dit niet wetenquote:Op woensdag 24 december 2014 19:20 schreef Studiotje het volgende:
Of ging jezus juist dood met kerst?
pasen is toch de viering dat hij vermoord werd?quote:Op woensdag 24 december 2014 19:20 schreef Studiotje het volgende:
Of ging jezus juist dood met kerst?
Oh jaquote:Op woensdag 24 december 2014 19:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
pasen is toch de viering dat hij vermoord werd?
Godsdienst is niet mijn sterkste vak geweest. Van al die jezus gerelateerde vieringen ken ik 1 echt ding. En dat is dat je dan vrij bentquote:
ik had het over die van jou...quote:Op woensdag 24 december 2014 19:21 schreef appelen het volgende:
niks mis mee hoor sticker
1. Richard Simmons - zelfmoord
2. Pete Doherty - overdosis
3. Lindsay Lohan - overdosis
4. Justin Bieber - auto ongeluk
5. Jason Segel - zelfmoord
6. Oprah Winfrey - verpletterd door haar eigen ego
7. John Cleese - hartlaanval
8. Geert Wilders - moord
9. Elizabeth II van het Verenigd Koninkrijk - hartstilstand
10. Edward Furlong - overdosis
Wanneer T-Rex Sandy is bevallen van haar zoon, Karel.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wanneer vallen pasen en pinksteren nu eindelijk eens op dezelfde dag
Fylax plsquote:Op woensdag 24 december 2014 19:22 schreef Fylax het volgende:
Ik heb op christelijke basisschool gezeten
Als paas maandag op dinsdag valtquote:Op woensdag 24 december 2014 19:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wanneer vallen pasen en pinksteren nu eindelijk eens op dezelfde dag
Met een petje? Vervloekt vlegel!quote:Op woensdag 24 december 2014 19:22 schreef Fylax het volgende:
Ik heb op christelijke basisschool gezeten
Ik heb daar niets gepost alleen AF_ gequotequote:Op woensdag 24 december 2014 19:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik had het over die van jou...
IN DE NAAM VAN DE VADER DE ZOON EN DE HEILIGE GEEST AMENquote:Op woensdag 24 december 2014 19:23 schreef Studiotje het volgende:
FYLAX MOET JIJ GEEN KERST VIERENHET IS VERDOMME AL KERST
ze zullen wel raar hebben gekeken toen er ineens een marokkaan door de gang liepquote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 19:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ze zullen wel raar hebben gekeken toen er ineens een marokkaan door de gang liep
Multitasken doe ikquote:Op woensdag 24 december 2014 19:23 schreef Studiotje het volgende:
FYLAX MOET JIJ GEEN KERST VIERENHET IS VERDOMME AL KERST
Warokkaanquote:Op woensdag 24 december 2014 19:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ze zullen wel raar hebben gekeken toen er ineens een marokkaan door de gang liep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |