abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 10 februari 2015 @ 11:48:15 #301
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_149534576
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 09:41 schreef Omentuva het volgende:
Het is niet Undertaker-level OP, maar hij heeft het inherente voordeel dat ie op een mana slot zit waar weinig concurrentie is (i.t.t 8 en in mindere mate 6, die redelijk vol zitten in bepaalde control varianten), en vaak is het hebben van Boom op Turn 7 het spelen van hem, no questions asked.

En ja, het is een War Golem + nogwat. Die +nogwat is 2-10 (afhankelijk van hoe je shit verwijdert en hoe je variance is) damage. War Golem plus een soort van zwakkere Avenging Wrath, tbh. Dat kan, maar het is meer het punt dat het tegelijk op het veld komt dat het probleem is. :+

Mogelijke nerfs die ik rond heb horen gaan:

• Mana cost naar 8+.
• Deathrattle maken, Boom Bots appear on death.
• Boom Bots naar 1-3 dmg
• Boom Bots kunnen iedereen hitten (à la Mad(der) Bomber.
• Doctor Boom naar 6 of 5hp.

Ik denk dat 2e het beste is, omdat je dan meer tijd krijgt om met de Boom Bots rekening te houden, of ze te verwijderen dmv Silence. :)
Boom is goed, maar een nerf hoeft van mij echt niet (ik speel hem zelf niet). Als er inderdaad een nerf zou komen zijn 1-3 damage boom bots of 1 health minder prima oplossingen.

Misschien komt het ook wel omdat ik Magic the Gathering speel. Sommige kaarten in dat spel zijn gewoon net iets effectiever met betrekking tot de cost. Die kaarten speel je dan sneller in een deck, terwijl andere kaarten daardoor minder snel play zien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')