ditquote:Op woensdag 24 december 2014 20:32 schreef Studiotje het volgende:
En had ik nog maar een oma in deze feestelijke tijden
Huilen dit
Oepsquote:Op woensdag 24 december 2014 20:32 schreef Studiotje het volgende:
En had ik nog maar een oma in deze feestelijke tijden
Huilen dit
quote:Op woensdag 24 december 2014 20:34 schreef Maraca het volgende:
M'n vader heeft nog niet gebeld met dat ze dood is, dus ik ga er vanuit dat die van mij nog leeft
Krijg elk jaar een kaartje met geld, maar voor de rest willen ze geen contact met mequote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 20:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Krijg elk jaar een kaartje met geld, maar voor de rest willen ze geen contact met meNou ja, dan niet
Wtf?quote:Op woensdag 24 december 2014 20:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Krijg elk jaar een kaartje met geld, maar voor de rest willen ze geen contact met meNou ja, dan niet
Ja, ach.. Moeten ze zelf wetenquote:
Geen idee. Ze hebben nooit echt contact met mij of mijn broer willen hebben. Geldt trouwens (voor zover ik weet) voor alle kleinkinderenquote:
Wtf hahaha, raar. Mijn oma kon niet wachten tot de kleinkinderen kwamenquote:Op woensdag 24 december 2014 20:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geen idee. Ze hebben nooit echt contact met mij of mijn broer willen hebben. Geldt trouwens (voor zover ik weet) voor alle kleinkinderen
Ja, snap er ook niks van. Maar goed, hun verlies denk ik maarquote:Op woensdag 24 december 2014 20:38 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wtf hahaha, raar. Mijn oma kon niet wachten tot de kleinkinderen kwamen
en ik ook niet om daarheen te gaanquote:Op woensdag 24 december 2014 20:38 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wtf hahaha, raar. Mijn oma kon niet wachten tot de kleinkinderen kwamen
Ah oké, erg raar welquote:Op woensdag 24 december 2014 20:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, snap er ook niks van. Maar goed, hun verlies denk ik maarEn ik weet dat het niet persoonlijk is
Aan mijn moeders kant overigens net zoquote:
Jaaaaahahahaaa! Koetjesrepenquote:Op woensdag 24 december 2014 20:40 schreef appelen het volgende:
[..]
en ik ook niet om daarheen te gaaneten tot je buikpijn hebt
Raaaaaaaaaaaaaaarquote:Op woensdag 24 december 2014 20:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Aan mijn moeders kant overigens net zoalleen die zijn wel inmiddels overleden.
Jaa goh danquote:Op woensdag 24 december 2014 20:42 schreef Maraca het volgende:
Oh aan m'n moeders kant vind ik het iets minder vreemd. Die zaten op 10 uur vliegen van ons vandaan
meh, geen familie is perfectquote:Op woensdag 24 december 2014 20:42 schreef Maraca het volgende:
Oh aan m'n moeders kant vind ik het iets minder vreemd. Die zaten op 10 uur vliegen van ons vandaan
Aan m'n vaders kant wel. Uurtje rijdenquote:
Dat wil nog een keerquote:Op woensdag 24 december 2014 20:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Aan m'n vaders kant wel. Uurtje rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |