quote:Op donderdag 25 december 2014 13:19 schreef Studiotje het volgende:
Ik hen een kerst dvd met een open haard gevonden
M'n moeder zette dat ding ook altijd op terwijl ze een echte openhaard hebbenquote:
Het is wel veiliger. Kan je ook geen schoorsteen brand krijgenquote:Op donderdag 25 december 2014 13:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
M'n moeder zette dat ding ook altijd op terwijl ze een echte openhaard hebben
Kwestie van goed onderhoudenquote:Op donderdag 25 december 2014 13:36 schreef WcPot het volgende:
[..]
Het is wel veiliger. Kan je ook geen schoorsteen brand krijgen
Door al het zuur is de schimmel opgelostquote:Op donderdag 25 december 2014 13:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Tussen de beentjes, door al het vocht (of zuur)
Veel plezier met die mooie weerquote:Op donderdag 25 december 2014 13:49 schreef WcPot het volgende:
Ik ga nog even motormuizen met die mooie weer![]()
Wat heb je nu weer gedaan?quote:Op donderdag 25 december 2014 14:15 schreef Fylax het volgende:
Leuk als je moeder ruzie met je maakt tijdens kerst. Pfff.
Ik was iets aan papa aan het vertellen en opeens doet mama de tv kei hard aan omdat het haar niet boeide wat ik vertelde, maar ik had het tegen papa en niet tegen haar. Maar doordat ze de tv zo hard zette kon ik niet meer normaal tegen papa praten. Toen zei ik dat ik het respectloos vond dat ze me niet liet uitpraten en toen werd ze boos.quote:
De manier waarop je dit verteltquote:Op donderdag 25 december 2014 14:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik was iets aan papa aan het vertellen en opeens doet mama de tv kei hard aan omdat het haar niet boeide wat ik vertelde, maar ik had het tegen papa en niet tegen haar. Maar doordat ze de tv zo hard zette kon ik niet meer normaal tegen papa praten. Toen zei ik dat ik het respectloos vond dat ze me niet liet uitpraten en toen werd ze boos.
sorryquote:Op donderdag 25 december 2014 14:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
De manier waarop je dit vertelt![]()
Krijg er rillingen van als mensen zo "papa" gebruiken tegen andere mensen ipv "mijn vader" oid.
Stickertje wil een pic van je papaquote:Op donderdag 25 december 2014 14:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik was iets aan papa aan het vertellen en opeens doet mama de tv kei hard aan omdat het haar niet boeide wat ik vertelde, maar ik had het tegen papa en niet tegen haar. Maar doordat ze de tv zo hard zette kon ik niet meer normaal tegen papa praten. Toen zei ik dat ik het respectloos vond dat ze me niet liet uitpraten en toen werd ze boos.
Nee.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:00 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Stickertje wil een pic van je papa
Guido Weijersquote:Op donderdag 25 december 2014 15:05 schreef Fylax het volgende:
TV / [RTL4] Oudejaarsconference 2014
Zin in
nietttquote:Op donderdag 25 december 2014 15:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Guido Weijersdie vent is alles behalve grappig
Mooi, dus gewoon naar Youp kijkenquote:
niet betalen voor The Interviewquote:
Kan alleen als je in US woont.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
niet betalen voor The Interview
Je had het nooit zo ver moeten laten komenquote:Op donderdag 25 december 2014 16:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Iemand had geluk met een straat waar ik telkens op kwam
KAN IK WAT AAN DOENquote:Op donderdag 25 december 2014 16:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je had het nooit zo ver moeten laten komen
Mooi. In het vervolg ook gewoon op de PS4 spelenquote:Op donderdag 25 december 2014 16:14 schreef Studiotje het volgende:
[..]
KAN IK WAT AAN DOEN![]()
Ik heb nu alles in de open haard geflikkerd.
Heb jij die?quote:Op donderdag 25 december 2014 16:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mooi. In het vervolg ook gewoon op de PS4 spelen
http://www.bol.com/nl/p/m(...)212-9200000032726786
Nee. Overweeg het welquote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 16:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Kan dat online dan gespeeld worden?
quote:Eindeloos spelplezier voor de hele familie, Geniet zoals nooit tevoren van Monopoly. Speel met vrienden en mensen van over de hele wereld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |