Messi ookquote:Op zaterdag 27 december 2014 08:22 schreef Evertjan het volgende:
Anita komt voor de top fysiek te kort
Bedankt Evert.quote:Op zaterdag 27 december 2014 08:22 schreef Evertjan het volgende:
Anita komt voor de top fysiek te kort
Zou een goeie huur zijn voor het komende half jaar maar denk niet dat hij daar zelf zin in heeft voor zover zijn club dat al wil.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ja voor het eerst in 2 maanden. Komt wel voor zijn soort spel gewoon te kort voor de PL. Maakt niet uit, zie hem heel graag terug bij Ajax.
Paar tips van Frank hebben die jongen er bovenop geholpen.quote:Op zondag 28 december 2014 00:05 schreef Marsenal het volgende:
Als ie het nu wel voor elkaar krijgt neem ik het Frank persoonlijk kwalijk.
Het is niet zo moeilijk, daar kan hij doen wat hij wil in een volledig vrije rol, dat gaat bij Ajax niet.quote:Op zondag 28 december 2014 00:05 schreef Marsenal het volgende:
Niveau van de eredivisie ligt gewoon een stuk hoger dan in de premier leaguequote:Op zondag 28 december 2014 00:05 schreef Marsenal het volgende:
quote:Op zondag 28 december 2014 12:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
BojangodFantastische speler als je hem laat doen wat hij wil
Denswil gaat naar Juventus als we voetbalzone mogen gelovenquote:Op zondag 28 december 2014 23:19 schreef Ramboetan het volgende:
Denken jullie dat we het kunnen halen met het centrum Denswil - Veltman met daarachter Viergever en van der Hoorn? En als je een haalbare CV zou halen welke zou dat dan zijn?
Corriere dello sportquote:Op zondag 28 december 2014 23:44 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Denswil gaat naar Juventus als we voetbalzone mogen geloven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |