 schreef Slayage het volgende:

[..]

ze hebben niet de bescherming van de natiestaten, dus moeten ze zoveel mogelijk mensen te vriend houden om op de been te blijven
USA bombt anders genoeg voor hun. En dropt zelfs wapens naar de Koerden toe.
Ze hoeven niemand te vriend te houden als ze ook gewoon normaal met elkaar kunnen omgaan. Rojava laat dat mooi zien, KRG laat dat mooi zien. Moeilijk te erkennen dat Koerden gewoon andere bevolkingsgroepen respecteren voor turken.
pi_147954409
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 17:46 schreef Djibril het volgende:

[..]

Bewijs dat ze het alleen maar gemunt hebben op soennie moslims?
hollanders in het israelisch leger geen probleem, koerden bij de peshmerga geen probleem, bandidos (?) bij de ypg geen probleem, "jihadis" bij nusra, OMG hier moet wat aan gedaan worden!!!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_147954415
quote:
10s.gif Op donderdag 25 december 2014 17:48 schreef IPA35 het volgende:
why?
-Rabia Al-Basri
pi_147954418
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2014 17:16 schreef kejeee het volgende:

[..]

Gezien mijn posts in het s&g fototopic lijkt het me niet echt verstandig om verder toe te lichten sorry, ben zo best wel herkenbaar voor mijn omgeving.
Meisje toch :')
pi_147954422
De koerden zien ons als koerden geloof ik, we leefden al met ze samen toen de turken er nog niet eens waren.. Ook zijn we zo vermengd met ze als maar kan. Koerden zijn ook een stukje tolerantet tegenover minderheden en andersgelovigen...
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 17:44 schreef Djibril het volgende:

[..]

Verklaar je nader. Want in Rojava is naast Koerdisch, het arabisch ook het Assyrisch als officiele taal erkend.
In KRG is turkemeens zelfs een officiele taal terwijl in turkije het Koerdisch nog niet eens als officiele taal is erkend laat staan dat je er les in mag volgen.
Dit dus.
She's mad but she's magic.
There's no lie in her fire.
- C. Bukowski
pi_147954429
quote:
99s.gif Op donderdag 25 december 2014 17:50 schreef Slayage het volgende:

[..]

hollanders in het israelisch leger geen probleem, koerden bij de peshmerga geen probleem, bandidos (?) bij de ypg geen probleem, "jihadis" bij nusra, OMG hier moet wat aan gedaan worden!!!
Harde statement van AIVD dat ze alleen maar mikken op soennie moslims? Koerden zijn toch ook vaak soennie moslim?
Plus er is laatst nog een Nederlandse jihadist omgekomen, blijkbaar mikt de AIVD daar niet alleen op.
pi_147954450
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 17:50 schreef Djibril het volgende:

[..]

USA bombt anders genoeg voor hun. En dropt zelfs wapens naar de Koerden toe.
Ze hoeven niemand te vriend te houden als ze ook gewoon normaal met elkaar kunnen omgaan. Rojava laat dat mooi zien, KRG laat dat mooi zien. Moeilijk te erkennen dat Koerden gewoon andere bevolkingsgroepen respecteren voor turken.
usa weet niet waar ze mee bezig zijn :Y als minderheid moet je andere minderheden tevreden houden zolang dit noodzakelijk is om te overleven, puur rationeel, heeft niets met respect te maken, maar alles met realpolitik
-Rabia Al-Basri
pi_147954457
een andere Assyriër hier? :o
pi_147954461
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2014 17:51 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Meisje toch :')
live and let live ajb :*
-Rabia Al-Basri
  donderdag 25 december 2014 @ 17:53:59 #115
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_147954462
quote:
99s.gif Op donderdag 25 december 2014 17:50 schreef Slayage het volgende:

[..]

Misschien omdat ISIS gekwalificeerd wordt als terroristisch...
Say what?
pi_147954469
quote:
10s.gif Op donderdag 25 december 2014 17:53 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

pi_147954481
Lol mijn afkomst is nog niet genoemd, moest zelfs even googlen voor de Nederlandse benaming hehe. Hint: we zijn katholiek, ofja mijn voorouders dan, ik hang geen geloof aan.
- C. Bukowski
pi_147954490
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 17:55 schreef kejeee het volgende:
Lol mijn afkomst is nog niet genoemd, moest zelfs even googlen voor de Nederlandse benaming hehe. Hint: we zijn katholiek, ofja mijn voorouders dan, ik hang geen geloof aan.
Caldeeuws ;) oftewel ook Assyriërs :) of zoals wij zeggen cildani

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2014 17:57:39 ]
pi_147954500
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 17:51 schreef Djibril het volgende:

[..]

Harde statement van AIVD dat ze alleen maar mikken op soennie moslims? Koerden zijn toch ook vaak soennie moslim?
valt wel op dat de media en aivd politiek het over de nusra en isis gangers heeft en nooot over anderen

klopt ja, alleen verkizen zij hun etnische achtergrond boven hun religieuze/ideologische achtergrond en dat vindt men best normaal kennelijk, aangezien dit geen/nauwelijks een issue is
-Rabia Al-Basri
pi_147954501
quote:
99s.gif Op donderdag 25 december 2014 17:53 schreef Slayage het volgende:

[..]

usa weet niet waar ze mee bezig zijn :Y als minderheid moet je andere minderheden tevreden houden zolang dit noodzakelijk is om te overleven, puur rationeel, heeft niets met respect te maken, maar alles met realpolitik
USA weet waar het mee bezig is en zet turkije hiermee buitenspel. In de regios waar YPG de macht heeft vormen de Koerden geen minderheid maar de meerderheid. Desondanks respecteren ze de minderheden. Dus onzin wat je nu zegt.
MSF(Assyrische militie) vecht ook zij aan zij met de Koerden.

Het gaat er bij turken blijkbaar niet in dat je ook gewoon elkaar kan respecteren ongeacht je de meerderheid of de minderheid bent.
pi_147954510
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 17:55 schreef kejeee het volgende:
Mens, vertel of hjm
pi_147954514
....
pi_147954518
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2014 17:57 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Mens, vertel of hjm
Hij is een Chaldeeër die ook gewoon als Assyriërs worden gezien
pi_147954521
quote:
10s.gif Op donderdag 25 december 2014 17:53 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

ook de pkk is terroristisch, israel helemaal, daarnaast worden alle jihadis op een hoop gegooid, niet alleen isis/nusra gangers, correct me if im wrong
-Rabia Al-Basri
pi_147954522
quote:
99s.gif Op donderdag 25 december 2014 17:57 schreef Slayage het volgende:

[..]

valt wel op dat de media en aivd politiek het over de nusra en isis gangers heeft en nooot over anderen

klopt ja, alleen verkizen zij hun etnische achtergrond boven hun religieuze/ideologische achtergrond en dat vindt men best normaal kennelijk, aangezien dit geen/nauwelijks een issue is
omdat nusra en isis gewoon een terroristisch organisatie zijn in de ogen van het Westen. Dat turkije de Koerden als terroristen ziet is niet de zaak van AIVD.
pi_147954523
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2014 17:57 schreef Montana_ir het volgende:
....
Een katholieke yazidi?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2014 17:59:28 ]
pi_147954528
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2014 17:57 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Mens, vertel of hjm
mens, live and let live...
-Rabia Al-Basri
pi_147954540
Keldani, en we zijn dus geeen assyrisch volk maar van oorsprong west-semitisch. Know your facts.

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Chaldea
- C. Bukowski
pi_147954542
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 17:57 schreef Djibril het volgende:

[..]

USA weet waar het mee bezig is en zet turkije hiermee buitenspel. In de regios waar YPG de macht heeft vormen de Koerden geen minderheid maar de meerderheid. Desondanks respecteren ze de minderheden. Dus onzin wat je nu zegt.
MSF(Assyrische militie) vecht ook zij aan zij met de Koerden.

Het gaat er bij turken blijkbaar niet in dat je ook gewoon elkaar kan respecteren ongeacht je de meerderheid of de minderheid bent.
we zullen het nooit weten totdat we een volwaardige koerdische staat hebben :*
-Rabia Al-Basri
pi_147954543
quote:
99s.gif Op donderdag 25 december 2014 17:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

ook de pkk is terroristisch, israel helemaal, daarnaast worden alle jihadis op een hoop gegooid, niet alleen isis/nusra gangers, correct me if im wrong
PKK is zo terroristisch dat erdogan met hun gaat praten. Je kan toch niet direct talks hebben met een terroristisch organisatie?
PKK is zo terroristisch dat USA wapens levert aan een partij dat sympathiseert met PKK.
PKK is zo terroristisch dat USA ze hielp door plekken van isis te bombarderen zodat zij aan een opmars konden beginnen in Sinjar.
pi_147954544
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2014 17:58 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Een katholieke yazidi?
Lol
pi_147954558
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 17:58 schreef Djibril het volgende:

[..]

omdat nusra en isis gewoon een terroristisch organisatie zijn in de ogen van het Westen. Dat turkije de Koerden als terroristen ziet is niet de zaak van AIVD.
nederland ziet de pkk ook als terroristisch, correct me if im wrong
-Rabia Al-Basri
pi_147954559
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 18:00 schreef kejeee het volgende:
Keldani, en we zijn dus geeen assyrisch volk maar van oorsprong west-semitisch. Know your facts.

Uit Syrie?
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_147954560
quote:

Kerel wij waren een in het Assyrische rijk wij spreken ook zowat de zelfde taal alleen met beetje verschil in
  donderdag 25 december 2014 @ 18:02:20 #135
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147954562
quote:

Dan kan je het hele M-O verdelen in 1000 stukken.
pi_147954564
quote:
99s.gif Op donderdag 25 december 2014 18:02 schreef Slayage het volgende:

[..]

nederland ziet de pkk ook als terroristisch, correct me if im wrong
We hebben ook straten vernoemd naar Sadat en Begin en zo...
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_147954567
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 18:00 schreef Djibril het volgende:

[..]

PKK is zo terroristisch dat erdogan met hun gaat praten. Je kan toch niet direct talks hebben met een terroristisch organisatie?
PKK is zo terroristisch dat USA wapens levert aan een partij dat sympathiseert met PKK.
PKK is zo terroristisch dat USA ze hielp door plekken van isis te bombarderen zodat zij aan een opmars konden beginnen in Sinjar.
+1

pkk gebruikt al sinds jaren alleen noodzakelijk geweld
- C. Bukowski
pi_147954579
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 18:02 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Uit Syrie?
Chaldeeërs heb je niet zoveel in Syrië Irak wel
pi_147954584
quote:

je bent soort van een bedreigde diersoort
-Rabia Al-Basri
  donderdag 25 december 2014 @ 18:04:13 #140
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_147954585
Nog een etnische groep die de Levant kan claimen, achteraan sluiten in de rij.
Say what?
pi_147954594
Wij spreken thuis dus kurmanji en turks... Kom ook uit oost-turkije. En we profileren ons daar in de maatschappij niet direct als assyrisch ofzo, maar eerder als koerd.
- C. Bukowski
pi_147954596
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2014 18:02 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Kerel wij waren een in het Assyrische rijk wij spreken ook zowat de zelfde taal alleen met beetje verschil in
de user is een chick...
-Rabia Al-Basri
pi_147954599
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 18:02 schreef IPA35 het volgende:

[..]

We hebben ook straten vernoemd naar Sadat en Begin en zo...
waar?
-Rabia Al-Basri
pi_147954600
quote:
10s.gif Op donderdag 25 december 2014 18:04 schreef UpsideDown het volgende:
Ja alleen jammer voor de andere gasten waren wij wel de eerste bewoners van het huidige Irak en Syrië
pi_147954604
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2014 18:02 schreef kejeee het volgende:

[..]

+1

pkk gebruikt al sinds jaren alleen noodzakelijk geweld
uhu
-Rabia Al-Basri
pi_147954608
quote:
99s.gif Op donderdag 25 december 2014 18:05 schreef Slayage het volgende:

[..]

de user is een chick...
Zit op iPad is moeilijk te zien :p

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2014 18:06:34 ]
pi_147954611
quote:
_O- :D
-Rabia Al-Basri
pi_147954612
quote:
"Wachten jullie maar bitches..."

pi_147954627
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 18:05 schreef kejeee het volgende:
Wij spreken thuis dus kurmanji en turks... Kom ook uit oost-turkije. En we profileren ons daar in de maatschappij niet direct als assyrisch ofzo, maar eerder als koerd.
wat is het verschil met een makarnaci koerd dan?
-Rabia Al-Basri
pi_147954642
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 18:05 schreef kejeee het volgende:
Dafuq? Waar ben je geboren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')