SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 december 2014 03:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar als de modjes komen ben ik weg.
Truste boisLatrzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk wel he?quote:Op woensdag 24 december 2014 03:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Indien laat kan het natuurlijk best
Nou... Nee, ik ga eens even zappen, kijken of er nog een interessant blote billen-kanaaltje is. Het is niets, maar jij hebt mevrouw Drebin, haar adem welteverstaan, nooit geroken zo na het slapen. Ik wel en kan me dan altijd iets voorstellen wat die ontdekker van Toetanchamon heeft geroken/doorstaan toen hij dat graf voor de eerste keer opende.quote:Op woensdag 24 december 2014 03:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maak mevrouw drebin wakker voor wat![]()
😏
quote:Op woensdag 24 december 2014 03:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar als de modjes komen ben ik weg.
Truste boisTrusten guus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Als ze op haar buik slaapt heb je al een probleem minderquote:Op woensdag 24 december 2014 03:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he?
[..]
Nou... Nee, ik ga eens even zappen, kijken of er nog een interessant blote billen-kanaaltje is. Het is niets, maar jij hebt mevrouw Drebin, haar adem welteverstaan, nooit geroken zo na het slapen. Ik wel en kan me dan altijd iets voorstellen wat die ontdekker van Toetanchamon heeft geroken/doorstaan toen hij dat graf voor de eerste keer opende.
Daar moet ik even over nadenkenquote:Op woensdag 24 december 2014 03:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als ze op haar buik slaapt heb je al een probleem minder
quote:Op woensdag 24 december 2014 03:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou... Nee, ik ga eens even zappen, kijken of er nog een interessant blote billen-kanaaltje is. Het is niets, maar jij hebt mevrouw Drebin, haar adem welteverstaan, nooit geroken zo na het slapen. Ik wel en kan me dan altijd iets voorstellen wat die ontdekker van Toetanchamon heeft geroken/doorstaan toen hij dat graf voor de eerste keer opende.
Nee, laat!quote:Op woensdag 24 december 2014 03:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar moet ik even over nadenken. Het is nog vroeg immers.
Jij bent zeker weer tot in het holst van de nacht spelletjes aan spelen, huge?quote:
Ik zit pizza te etenquote:Op woensdag 24 december 2014 03:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bent zeker weer tot in het holst van de nacht spelletjes aan spelen, huge?
Is 'overgebleven' pizzaquote:Op woensdag 24 december 2014 03:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Godverdomme, dat kan ook nooit goed voor je zijn om om half 4 nog pizza's naar binnen te werken..
jeweettogquote:de stank van stinkfabrikke maakt ons elken dag nog zieker
mor nikske da zo hard kan stinken as ne politieker
quote:
Een van de weinig nederlandstalige nummers die ik echt goed vind.quote:Op woensdag 24 december 2014 03:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Een protestliedje dat jij meer kan waarderen dan maar.
Jup, same here.quote:Op woensdag 24 december 2014 03:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een van de weinig nederlandstalige nummers die ik echt goed vind.
trustequote:Op woensdag 24 december 2014 03:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ga eens kijken of ik nog kan slapen. Trusten nachtbrakers!
sloppelquote:Op woensdag 24 december 2014 03:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ga eens kijken of ik nog kan slapen. Trusten nachtbrakers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |