Zie net dat netflix me een mailtje heeft gestuurd met 'Dear Isa, we've added a tv-show you might like' en dan dus Under the Dome.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:04 schreef Isabeau het volgende:
Under the Dome! Daar was ik nog nieuwsgierig naar.
Frozen is wel een erg leuke. Disney terug op oud topniveau.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:48 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.netflix-nederl(...)-onder-de-kerstboom/
Veel leuke kerstfilms zijn er ook niet.
Heb geprobeerd het te kijken, maar ik ben denk ik te jong daarvoor.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:08 schreef Evertjan het volgende:
Pee-wee's Playhouse: Christmas Special
![]()
![]()
Frozen speelt zich af in de zomer en er zijn 0 verwijzingen naar Kerstmis.quote:Op woensdag 24 december 2014 21:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Frozen is wel een erg leuke. Disney terug op oud topniveau.
Ik kom gister op geen enkele manier de trailer parkboys special leuk vinden maar dat had niks met leeftijd te maken.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:11 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Heb geprobeerd het te kijken, maar ik ben denk ik te jong daarvoor.
Kon het op geen enkele manier grappig vinden.
het is nostalgiequote:Op woensdag 24 december 2014 22:11 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Heb geprobeerd het te kijken, maar ik ben denk ik te jong daarvoor.
Kon het op geen enkele manier grappig vinden.
jammer dat Die Hard 1 en 2 niet op Netflix NL staanquote:Op donderdag 25 december 2014 11:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Frozen speelt zich af in de zomer en er zijn 0 verwijzingen naar Kerstmis.
Die Hard is 10x meer een kerstfilm dan Frozen.
Frozen is overigens wel een geweldige film
Betoverde zomer dan hequote:Op donderdag 25 december 2014 11:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Frozen speelt zich af in de zomer en er zijn 0 verwijzingen naar Kerstmis.
Die Hard is 10x meer een kerstfilm dan Frozen.
Frozen is overigens wel een geweldige film
Van daar, t is van voor mijn tijd :-)quote:
Ik lees het hier welquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:57 schreef JohnB52 het volgende:
Ja die is er, kijk maar op Google welke je t handigst vind. Ik ga voor flixfilms.
Aether post ook elke keer als er nieuwe films zijn.
Aether!quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:57 schreef JohnB52 het volgende:
Ja die is er, kijk maar op Google welke je t handigst vind. Ik ga voor flixfilms.
Aether post ook elke keer als er nieuwe films zijn.
Ik ben er ook heel blij meequote:Op vrijdag 26 december 2014 12:38 schreef PaarsBeestje het volgende:
Aether!Zo fijn dat die updates hier verschijnen!
Ik had graag nog de reactie van de aangeklaagde gezien. Of is dat te veel Hollywood?quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:43 schreef Copycat het volgende:
En ook Twelve Angry Men opnieuw gezien. Wat blijft dat een machtige, krachtige film. Zich bijna helemaal afspelend in een kamer, liet deze film me ook nu weer op het puntje van mijn stoel zitten.
Wat mij betreft de goede volgorde, hoor. Een film valt meestal tegen als je het boek al gelezen hebt omdat een boek over het algemeen veel rijker aan details en achtergrondinformatie is. Als je graag klassieke films kijkt, zoals ik, dan zou ik altijd de volgorde film ---> boek aanhouden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:43 schreef Copycat het volgende:
Inmiddels The Grapes of Wrath gezien. Aangrijpend relaas, wil nu ook het boek lezen. Eigenlijk verkeerde volgorde, maar oké.
Dat had imo inderdaad afbreuk gedaan. Vind het juist de kracht van deze film dat je (zowat) enkel de discussies en het veranderen van inzichten in de jurykamer ziet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik had graag nog de reactie van de aangeklaagde gezien. Of is dat te veel Hollywood?Verder idd een meesterwerk.
Heb 'm net besteld. Ben maar meteen voor de 75th anniversary hardcover edition gegaan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:11 schreef Mike het volgende:
Wat mij betreft de goede volgorde, hoor. Een film valt meestal tegen als je het boek al gelezen hebt omdat een boek over het algemeen veel rijker aan details en achtergrondinformatie is. Als je graag klassieke films kijkt, zoals ik, dan zou ik altijd de volgorde film ---> boek aanhouden.
Netflix heeft ze alleen de eerste zes afleveringen laten zien, omdat de poep aan gaat bij aflevering zeven; waarschijnlijk zodat ze niets spoileren voor de kijkers? Achteraf een behoorlijk slechte keuze.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:30 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik vermaak me prima met Marco Polo
Ik lees op internet ook goeie reacties van het publiek, maar slechte reacties van de critici. Waarom is dat? Zitten ze allemaal te shillen voor GoT?
Ik zit nu begin seizoen 2 en vermaak me prima. Af en toe is het wel een beetje knullig/simpel maar het verhaal en de personages zijn leuk!quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:57 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik lees hier nooit iets over Lilyhammer. Vond dat echt een topserie. Meer liefhebbers?
Alle 10 afleveringen zijngewoon tenzien hoor?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Netflix heeft ze alleen de eerste zes afleveringen laten zien, omdat de poep aan gaat bij aflevering zeven; waarschijnlijk zodat ze niets spoileren voor de kijkers? Achteraf een behoorlijk slechte keuze.
Alleen VS en Canada in eerste instantie.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:52 schreef Evertjan het volgende:
is er al bekend of volgende week ook voor Netflix NL alle Friends seizoenen beschikbaar zijn?
Arrow is echt slechtquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:53 schreef Rijst het volgende:
Klaar met Marco Polo.
Zal ik nu aan Arrow beginnen of aan The Flash? De 2e spreekt mij meer aan maar stat niet op netflix.
Alles is zo voorspelbaar en cliché. Geen spanning, geen characterontwikkeling, niets. Hele simpele serie.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom?
Mensen uit mijn omgeving zijn er wel positief over.
Arrow is gewoon amusement. Aanzetten en niet teveel nadenken. Dan is het best een aardige seriequote:Op zaterdag 27 december 2014 20:06 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Alles is zo voorspelbaar en cliché. Geen spanning, geen characterontwikkeling, niets. Hele simpele serie.
Volgende week komt seizoen 2 op Netflix en seizoen 3 van grimmquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:11 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Mensen die Arrow serieus nemen
Het is vermaak.
De critici kregen er maar zes te zien. Voorafgaand aan de vrijgifte.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:08 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Alle 10 afleveringen zijngewoon tenzien hoor?
Laatste update was 24 december: TV / Netflix #33 wat is jouw favoriete Netflix regio?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:00 schreef Yskoud het volgende:
Zijn er de afgelopen dagen nog nieuwe films toegevoed? en heeft iemand een onverwachte aanrader, ben door al mn goeie films heen
Updates weet ik niet, maar SciFi-tips: Equilibrium, Gattaca of The Island.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:00 schreef Yskoud het volgende:
Zijn er de afgelopen dagen nog nieuwe films toegevoed? en heeft iemand een onverwachte aanrader, ben door al mn goeie films heen
...dus de eerste 6 zijn matig en dan pas wordt het leuk of wat betekent dat?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:11 schreef speknek het volgende:
De critici kregen er maar zes te zien. Voorafgaand aan de vrijgifte.
Velen zullen het niet me eens zijn, maar ik vind van wel. Het is qua uitvoering in veel opzichten niet hoogstaand, zelfs slecht te noemen (vooral het eerste seizoen, het tweede seizoen vond ik wat dat aangaat iets beter). Houd je echter van een mysterieus (Stephen King) verhaal, dan is het al met al toch wel heel vermakelijk vind ik. Ik kijk in ieder geval wel uit naar het laatste (slot?)seizoen... Beetje een "verstand op nul en niet al te kritisch zijn"-serie, maar wel eentje met een apart/origineel verhaal waarbij je benieuwd bent/blijft hoe één en ander nou zit.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:08 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Is under the dome nu een aanrader of niet? En zo niet wat raden jullie dan aan? Ik vond marco polo geweldig en ik hou ook van sci fi. Het moet wel een beetje goed gemaakt zijn. Mijn beste film is house of the green daggers.. Helaas volgens mij niet op netflix!! Wat raden jullie mij aan?
Het valt me op dat er weinig niet engelstalige series op staan, juist de chinese kung fumfilms (bv ipman)zijn vaak zeer goed, ik zie daar niets van netflix.
Ik vraag me af of dat dan hetzelfde is als in het boek, want dan weet ik al hoe het zitquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:21 schreef Forbry het volgende:
maar wel eentje met een apart/origineel verhaal waarbij je benieuwd bent/blijft hoe één en ander nou zit.
Ja die liedjes he. Op en top Disney. Die aan het begin (als ze ijs zagen) vind ik lekker klinken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:15 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Zojuist frozen gekeken, was een goede tip, erg leuke disney film, met leuke liedjes.
Ik heb het boek zelf niet gelezen. Dacht in het UTD-topic op FOK! wel eens gelezen te hebben dat het verhaal in de serie tot dusver (al) (wat) afwijkt van het boek, maar pin me er niet op vast...quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat dan hetzelfde is als in het boek, want dan weet ik al hoe het zit
Dat zou ik ook weer niet zeggen, maar een beetje onevenwichtig en het heeft niet de cliffhangers die je laten bingen als andere netflix series.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...dus de eerste 6 zijn matig en dan pas wordt het leuk of wat betekent dat?
Dat vond ik niet, ik vond alleen aflevering 1 echt matig, ik vermoed dat de meeste journalisten naar aanleiding van deze pilot hun review hebben geschreven.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...dus de eerste 6 zijn matig en dan pas wordt het leuk of wat betekent dat?
erg vette serie ja, ben wel op zoek naar meer van dat soort, the missing, the killing, top of the lake, whitechapel, the bridge... iemand nog iets in die richting?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:13 schreef Jester65 het volgende:
Op grond van berichten van hier Broadchurch aan het kijken, in één ruk naar het einde, ben nu bezig met de laatste aflevering. Erg sterk!
Life on Mars is een aanrader staat gewoon op Netflix NLquote:Op zondag 28 december 2014 12:56 schreef Re het volgende:
[..]
erg vette serie ja, ben wel op zoek naar meer van dat soort, the missing, the killing, top of the lake, whitechapel, the bridge... iemand nog iets in die richting?
Rectify?quote:Op zondag 28 december 2014 12:56 schreef Re het volgende:
[..]
erg vette serie ja, ben wel op zoek naar meer van dat soort, the missing, the killing, top of the lake, whitechapel, the bridge... iemand nog iets in die richting?
Compleet ander verhaal. Zelfs het eerste hoofdstuk uit het boek komt al niet overeen met eerste aflevering.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat dan hetzelfde is als in het boek, want dan weet ik al hoe het zit
Kan iemand mij uitleggen waarom Amerikaanse series nooit hetzelfde verhaal volgen als het boek. Begin me erg aan te irriteren.quote:Op zondag 28 december 2014 17:11 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Compleet ander verhaal. Zelfs het eerste hoofdstuk uit het boek komt al niet overeen met eerste aflevering.
In dit geval is het herschreven door Stephen King zelf dus het zit iets anders in elkaar dan bij andere series.quote:Op maandag 29 december 2014 07:12 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen waarom Amerikaanse series nooit hetzelfde verhaal volgen als het boek. Begin me erg aan te irriteren.
Ik heb nu dus 2 afleveringen gezien en bepaalde namen komen wel in de serie naar voren (Barbie, Big Jim), maar het verhaal (en ook dat van die twee personen met dezelfde naam!) is nu al zo anders! Er is een koepel over het stadje met onbekende oorzaak. Dat is de overeenkomst tussen boek en seriequote:Op maandag 29 december 2014 07:12 schreef KingRadler het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Amerikaanse series nooit hetzelfde verhaal volgen als het boek. Begin me erg aan te irriteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |