Het ligt ook aan het gebied. Hier is het absurd slecht toegankelijk. Van die bergwegen met 30km/u en 20km/u snelheidslimieten voor de bochten... Als snelheid voor in de zomer...quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:54 schreef Soohr het volgende:
Dat heb je zo wel eens in de winter in de bergen
Je moet ook niet 17 uur achter het stuur kruipen mafklapperquote:Op donderdag 25 december 2014 01:57 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Het ging toen over fouten maken. Bij een rit van 17 uur.
17 uur rijden en 3 fouten maken is vrij indrukwekkend. Gemiddeld rijden we veel baggerder. 1 op de 20 dingen die je doet in het verkeer is fout...
Driften met alleen de RWD.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:45 schreef NieuweNier het volgende:
Overigens was mijn reis buitengewoon goed verlopen. Maar 1 kleine file van 2 minuten omdat er een ongeluk was gebeurd.
Voor de rest doorrijden. Heerlijk hoe je daar gewoon 180 kan rijden (harder leek me toch een beetje teveel van het goede) terwijl er naast de weg een enorme laag sneeuw ligt.
Er was 1 creepy moment: invoegen na een plaspauze ergens in een verlegen parking. De invoegstrook was gewoon 10 ofzo centimeter sneeuw. Als je het gas überhaupt maar aanraakte slipte je wielen (mijn auto heeft heen esp ofzo).
Uiteindelijk net 50km/u gehaald voordat ik de nog slechtere vluchtstrook bijna opreed. Mensen maakten gelukkig ruimte en toen dus volgas naar de 100.
Ook weer een keertje in slaap gevallen in de auto. Gelukkig wordt ik altijd snel wakker. Maar toch een beetje minder. Het gebeurd me ook idioot vaak. Zonder overdrijven denk ik dat ik meer dan 20 keer in slaap ben gevallen in de auto. Soms 5 keer in een rit. Van die microsleeps. Dat kan niet goed blijven gaan
quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:45 schreef NieuweNier het volgende:
Overigens was mijn reis buitengewoon goed verlopen. Maar 1 kleine file van 2 minuten omdat er een ongeluk was gebeurd
Ook weer een keertje in slaap gevallen in de auto. Gelukkig wordt ik altijd snel wakker. Maar toch een beetje minder. Het gebeurd me ook idioot vaak. Zonder overdrijven denk ik dat ik meer dan 20 keer in slaap ben gevallen in de auto. Soms 5 keer in een rit. Van die microsleeps. Dat kan niet goed blijven gaan
Godverdomme vent, als je in de auto in slaap flikkert, heb je al tig signalen van je lichaam genegeerd. En dan verwarming zeker ook al op standje subtropisch?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:45 schreef NieuweNier het volgende:
Ook weer een keertje in slaap gevallen in de auto. Gelukkig wordt ik altijd snel wakker. Maar toch een beetje minder. Het gebeurd me ook idioot vaak. Zonder overdrijven denk ik dat ik meer dan 20 keer in slaap ben gevallen in de auto. Soms 5 keer in een rit. Van die microsleeps. Dat kan niet goed blijven gaan![]()
Alsof dat dan een verschil maakt. Net zoiets als alle ramen open of de radio aan op standje petje.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:35 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Godverdomme vent, als je in de auto in slaap flikkert, heb je al tig signalen van je lichaam genegeerd. En dan verwarming zeker ook al op standje subtropisch?
Wat zei ik nou hierboven?quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:35 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Godverdomme vent, als je in de auto in slaap flikkert, heb je al tig signalen van je lichaam genegeerd. En dan verwarming zeker ook al op standje subtropisch?
NN schrikt voor de zoveelste keer weer eens, natuurlijk weer precies op tijd, wakker.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:45 schreef NieuweNier het volgende:
...Ook weer een keertje in slaap gevallen in de auto. Gelukkig wordt ik altijd snel wakker. Maar toch een beetje minder. Het gebeurd me ook idioot vaak. Zonder overdrijven denk ik dat ik meer dan 20 keer in slaap ben gevallen in de auto. Soms 5 keer in een rit. Van die microsleeps. Dat kan niet goed blijven gaan
Daar is geen sneeuw voor nodig, heel klein beetje vochtige weg is ruim vodoendequote:
Ik weet t. Amper gewicht op de achteras. Heb zelf een soortgelijk apparaat.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:56 schreef Soohr het volgende:
[..]
Daar is geen sneeuw voor nodig, heel klein beetje vochtige weg is ruim vodoende
Volgende auto (over een paar jaar) ga ik uitzoeken op rwd.
Dan ben je heel ver heen. Maargoed, jij hebt nooit ervaren van kou naar warm rozig te worden? Maar serieus, als je het punt voorbij bent dat je beter bij de les blijft door hardere muziek en airco op standje noordpool, dan ben je ver heen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:38 schreef NieuweNier het volgende:
Alsof dat dan een verschil maakt. Net zoiets als alle ramen open of de radio aan op standje petje.
In slaap val je toch wel...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |