Zozo... 250 gram, ja dat is wel heftigquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Gisteren een kwart kilo koe vreten. Vandaag een kwart kilo varken.
Tis wel 2 keer de aanbovelen dagelijkse hoeveelheid vlees hoor anders.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zozo... 250 gram, ja dat is wel heftig![]()
Ja dus? Tis nog steeds niets...quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Tis wel 2 keer de aanbovelen dagelijkse hoeveelheid vlees hoor anders.![]()
Was sarcastisch bedoeld. Hier gaat er toch zeker 300-500 gram per dag doorheen schat ik.quote:
Door D ja..quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Was sarcastisch bedoeld. Hier gaat er toch zeker 300-500 gram per dag doorheen schat ik.
Een schatting voor hem durf ik niet eens te maken.quote:
Weet niet. Ik vind t niks.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:22 schreef Sinceria het volgende:
Maar ben ik nu zo abnormaal of eten andere mensen wel gewoon netjes maar 100-125 gram vlees enzo per dag?
Een kwart kilo is voor mij vrij normaal, al vind ik het wel schandalig veel om als normale portie te beschouwen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:22 schreef Sinceria het volgende:
Maar ben ik nu zo abnormaal of eten andere mensen wel gewoon netjes maar 100-125 gram vlees enzo per dag?
Ja ik ga me weer ff naar de tyfus vreten en nog een week plat liggenquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zozo... 250 gram, ja dat is wel heftig![]()
Minder dan dat nog gemiddeld genomen. al wil ik mij wel es te buiten gaan als ik bij de Argentijn zit of een ander vleesvreetfestijn heb.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:22 schreef Sinceria het volgende:
Wees blij, kutsneeuw.quote:Op zondag 28 december 2014 19:49 schreef Sinceria het volgende:
Blegh, het hele land heeft sneeuw en hier is het alleen nat en koud.
Nee, regen is leuk.quote:
Hier ligt 20 cm sneeuw en is het spekglad.quote:Op maandag 29 december 2014 08:37 schreef stbabylon het volgende:
Waardoor botbreuken? Ik zag alleen wat bevroren plasjes, voor de rest nergens last van.
Ik ben in de woonkamer gestruikeld en heb een gekneusde teenquote:Op maandag 29 december 2014 08:26 schreef Q. het volgende:
Jij nog heel dan? Of gewoon verstandig geweest en niet buiten geweest?
Hier ligt minder sneeuw maar het is inderdaad spekglad.quote:Op maandag 29 december 2014 08:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier ligt 20 cm sneeuw en is het spekglad.
Ik heb wel iets gehoord van sneeuw ergens, maar ik heb in Zwolle niks gezien. En ook op mijn reis naar, en nu hier in Amsterdam ook niks. Vrij plaatselijk dan. Maar dan wel 20cm. Wow.quote:Op maandag 29 december 2014 08:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier ligt 20 cm sneeuw en is het spekglad.
quote:Met uitzondering van de provincies Noord-Holland, Flevoland, Friesland en Groningen is code geel afgegeven, die staat voor 'gevaarlijk weer'.
Ik had niets anders van je verwacht.quote:Op maandag 29 december 2014 08:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben in de woonkamer gestruikeld en heb een gekneusde teen
Ik snap er ook geen reet van. Waarom een weerwaarschuwing als er alleen maar onbelangrijke delen van het land er last van hebben?quote:Op maandag 29 december 2014 09:21 schreef HeatWave het volgende:
Het is bijna lenteweer hier man, met hun weerwaarschuwing.
Noem het maar niks doenquote:Op maandag 29 december 2014 09:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja we moeten weer werken vandaag he. Eens kijken of ik dat nog kan na 6 dagen helemaal niets doen.
Op kantoor is het nog best wel druk. Zit toch man of 20 hier.quote:Op maandag 29 december 2014 09:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja we moeten weer werken vandaag he. Eens kijken of ik dat nog kan na 6 dagen helemaal niets doen.
Hier ook een redelijke bezetting, zeg maar de helft.quote:Op maandag 29 december 2014 10:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Op kantoor is het nog best wel druk. Zit toch man of 20 hier.
Maar als ze het niet doen en er is op de hoek van de Haringdreef in Schubbekutteveen 2 minuten lang 'winterse neerslag' waardoor het er een uurtje glad is en kleine Pietertje uitglijdt en zijn stuitje kneust dan struikel je weer over de 'boze Nederlanders' en moet je je ook nog verantwoorden waarom je geen 'boze Nederlanders waar je over kan struikelen'-alarm hebt afgekondigd...quote:Op maandag 29 december 2014 09:21 schreef HeatWave het volgende:
Het is bijna lenteweer hier man, met hun weerwaarschuwing.
Op Sloterdijk? Mooi klote, er is daar verder ook weinig in de buurt. Hoeveel dagen moet je nog werken?quote:Op maandag 29 december 2014 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier ook een redelijke bezetting, zeg maar de helft.
Wat wel klote is, is dat de AH ToGo gewoon de hele week dicht is hier op het station. Fucking aso!
Ja, Sloterdijk. Kan in de kantine eten, of even snacken bij Smullers. Morgen moet ik ook nog. Woensdag werk ik in Grûn.quote:Op maandag 29 december 2014 11:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Op Sloterdijk? Mooi klote, er is daar verder ook weinig in de buurt. Hoeveel dagen moet je nog werken?
Laatste loodjes!quote:Op maandag 29 december 2014 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, Sloterdijk. Kan in de kantine eten, of even snacken bij Smullers. Morgen moet ik ook nog. Woensdag werk ik in Grûn.
Klopt, correct en tevens juist. Zaterdag mijn Businesscard gekregen. Is ook de kaart om binnen te komen. Vrij reizen voor de komende 15 jaarquote:Op maandag 29 december 2014 11:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Laatste loodjes!Maandag eerste dag in Utrecht?
Goed geregeld! Dat zou voor mij een reden zijn om bij dat bedrijf te gaan werken. Sterker nog: ik heb er wel eens gesolliciteerd vlak voor ik hier kwam werken. Alleen je koffie omgooien tijdens je sollicitatiegesprek is geen goede binnenkomer.quote:Op maandag 29 december 2014 11:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klopt, correct en tevens juist. Zaterdag mijn Businesscard gekregen. Is ook de kaart om binnen te komen. Vrij reizen voor de komende 15 jaar
Ai, nee, dat werkt niet heel erg. Maar goed, dat is voor jou wel helemaal aan de andere kant van CS.quote:Op maandag 29 december 2014 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Goed geregeld! Dat zou voor mij een reden zijn om bij dat bedrijf te gaan werken. Sterker nog: ik heb er wel eens gesolliciteerd vlak voor ik hier kwam werken. Alleen je koffie omgooien tijdens je sollicitatiegesprek is geen goede binnenkomer.
Over twee jaar ligt er een brug tussen mijn en jouw werk.quote:Op maandag 29 december 2014 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ai, nee, dat werkt niet heel erg. Maar goed, dat is voor jou wel helemaal aan de andere kant van CS.
Owh ja, dat scheeltquote:Op maandag 29 december 2014 11:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Over twee jaar ligt er een brug tussen mijn en jouw werk.![]()
http://www.cu2030.nl/arch(...)uw-rabobrug-in-maart
Noord-zuidlijn, nuff saidquote:Op maandag 29 december 2014 11:58 schreef Q. het volgende:
Dat ding zou in eerste instantie in 2008 al af zijn.
Utrecht.
Dat project is wel ietsjes complexer dan een bruggetje over wat spoortjes. Die hele tafel-constructie onder het CS is al een modern wereldwonder.quote:
Ja ok, maar dan nog duurt het allemaal veels te lang, hele traject Noord-CS is af, stations staan er (kaal). Maak gewoon dat deel eerst af.quote:Op maandag 29 december 2014 11:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat project is wel ietsjes complexer dan een bruggetje over wat spoortjes. Die hele tafel-constructie onder het CS is al een modern wereldwonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |