je weet togggquote:
En dat is ?quote:Op donderdag 25 december 2014 17:12 schreef kejeee het volgende:
Ik ben zelf niet eens een koerd overigens, ik behoor tot een andere minderheid in het MO die pas vrijheid zal kennen als de Koerden dat ook kennen.
Dit klopt niet?quote:
Gezien mijn posts in het s&g fototopic lijkt het me niet echt verstandig om verder toe te lichten sorry, ben zo best wel herkenbaar voor mijn omgeving.quote:
Wat is s&g?quote:Op donderdag 25 december 2014 17:16 schreef kejeee het volgende:
[..]
Gezien mijn posts in het s&g fototopic lijkt het me niet echt verstandig om verder toe te lichten sorry, ben zo best wel herkenbaar voor mijn omgeving.
is dit een raadsel?quote:Op donderdag 25 december 2014 17:12 schreef kejeee het volgende:
Ik ben zelf niet eens een koerd overigens, ik behoor tot een andere minderheid in het MO die pas vrijheid zal kennen als de Koerden dat ook kennen.
Assyrisch?quote:
Even opgezocht: Sexy & Gewaagd.quote:
same herequote:Op donderdag 25 december 2014 17:22 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Even opgezocht: Sexy & Gewaagd.
Shiiit.
zat ik ook aan te denken, maarjaquote:
Neuh, gewoon van de fascistische Turken en Arabieren af zijn zou al voldoende zijn. Koerden zijn lief voor ons, daarom vinden wij het ook niet zo erg om door velen voor Koerd aangezien te worden. In de oudheid gingen er ook met de Koerden samen in de grote rijken op immers. Mocht er bijvoorbeeld ooit echt de pleuris uitbreken in TR zoals in Syrie dan ben ik een van de eersten die op het vliegtuig stapt.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:27 schreef Che_ het volgende:
In ieder geval, welke mate van vrijheid bedoel je dan? Eigen regering etc. ?
twitter:green_lemonnn twitterde op donderdag 25-12-2014 om 15:40:44#Iraq #IS fighters in #Sinjar burn tires to create a smoke screen & prevent airstrikes. http://t.co/8unissHxCs reageer retweet
heeft dat zin?quote:Op donderdag 25 december 2014 17:38 schreef UpsideDown het volgende:
[ afbeelding ]twitter:green_lemonnn twitterde op donderdag 25-12-2014 om 15:40:44#Iraq #IS fighters in #Sinjar burn tires to create a smoke screen & prevent airstrikes. http://t.co/8unissHxCs reageer retweet
sukkels...
Om te vechten?quote:Op donderdag 25 december 2014 17:32 schreef kejeee het volgende:
[..]
Neuh, gewoon van de fascistische Turken en Arabieren af zijn zou al voldoende zijn. Koerden zijn lief voor ons, daarom vinden wij het ook niet zo erg om door velen voor Koerd aangezien te worden. In de oudheid gingen er ook met de Koerden samen in de grote rijken op immers. Mocht er bijvoorbeeld ooit echt de pleuris uitbreken in TR zoals in Syrie dan ben ik een van de eersten die op het vliegtuig stapt.
veel succes daarmeequote:Op donderdag 25 december 2014 17:32 schreef kejeee het volgende:
[..]
Neuh, gewoon van de fascistische Turken en Arabieren af zijn zou al voldoende zijn.
Verklaar je nader. Want in Rojava is naast Koerdisch, het arabisch ook het Assyrisch als officiele taal erkend.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
veel succes daarmee![]()
daarnaast, op het moment dat koerden macht toe-eigenen zullen ze net zo "fascistisch" zijn als de turken en arabieren
aivd is ingelicht. oh wacht die heeft het alleen gemunt op soennie moslimsquote:
het zijn allebei geen staten, dus geen volledige macht, dus moeten ze voorzichtig zijnquote:Op donderdag 25 december 2014 17:44 schreef Djibril het volgende:
[..]
Verklaar je nader. Want in Rojava is naast Koerdisch, het arabisch ook het Assyrisch als officiele taal erkend.
In KRG is turkemeens zelfs een officiele taal terwijl in turkije het Koerdisch nog niet eens als officiele taal is erkend laat staan dat je er les in mag volgen.
Je hoeft geen staat te zijn om volledige macht te hebben. Wel heel kort gedacht van je.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
het zijn allebei geen staten, dus geen volledige macht, dus moeten ze voorzichtig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |