We willen eerst onze eilanden terug en dan kunnen we het hebben over visum on arrivalquote:Op woensdag 24 december 2014 14:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, maar niet over 3 dagen. Ze heeft een visum nodig.
Op t fietske?quote:Op woensdag 24 december 2014 14:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog een half uurtje en dan driving home for christmas.
Ik kwam er gisteren achter dat het mogelijk is een tweeling van 2 verschillende vaders te baren.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien is je moeder dan wel je vader.
haha hoe danquote:Op woensdag 24 december 2014 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren achter dat het mogelijk is een tweeling van 2 verschillende vaders te baren.
In een bepaald tijdframe (volgens mij 12 tot 48 uur na ovulatie) sex hebben met verschillende mannen.quote:
Historisch gezien horen ze bij Rusland.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We willen eerst onze eilanden terug en dan kunnen we het hebben over visum on arrival![]()
bizar manquote:Op woensdag 24 december 2014 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In een bepaald tijdframe (volgens mij 12 tot 48 uur na ovulatie) sex hebben met verschillende mannen.
Dit neem je terugquote:Op woensdag 24 december 2014 14:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Historisch gezien horen ze bij Rusland.
quote:Op woensdag 24 december 2014 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Russen zijn gek man.
Bazenvolk zou geen oorlog mee willen.
Sovjet was nog mooier.quote:
Een van de mooiste volksliederen.quote:
Ze willen eerder geen oorlog met ons.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Russen zijn gek man.
Bazenvolk zou geen oorlog mee willen.
Iets bombastischer.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Precies hetzelfde op de tekst na, maar russish versta je toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |