Wel die walk-on girls laten doen hè.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laat die walk-on girls van de PDC lekker een pijltje gooien op het BDO WK, kan jou het verrotten dat ze het bord niet raken. Bij elke bouncer moeten ze toch dat pijltje weer oprapen, snap je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je plaatje doet het hier niet maar ik weet maar ik weet toevallig wie Beth Ditto is dus ik kan me er een voorstelling van maken.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:21 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Wel die walk-on girls laten doen hè.
Anders krijgen we dit.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2014 22:22 schreef heywoodu het volgende:
Puur. Genot.De zus van Rune DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Je ziet ook dat het eboladarts van Benito afgeeft op de shine van Jan. Vreselijk gewoon.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
En ik Benito begin dit jaar maar uitlachen dat hij naar de PDC wilde. Wat was dat slecht zeg.
Doe jij Krappen, dan neem ik Sherrock wel voor m'n rekening.quote:
Wees blij dat het plaatje het niet deed.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je plaatje doet het hier niet maar ik weet maar ik weet toevallig wie Beth Ditto is dus ik kan me er een voorstelling van maken.
Nee, maar ik vond het een beetje raarquote:Op woensdag 24 december 2014 22:29 schreef Smoofie het volgende:
Heeft iemand de entrance van bunting gisteren?
Klopt ik heb een viesdikkewijvenfetisj.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:29 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Wees blij dat het plaatje het niet deed.
Hoe ken jij die naam hahaha![]()
(ik had hem willekeurig uitgekozen op google, maar bij jou zit er meer achter)
quote:Op woensdag 24 december 2014 22:29 schreef Smoofie het volgende:
Heeft iemand de entrance van bunting gisteren?
Die Sherrock is best te doen hoor.quote:
Jezus Stijn! Ik zie toch liever Deano.quote:
okquote:Op woensdag 24 december 2014 22:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jezus Stijn! Ik zie toch liever Deano.![]()
Betekent deze "ok" dat je nu een Deano UI gaat maken?quote:
Was mij gisteren niet eens opgevallen dat ze halverwege de intro van nummer wisselen.quote:
Beetje jammer eigenlijk, beter omarmt hij dit nummer want het is een bazenopkomst.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:36 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Was mij gisteren niet eens opgevallen dat ze halverwege de intro van nummer wisselen.
Andere Karin Krappenquote:Op woensdag 24 december 2014 22:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Betekent deze "ok" dat je nu een Deano UI gaat maken?
Grifte zijn scherm zit nu onder de yoghurt.quote:
Ik heb er geen goed gevoel bijquote:Op woensdag 24 december 2014 22:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Grifte zijn scherm zit nu onder de yoghurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |