geen fastfood iigquote:Op donderdag 25 december 2014 18:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat het uitmaakt wat je eet met kerst
Gaben is blij met jequote:Op donderdag 25 december 2014 18:56 schreef Fylax het volgende:
Door jullie kan ik trouwens internetbankieren en ben ik al tientallen euro's armer geworden door het kopen van games op Steam.
Dank daarvoor.
Gezien de fastfood ketens gewoon open zijn denk ik dat veel mensen het oneens met je zijnquote:
raar welquote:Op donderdag 25 december 2014 18:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gezien de fastfood ketens gewoon open zijn denk ik dat veel mensen het oneens met je zijn
wat, echt?quote:Op donderdag 25 december 2014 18:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gezien de fastfood ketens gewoon open zijn denk ik dat veel mensen het oneens met je zijn
Duhquote:Op donderdag 25 december 2014 18:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat, echt?
ik had dus gewoon pizza kunnen bestellen
wist ik niet, ben vandaag niet het dorp ingegaan..quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 19:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wist ik niet, ben vandaag niet het dorp ingegaan..
heb wel boerenkool met hema rookworst gemaakt.. net zo lekker
Is dit echt waar!?quote:Op donderdag 25 december 2014 18:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja natuurlijkquote:Op donderdag 25 december 2014 19:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Is dit echt waar!?
Man had ik dat eerder geweten
Gvd man als ik dat eerder wist had ik serieus wat gehaaldquote:Op donderdag 25 december 2014 19:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja natuurlijkIk ga ook zo een McFlurry halen
Ik zeg gewoon doenquote:Op donderdag 25 december 2014 19:13 schreef Stickertje het volgende:
zit te denken om morgen oliebollen te kopen, al 2 jaar niet meer gegeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |