Okéquote:Op woensdag 24 december 2014 13:38 schreef Grielen het volgende:
[..]
Je moeder vond mijn 30 cm pener minder hilarisch
Ik beukte hem aan het begin van de jetski race. Met mn roze haarquote:
Ha gay!quote:Op woensdag 24 december 2014 16:32 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik beukte hem aan het begin van de jetski race. Met mn roze haar
Geen idee leek mij wel een leuke race.quote:Op woensdag 24 december 2014 20:16 schreef defokkingfoker het volgende:
Waarom hebben wij nou Tour de Santos en Beach Odyssey![]()
![]()
![]()
Ik ken die races niet eens
Wij hebben dr nog 1 nodig.. wil jij de gelukkige zijn?quote:Op woensdag 24 december 2014 20:31 schreef Kju het volgende:
Binnen 17 minuten hadden we 8 man. Het gaat leuk worden, ongeacht de uitkomst!
Aangezien de kerstman erg lief voor mij is geweest, kan ik wel meedoen?quote:Op woensdag 24 december 2014 20:33 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wij hebben dr nog 1 nodig.. wil jij de gelukkige zijn?
je hebt een ps4 ?quote:Op woensdag 24 december 2014 21:26 schreef Akilla het volgende:
[..]
Aangezien de kerstman erg lief voor mij is geweest, kan ik wel meedoen?
kan je/heb je zin om zondag ook mee te doen met de crewbattle? er is nog een plekje vrijquote:Op woensdag 24 december 2014 21:33 schreef Kalebatz het volgende:
Kerstavond, vrouwtje in de kroeg, ik lekker knallen!
anders even namaken in de creator voor 16 man?quote:Op woensdag 24 december 2014 22:21 schreef Kju het volgende:
ff onder voorbehoud maar LS GP Inner Loop vervangen we waarschijnlijk door On the Goh http://rsg.ms/a175406
indien ze kunnen budje en maraca ? als reserve, ik heb waarschijnlijk zondag wel een tijdelijke oplossing voor m'n internetproblemen maar toch handig om een paar mensen achter de hand te hebben.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:00 schreef defokkingfoker het volgende:
Zondag 28 december 2014, 21:00 uur. Crewbattle tegen Tweakers
- Bij dit event doen we vier races.
Contact
* Tour de Santos
* Beach Odyssey
Non-contact
* Los Santos GP Inner Loop
* Eight Figure Bonus Race
- Eventueel van te voren nog een oefen-middag/avond, waarin we de races gaan oefenen.
- Verzamelen om 20:00 uur, in verband met de uiterst betrouwbare Rockstar-servers.
- Voor de toeschouwers zal er een stream komen: vanaf het begin van de battle op www.twitch.tv/pico020
Deelnemers:
1. mpad
2. raze
3. luke
4. kami
5. baszert
6. dennis
7. pico
8. Akilla
Het is handig als we nog twee reservespelers hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |