al geweestquote:Op woensdag 24 december 2014 03:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ait ik ook
En keertje Wembley
En Old Trafford
Zondag al toch?quote:Op woensdag 24 december 2014 03:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wel naar newcastle - man. united binnenkort![]()
time flies when you're having funquote:Op woensdag 24 december 2014 03:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat doen jullie allemaal nog wakker op dit tijdstip?
Ik denk dat we dat beter aan jou kunnen vragenquote:Op woensdag 24 december 2014 03:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat doen jullie allemaal nog wakker op dit tijdstip?
Ik moest pissen, maar ik kom niet meer in slaap, dus heb het maar eventjes opgegeven.quote:Op woensdag 24 december 2014 03:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat beter aan jou kunnen vragen
Heb ik nooit.quote:Op woensdag 24 december 2014 03:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik moest pissen, maar ik kom niet meer in slaap, dus heb het maar eventjes opgegeven.
Heuj kerelquote:Op woensdag 24 december 2014 03:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik moest pissen, maar ik kom niet meer in slaap, dus heb het maar eventjes opgegeven.
ik durf niet meer te kloten op een niet nader te noemen forum zoquote:Op woensdag 24 december 2014 03:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mods die 's nachts wakker zijn...
Guus Geluk die pech heeft ...quote:Op woensdag 24 december 2014 03:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mods die 's nachts wakker zijn...
Nieuw account?quote:Op woensdag 24 december 2014 03:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik durf niet meer te kloten op een niet nader te noemen forum zo
Maak mevrouw drebin wakker voor watquote:Op woensdag 24 december 2014 03:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |