Zelfmoord lijkt me de enige optie.quote:Op maandag 29 december 2014 16:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dilemma... Post willen lezen, maar niet in OUD willen kijken. What to do.
Dat moeten we niet hebben....quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:02 schreef stbabylon het volgende:
Oh FFS mensen, als jullie nog langer stil blijven moet ik misschien zelfs nog wel aan het werk vandaag!
Uur verslapen, moet kunnenquote:
Er is nog 1 dag voorquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laat het dit jaar niet weer gebeuren
Bite me in deze tijd van het jaar, er is geen hond hierquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja zeg, werkethiek van lik me vestje
Ik sta normaal 5:30 op. Als ik me verslaap is het dus 6:30 en dan moet de 20 minuten naar Alphen wel te doen zijn. Alleen is mijn 'ik doe een half uur niks' opsta ritueel dan lichtelijk verneukt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:20 schreef stbabylon het volgende:
Als ik mij een uur verslaap heb ik een half uur om van Zwolle naar Sloterdijk te komen als ik om 7:15 achter mijn bureau wil zitten. Lijkt me wat kort
Uhuh, ik begin om 9:00, werd om 8:50 wakker ofzoquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:18 schreef Knut het volgende:
Wacht ff. 1 uur verslapen en dan nog om 10 pas posten ?
Als ik me één uur verslaap zit ik nog om 7:15 op kantoor verdorie!
5:30?! Dan lig ik er net in manquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:21 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik sta normaal 5:30 op. Als ik me verslaap is het dus 6:30 en dan moet de 20 minuten naar Alphen wel te doen zijn. Alleen is mijn 'ik doe een half uur niks' opsta ritueel dan lichtelijk verneukt.
Ik sta om 5:45 normaal op. En de tijd dat ik er na 0:00 in lag als ik de volgende dag moest werken ligt heel ver in het verleden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
5:30?! Dan lig ik er net in man.
Ik overdrijf iets, maar ik sta normaal gesproken zo rond 7:45 een keer op om 8:15 de deur uit te gaan ofzo...quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik sta om 5:45 normaal op. En de tijd dat ik er na 0:00 in lag als ik de volgende dag moest werken ligt heel ver in het verleden.
Oh, daar was ik ook niet verbaasd over. Maar het late naar bed gaan wel (ook al zal dat eerder 2:00 of zo zijn).quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik overdrijf iets, maar ik sta normaal gesproken zo rond 7:45 een keer op om 8:15 de deur uit te gaan ofzo...
Verschil moet er zijnquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
5:30?! Dan lig ik er net in man.
Valt allemaal wel mee hoor, meestal wel voor 1:00, maar zo vroeg mijn nest uit kan ik nu echt niet, dan moet ik behoorlijk omschakelen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, daar was ik ook niet verbaasd over. Maar het late naar bed gaan wel (ook al zal dat eerder 2:00 of zo zijn).
En dan om half tien in bed liggenquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:40 schreef Knut het volgende:
Het is voor mij ook puur gewenning. Sinds ik uit Amsterdam wegverhuist ben is het voor mij gewoon veel praktischer om voor de files uit de weg op te gaan. Dat betekend vroeg beginnen, en dat veroorzaakt weer dat ik nog vroeger op moet staan.
Voordeel is dat ik 9 uur werk erop heb zitten om 16:00 en ik dus heerlijk voor de files uit ook weer terug naar huis kan.
Neah, uurtje of 12 ofzoquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan om half tien in bed liggen
5 dagen in de weekquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:51 schreef Knut het volgende:
[..]
Neah, uurtje of 12 ofzo
I'll sleep when I am dead
Op zich een gezonder ritme dan wat ik doe.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan om half tien in bed liggen
Is het zo ergquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Op zich een gezonder ritme dan wat ik doe.
Ik zou hem inderdaad eerst nog een paar dagen laten liggen. Het liefst buiten de koelkast.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben alweer grieploos. Mietjesgriep! Al is het misschien nog niet verstandig om dat broodje bapao op te eten dat ik van het weekend had gekocht
Meteen een goed begin van m'n voornemen om eens wat af te vallen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou hem inderdaad eerst nog een paar dagen laten liggen. Het liefst buiten de koelkast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |