Welnee, het blijft geen feestquote:Op woensdag 24 december 2014 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dees is er toch weer even tussenuit of zo ?
Ze maakt het nu af als een grapje. Haar dochter kreeg ook een speeltje. Ik zou mijn ouders nooit meer onder ogen komen. En dat is geen grapje.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat? Dat je een fleshlite dinges kado geeft aan je 17 jarige zoon?
Ach als grapje... ik kan me er nou ook weer niet druk over maken, of ik het zelf
zou doen? Nee dat denk ik niet...
Op de Ava van MMquote:Op woensdag 24 december 2014 17:43 schreef Deisyy het volgende:
En Fann, waar moet ik op stemmen (link pls).
Andere generatie. Tijden veranderen.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze maakt het nu af als een grapje. Haar dochter kreeg ook een speeltje. Ik zou mijn ouders nooit meer onder ogen komen. En dat is geen grapje.
Not done, mijn mening. Beetje tokkie.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Andere generatie. Tijden veranderen.
Mag jij vinden.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Not done, mijn mening. Beetje tokkie.
Ik doe de mijne wel weer normaal want ik vind het toch niet zo...quote:Op woensdag 24 december 2014 17:52 schreef FANN het volgende:
Dees en Chufi ik ga jullie écht door elkaar halen zo hoor!
Héél graag, ik kan dat niet aan met mijn autische breinquote:Op woensdag 24 december 2014 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe de mijne wel weer normaal want ik vind het toch niet zo...
Ik heb ooit een triootje gehad met een moeder en een dochter samen. Dat is pas tokkie.quote:
Ok ik werd zelf ook een beetje gestoord, want ook Soury had haar kerstmuts even op ..quote:Op woensdag 24 december 2014 17:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Héél graag, ik kan dat niet aan met mijn autische brein
Nee joh. Soury kent ze al langer dan vandaag.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:03 schreef FANN het volgende:
Chocotof heeft zich toch niet meteen laten afschrikken hoop ik
Viespeukquote:Op woensdag 24 december 2014 18:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb ooit een triootje gehad met een moeder en een dochter samen. Dat is pas tokkie.
Durf sindsdien niet meer samen met m'n moeder en zusje in 1 kamer te zijn.
Oh... dan is het goedquote:Op woensdag 24 december 2014 18:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh. Soury kent ze al langer dan vandaag.
Bovendien is ze wel erger gewend.
Jouw brein raakte ook in de war?quote:Op woensdag 24 december 2014 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ik werd zelf ook een beetje gestoord, want ook Soury had haar kerstmuts even op ..
Die heb ik niet eens, kan je nagaan ...quote:Op woensdag 24 december 2014 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja mijn Wetenschappelijk brein deed ook gek
Gewoon een overeenkomstquote:Op woensdag 24 december 2014 18:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Die heb ik niet eens, kan je nagaan ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |