Bij mag er nog bij dat het 2 meiden zijn!quote:Op woensdag 24 december 2014 16:04 schreef Stippelrientje het volgende:
wijzigingen of toevoegingen in de OP.... laat maar weten
Ik ben op dezelfde datum als jij uitgerekendquote:Op woensdag 24 december 2014 16:44 schreef FlyingFish het volgende:
Beterschap Cactus!
Ik heb vandaag de eerste echo gehad om te kijken hoe ver ik precies was. Blijkbaar heb ik na mijn cyclus van 10 weken, gewoon een normale cyclus gehad want ik ben precies 8 weken volgens het opmeten en het hartje was goed zichtbaar aan het kloppen. Voorlopige uitgerekende datum is dan ook 3 augustus. Nét iets te vroeg eigenlijk, want heb altijd gezegd dat als we ooit aan kinderen zouden beginnen, ze half augustus geboren moesten worden omdat dat handig is, maar had toen nog nooit van 'bonusweken' gehoord![]()
Ik moet wel zeggen dat ik me nog steeds absoluut niet zwanger voel en me hier ook niet zo op mijn plaats voel nog. Ik had verwacht dat dat na het zien van de echo en het hartje wel zou veranderen, maar nog niet dus ondanks dat ik nu echt bewijs heb gezien. Het helpt denk ik ook niet mee dat ik baby's maar irritant vind en we er alleen voor gegaan zijn omdat een kind nou eenmaal als baby geboren wordt en een peuter baren me niet zo fijn lijkt. Dat moedergevoel dat veel vrouwen van nature hebben, heb ik nooit gehad en ik vraag me eerlijk gezegd af of dat wel gaat komen. Anderen hier ervaring mee (gehad)?
Wat fijn om een goede echo te hebben gehad. Ik denk dat het vanzelf komt, als je buik groter gaat worden en je er echt contact mee kunt hebben met aanrakingen en schopjes of dat het reageert op je stem of omgevingsgeluid.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:44 schreef FlyingFish het volgende:
Beterschap Cactus!
Ik heb vandaag de eerste echo gehad om te kijken hoe ver ik precies was. Blijkbaar heb ik na mijn cyclus van 10 weken, gewoon een normale cyclus gehad want ik ben precies 8 weken volgens het opmeten en het hartje was goed zichtbaar aan het kloppen. Voorlopige uitgerekende datum is dan ook 3 augustus. Nét iets te vroeg eigenlijk, want heb altijd gezegd dat als we ooit aan kinderen zouden beginnen, ze half augustus geboren moesten worden omdat dat handig is, maar had toen nog nooit van 'bonusweken' gehoord![]()
Ik moet wel zeggen dat ik me nog steeds absoluut niet zwanger voel en me hier ook niet zo op mijn plaats voel nog. Ik had verwacht dat dat na het zien van de echo en het hartje wel zou veranderen, maar nog niet dus ondanks dat ik nu echt bewijs heb gezien. Het helpt denk ik ook niet mee dat ik baby's maar irritant vind en we er alleen voor gegaan zijn omdat een kind nou eenmaal als baby geboren wordt en een peuter baren me niet zo fijn lijkt. Dat moedergevoel dat veel vrouwen van nature hebben, heb ik nooit gehad en ik vraag me eerlijk gezegd af of dat wel gaat komen. Anderen hier ervaring mee (gehad)?
Nope, gooi er maar uit ook, ze irriteren me al weken mateloosquote:Op woensdag 24 december 2014 16:06 schreef Vlindur het volgende:
Cleany kan er uit
En iemand Roellie80 nog gezien
Of Diemux?
Beterschap Cactus!
En taartIk had mn eerste vreetbui en heb een halve zak Nibb-its opgegeten. Want die was toch al open
Ik moet altijd dubbel denken als ik naar je naam enzo kijk.. zwangergevoel en zulks.. maar je bent natuurlijk een vrouw met een verkeerde usericoonquote:Op woensdag 24 december 2014 16:44 schreef FlyingFish het volgende:
Beterschap Cactus!
Datumbuddiesquote:Op woensdag 24 december 2014 16:59 schreef Lushes het volgende:
[..]
Ik ben op dezelfde datum als jij uitgerekend
En ook ik ben niet begonnen aan 'zwanger' worden omdat ik nou overloop van liefde voor babies. Ik vind er eigenlijk geen reet aan, tot ze een beetje praten.
Helaas is een peuter baren inderdaad niet mogelijk en aangezien ik het niet nog jaren kon uitstellen ivm mijn leeftijd, hebben we maar een gok gewaagd.
Anyway; het komt goed. Mijn beste vriendin was ook een notoire baby hater. Nu loopt ze ook niet op een roze wolk hoor, maar ze erkent wel dat de liefde voor je eigen kind gewoon heel diep is.
Wel maakt ze er verder geen geheim van dat babies nog steeds kut zijn, dat elke twee uur voeden kut is, dat slaapgebrek kut is en dat kolven ook zuigt.
Maar je krijgt er zoooooveeel voor terug ^_^
Jij bent ook een man volgens je usericoonquote:Op woensdag 24 december 2014 17:13 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Ik moet altijd dubbel denken als ik naar je naam enzo kijk.. zwangergevoel en zulks.. maar je bent natuurlijk een vrouw met een verkeerde usericoon![]()
ik heb je in de OP gezetkan je alvast wennen
verrek! en ik had die andere nog wel aangekruist!quote:Op woensdag 24 december 2014 17:22 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Datumbuddies(bij gebrek aan een boks-smiley)
Ik ken genoeg mannen (en vaders) die er zo over denken, maar de vrouwen in mijn omgeving met een uitgesproken kinderwens zijn wel echte moeders die zitten te springen om op kraamvisite te mogen, terwijl ik daar alleen vanuit plichtsbesef naar toe ga bij goede vrienden en familie. Maar fijn om te horen dat ook anderen dit hebben en het dus voor na de bevalling geen invloed hoeft te hebben op hoe je over je kind denkt!
Bedankt ook anderen met reacties!
[..]
Jij bent ook een man volgens je usericoon
Hoe ouder ze worden hoe duurder ze zijnquote:Op woensdag 24 december 2014 18:28 schreef Risu het volgende:
Ondanks dat ik echt heel heel zeker weten een kindje wil, denk ik ook weleens van waar ben ik aan begonnen. Maar dat wordt steeds minder. Alleen als ik bij de kassa sta en realiseer dat ik weer eens 100+ euro heb uitgegeven aan baby, denk ik weermaar das maar eerste aanschaf. De rest valt vast mee. En de eerste baby baby duurt maar kort. Voor je het weet zijn ze groot (dat is echt zo, ik zie het bij mijn neefje al.)
Ah, mijn naïviteit, wat doe je.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:43 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Hoe ouder ze worden hoe duurder ze zijn. Imo..
Hoe cliche ook, het is wel waar: het is zo duur als je het zelf maakt! Bij Jan had ik tweedehands, niet bij elkaar passend spul. Bij geert kwam er een heuse kinderkamer, omdat ik wilde dat het bij elkaar zou passen (was ook tweedehands, maar dat maakte me niet uit). Hij heeft er nooit in geslapenquote:Op woensdag 24 december 2014 19:24 schreef Risu het volgende:
[..]
Ah, mijn naïviteit, wat doe je.![]()
Ik doelde ook een beetje dat het ledikantlakentje wel 2 jaar meegaat hopelijk. En de matrasjes en hoesjes daarvoor enzo. Kleding blijft een dingetje. Ze groeien zo snel.
Denk wel dat je voor het begin gelijk hebt en eigenlijk alleen de kleren en het eten gaat merken. Ik heb zelf het idee dat je vanaf de basisschool de grootste kosten maakt.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:24 schreef Risu het volgende:
[..]
Ah, mijn naïviteit, wat doe je.![]()
Ik doelde ook een beetje dat het ledikantlakentje wel 2 jaar meegaat hopelijk. En de matrasjes en hoesjes daarvoor enzo. Kleding blijft een dingetje. Ze groeien zo snel.
Dat zeker. !quote:Op woensdag 24 december 2014 18:43 schreef AwayTL het volgende:
[..]
nou!quote:Op woensdag 24 december 2014 18:43 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Je baarmoeder is nu nog zo klein dat je die nog niet voelt, en je placenta is amper aangelegd nog en heeft ook sowieso geen hart.....quote:Op woensdag 24 december 2014 18:03 schreef Lushes het volgende:
Vraag: Als ik mijn handen op net boven mijn schaambot leg, dan voel ik iets kloppen. Is dat mijn placenta? Het is heel ritmisch. Mijn vriend voelt het ook.
Mijn eigen hartslag is het in elk geval niet, want het loopt daar niet synchroon mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |