maar daarna heel de dag niet meer vrees ik...quote:
Ja heb ik ook, altijd dat kerst gedoe weerquote:Op donderdag 25 december 2014 00:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar daarna heel de dag niet meer vrees ik...
Dacht ik vroeger ook.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:16 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ja heb ik ook, altijd dat kerst gedoe weer![]()
Beterschap!quote:Op donderdag 25 december 2014 00:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn kerst bestaat dit jaar uit uitzieken op de bank met de Top2000 erbij. Het kon erger zullen we maar zeggen.
Ach ja het is ook maar 1 dagje, kan de rest van de dagen gelukkig wat meer luisterenquote:Op donderdag 25 december 2014 00:18 schreef asco het volgende:
[..]
Dacht ik vroeger ook.
Nu ben ik blij dat ik het nog kan meemaken zoals het altijd was want over een aantal jaren zal het er niet meer zijn en ga ik het gegarandeerd missen.
Tijd.
Beterschap alvast, komt zeker goed met de top 2000quote:Op donderdag 25 december 2014 00:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn kerst bestaat dit jaar uit uitzieken op de bank met de Top2000 erbij. Het kon erger zullen we maar zeggen.
Dat kreeg ik van mijn vorige buurvrouw regelmatig als ik ziek was. Maar ja, ik moest zo nodig vorig jaar verhuizen....quote:
Zullen we een ziekenboeg oprichten voor Top2000 luisteraars? Ik ben ook nog steeds ziek. Gelukkig komt er nu wel slijm los, maar blijft dat soms hangen in m'n keel als ik het ophoest. Dat is best benauwd als je amper kan ademen.. Hopelijk zijn we beiden volgend jaar weer gezondquote:Op donderdag 25 december 2014 00:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, ik heb nogal wat virusjes meegepikt de laatste weken, nu ben ik er weer klaar mee, hopelijk voor een paar jaar.
Soep met stukjes noobie en peper erin. Daar springen de luchtwegen wel van openquote:Op donderdag 25 december 2014 00:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik voel me kiplekker, maar dat zeg ik niet want anders maken jullie soep van me
Daar drink ik op! En anders maakt noobie wel kippensoep voor onsquote:Op donderdag 25 december 2014 00:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zullen we een ziekenboeg oprichten voor Top2000 luisteraars? Ik ben ook nog steeds ziek. Gelukkig komt er nu wel slijm los, maar blijft dat soms hangen in m'n keel als ik het ophoest. Dat is best benauwd als je amper kan ademen.. Hopelijk zijn we beiden volgend jaar weer gezond
Een grog, hoop ik?quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 09:02 schreef cafca het volgende:
Ik vind zelfs de BSB en Miley ertussen wel te pruimen. Radio 2 heeft goed zijn best gedaan om een enigszins afwisselend openingsuurtje samen te stellen!
Die kijk ik meestal achteraf. Anders mis ik te veel van de lijstquote:Op donderdag 25 december 2014 09:13 schreef chansadres het volgende:
Vanaf vrijdag weer Top 2000 a go go. Daar heb ik zoveel zin in
Ik moet eerlijk toegeven. Ik verzamel veel van de Top 2000. Boeken, cd's, magazines, spellen. De hele rataplan. Maar ik luister vrijwel niks van de Top 2000 op de radio. Meestal kijken we de televisie specials zoals het concert en de a go go's. Maar ja, op het werk krijg ik al niks mee en dan mis ik een heel hap van de middenmoot.quote:Op donderdag 25 december 2014 09:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die kijk ik meestal achteraf. Anders mis ik te veel van de lijst
quote:
Sterke teksten, in die kerstnummers!quote:Op donderdag 25 december 2014 09:28 schreef cafca het volgende:
dubbadubbadubbadumdum, dubbadubbadubbadumdum
En die middenmoot is nou juist het leukste!quote:Op donderdag 25 december 2014 09:30 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven. Ik verzamel veel van de Top 2000. Boeken, cd's, magazines, spellen. De hele rataplan. Maar ik luister vrijwel niks van de Top 2000 op de radio. Meestal kijken we de televisie specials zoals het concert en de a go go's. Maar ja, op het werk krijg ik al niks mee en dan mis ik een heel hap van de middenmoot.
Van mij mag je het zeggenquote:Op donderdag 25 december 2014 09:34 schreef glittertje39 het volgende:
Coldplay![]()
Kan ik het nu nog zeggen zonder afgeslacht te worden?
Heerlijk wakker wordt liedjequote:Op donderdag 25 december 2014 09:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Van mij mag je het zeggen
Ik vond dit wel een beetje de overtreffende trap van slaapverwekkend, eerlijk gezegd.
Nou, als ik zoiets hoor, heb ik meer iets van: "ik blijf wel ff doorslapen"quote:Op donderdag 25 december 2014 09:37 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
Heerlijk wakker wordt liedje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |