quote:Op woensdag 31 december 2014 12:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sprak hij voor hij The Wire zag.
Die was qua verhaal en karakters/dialogen wel heel erg goed, maar ik hou totaal niet van de realistische setting van drugsdealers, ellende in de stad, politie. Ik kon me daar toch niet over heen zetten. Braaf afgekeken, maar nee, geef mij toch maar iets als Breaking Badquote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die was qua verhaal en karakters/dialogen wel heel erg goed, maar ik hou totaal niet van de realistische setting van drugsdealers, ellende in de stad, politie. Ik kon me daar toch niet over heen zetten. Braaf afgekeken, maar nee, geef mij toch maar iets als Breaking BadOok drugs, maar een stuk minder realistisch.
Staat hier aan voor dochter. Helemaal leuk en weer eens wat anders dan Winx.quote:
Ik heb dat hele Friends nooit begrepen, maar misschien als ik ze vanaf het begin achter elkaar zie dat het dan wel leuk is.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ben vooral blij met Friends vanaf morgen. Leuk om weer eens vanaf het begin te kijken. De complete serie heb ik op DVD, maar de hele tijd schijfje wisselen is erg vervelend.
Het grotere verhaal volgen vanaf het begin maakt het zeker leuker. Je leert de karakters echt kennen, krijgt de doorlopende ontwikkelingen helemaal mee, terugkerende grapjes en zulke dingen.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:11 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik heb dat hele Friends nooit begrepen, maar misschien als ik ze vanaf het begin achter elkaar zie dat het dan wel leuk is.
Ik ga er eens over nadenken, tot nu toe alleen maar losse afleveringen gezien.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het grotere verhaal volgen vanaf het begin maakt het zeker leuker. Je leert de karakters echt kennen, krijgt de doorlopende ontwikkelingen helemaal mee, terugkerende grapjes en zulke dingen.
Ik wilde laatst beginnen aan Les Revenants, ben na drie minuten afgehaakt bij het busfragmentquote:Op woensdag 31 december 2014 13:27 schreef Soohr het volgende:
Gisteren seizoen 1 van the returned (les revenants) afgekeken. Wat een fijne serie. Hopelijk komt seizoen 2 snel over wanneer die opgenomen is
Want?quote:Op woensdag 31 december 2014 18:49 schreef Childofthe90s het volgende:
Ik wilde laatst beginnen aan Les Revenants, ben na drie minuten afgehaakt bij het busfragment
Heb net de blu-ray binnen dus sla over. Benieuwd welke versie Netflix gaat uitzenden (breedbeeld/langere versies).quote:Op woensdag 31 december 2014 17:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ben vooral blij met Friends vanaf morgen. Leuk om weer eens vanaf het begin te kijken. De complete serie heb ik op DVD, maar de hele tijd schijfje wisselen is erg vervelend.
Een heel goed onderbouwd oordeel. En zo kloppend ook.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:34 schreef Childofthe90s het volgende:
Dat zag er zo onrealistisch uit
+ te makkelijk
De beste serie van 2014 afdoen met zo'n raar argumentquote:Op woensdag 31 december 2014 19:34 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dat zag er zo onrealistisch uit
+ te makkelijk
Na 3 minutenquote:Op woensdag 31 december 2014 19:38 schreef Mord_Sith het volgende:
De beste serie van 2014 afdoen met zo'n raar argument
quote:Op woensdag 31 december 2014 18:49 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik wilde laatst beginnen aan Les Revenants, ben na drie minuten afgehaakt bij het busfragment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |