Goed. SBS' zondagavond is niet meer wat het geweest is. Helaas. Dan ben ik toch eerder geneigd niet meer mee te doen.quote:
SBS is wel heel erg matig de laatste tijd met al die herhalingen.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:40 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Goed. SBS' zondagavond is niet meer wat het geweest is. Helaas. Dan ben ik toch eerder geneigd niet meer mee te doen.
Et tu?
Btw. Kerst is 40 minuten oud. Flappy staat aan.
Maandag wordt de nieuwe zondag met Onopgeloste zaken.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:40 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Goed. SBS' zondagavond is niet meer wat het geweest is. Helaas. Dan ben ik toch eerder geneigd niet meer mee te doen.
Et tu?
Btw. Kerst is 40 minuten oud. Flappy staat aan.
Ok. Ik ben er.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maandag wordt de nieuwe zondag met Onopgeloste zaken.
krasse krasse krassequote:
Heb die van mij nooit opgezetquote:
Man man man, zo kun je toch niet een eerste kerstdag hebbenquote:Op donderdag 25 december 2014 11:33 schreef Maraca het volgende:
Goedemorgen
[..]
Heb die van mij nooit opgezet
Ja, maarquote:Op donderdag 25 december 2014 11:38 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Man man man, zo kun je toch niet een eerste kerstdag hebben
Ja daaagquote:Op donderdag 25 december 2014 11:39 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Niks maar, zet hem nu maar even op
Heeft je kat jullie kerstboom al aangevallen?quote:
Die boeit dat ding helemaal niks, ligt alleen maar te slapenquote:Op donderdag 25 december 2014 11:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heeft je kat jullie kerstboom al aangevallen?
Denk dat je daar blij mee moet zijnquote:Op donderdag 25 december 2014 11:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Die boeit dat ding helemaal niks, ligt alleen maar te slapen
Ik had wel willen zien dat ie 'm slooptequote:Op donderdag 25 december 2014 12:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Denk dat je daar blij mee moet zijn
Ach, als je straks op jezelf woont en een 2e kat hebt gaan ze misschien wel samenwerkenquote:Op donderdag 25 december 2014 12:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik had wel willen zien dat ie 'm sloopte
Ik hoop hetquote:Op donderdag 25 december 2014 12:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach, als je straks op jezelf woont en een 2e kat hebt gaan ze misschien wel samenwerken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |