Kijk even in de poll hequote:Op donderdag 25 december 2014 15:19 schreef defokkingfoker het volgende:
ATTENTIOONNN
Contact
* Tour de Santos
* Beach Odyssey - Point to Point - Sports Classics
Non-contact
* On the GOH - 3 Laps - Supercars
* Eight Figure Bonus Race - 4 Laps - Supercars
Wat is deze! Hier ga ik dus niet in mee!quote:Op donderdag 25 december 2014 15:19 schreef defokkingfoker het volgende:
ATTENTIOONNN
Contact
* Tour de Santos
* Beach Odyssey - Point to Point - Sports Classics
Non-contact
* On the GOH - 3 Laps - Supercars
* Eight Figure Bonus Race - 4 Laps - Supercars
Maar de meerderheid wel. Het is hier geen Syrië he. We hebben een democratie.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:28 schreef defokkingfoker het volgende:
Niet alleen sommige tweakers hebben er geen zin in.. ik ook niet
Dan las ik dat hele event gelijk af kutquote:Op donderdag 25 december 2014 15:36 schreef PicoMMP het volgende:
Als ik je uit de crew gooi, kun je volgens mij niet deelnemen aan het crew event.
En tds kutquote:Op donderdag 25 december 2014 15:36 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
en die zeggen businiss trip
Ga jij lekker lassenquote:Op donderdag 25 december 2014 15:36 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Dan las ik dat hele event gelijk af kut
Neequote:Op donderdag 25 december 2014 15:40 schreef defokkingfoker het volgende:
Dus gwn Taxiing - 7 Laps - Sports?
En die iss?quote:Op donderdag 25 december 2014 15:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die met die smalle straatjes in vinewood
Ik? Nee sorry, mijn nummer is privéquote:Op donderdag 25 december 2014 15:45 schreef PicoMMP het volgende:
Geef je nummer nou eens aan mini. we zijn in druk overleg op whatsapp
Ja tds hoor er veel over lijkt me wel een leuke race om te doen.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:05 schreef defokkingfoker het volgende:
Nog andere ideeën voor een race die we inplaats van Tour de Santos kunnen doen?
Nee niet jij. Die fokking fokerquote:Op donderdag 25 december 2014 15:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik? Nee sorry, mijn nummer is privé
10 laps?!quote:Op donderdag 25 december 2014 16:47 schreef defokkingfoker het volgende:
Welke kiezen jullie?
Poll: Stemmen kan tot 18.00!!!!
• Los Santos triangle - 10 Laps - Sports
• Taxiing - 6 Laps - Sports
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
We hoeven denk ik niet meer tot 18.00 te wachtenquote:Op donderdag 25 december 2014 16:47 schreef defokkingfoker het volgende:
Welke kiezen jullie?
Poll: Stemmen kan tot 18.00!!!!
• Los Santos triangle - 10 Laps - Sports
• Taxiing - 6 Laps - Sports
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dm je 06 nou maar een keerquote:Op donderdag 25 december 2014 15:28 schreef defokkingfoker het volgende:
Niet alleen sommige tweakers hebben er geen zin in.. ik ook niet
Moet nog ff een simkaartje regelenquote:Op donderdag 25 december 2014 17:09 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
Dm je 06 nou maar een keer
Want je communiceert nu met een postduif of wat?quote:Op donderdag 25 december 2014 17:10 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Moet nog ff een simkaartje regelen
Met een walki talkiquote:Op donderdag 25 december 2014 17:12 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
Want je communiceert nu met een postduif of wat?
Beach oddeseuaiwnr staat gelocked op pigalle geloof ik..?quote:Op donderdag 25 december 2014 17:15 schreef defokkingfoker het volgende:
Oke nu nog de vraag.. wat is de beste sports auto en wat is de beste sportsclasic?
Klopt helemaal en je kan geen customquote:Op donderdag 25 december 2014 17:23 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
Beach oddeseuaiwnr staat gelocked op pigalle geloof ik..?
Gebruik dan de quote functiequote:Op donderdag 25 december 2014 16:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee niet jij. Die fokking foker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |