Puntige ellebogen ook.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:12 schreef Swetsenegger het volgende:
En ze heeft van die knokkige knieen
Ik ben al jaren in de darts topics te vinden. Ik heb mij al genoeg bewezen. Al die nobuddies die hier opeens aankomen waaien, mogen lekker hier aan mee doen.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:11 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb de plaatsingslijst eens naast de postingslijst gelegd en dan krijgen we de volgende verdeling:
Michael van Gerwen (1) Ajacied422
Stuart Kellett (32) Aerioz
Terry Jenkins (16) Szura
Justin Pipe (17) Roceco
Dave Chisnall (8) PowerLoungen
Paul Nicholson (25) hafcfan
Robert Thornton (9) Insomnia_
Ronnie Baxter (24) tja77
Peter Wright (5) johannes_vermeer
Andy Smith (28) Poepz0r
Andy Hamilton (12) Smoofie
Steve Beaton (21) de_boswachter
Gary Anderson (4) icloud
Jelle Klaasen (29) TserrofEnoch
Wes Newton (13) RingBewoner
Kevin Painter (20) Slobeend
Phil Taylor (2) Mani89
Mark Webster (31) Kingstown
Ian White (15) Kopiko
Kim Huybrechts (18) jaykop
Simon Whitlock (7) Frozen-assassin
Dean Winstanley (26) Anoonumos
Mervyn King (10) Max23
Vincent van der Voort (23) DeHovenier
James Wade (6) Nober
Stephen Bunting (27) IkeDubaku99
Brendan Dolan (11) Zipportal
Michael Smith (22) luckass
Adrian Lewis (3) Sked
John Part (30) Anonymousz
Raymond van Barneveld (14) MarkoAlmelo
Jamie Caven (19) haags_kwartiertje
Voor de tweede ronde betekent dit de volgende paringen, waarbij de geplaatste spelers die eruit liggen vervangen zijn door de hoogste niet geplaatste posters:
Insomnia_ v tja77
Szura v heywoodu
johannes_vermeer v Swetsenegger
PowerLoungen v Van_Poppel
Ajacied422 v Dagoduck
icloud v TserrofEnoch
Smoofie v xzaz
Monolith v Slobeend
Kopiko v jaykop
JanCees v Anoonumos
Mani89 v Kingstown
Sked v Abed
Zipportal v luckass
Sportex v DeHovenier
MarkoAlmelo v haags_kwartiertje
Nober v IkeDubaku99
De verliezers mogen niet meer in dit topic posten en moeten terug naar het BDO-topic.
Game on!
Je mag Whitlock wel zijnquote:Op donderdag 25 december 2014 13:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ben al jaren in de darts topics te vinden. Ik heb mij al genoeg bewezen. Al die nobuddies die hier opeens aankomen waaien, mogen lekker hier aan mee doen.
Ik eis een andere indeling omdat King niet fit wasquote:Op woensdag 24 december 2014 16:11 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb de plaatsingslijst eens naast de postingslijst gelegd en dan krijgen we de volgende verdeling:
Michael van Gerwen (1) Ajacied422
Stuart Kellett (32) Aerioz
Terry Jenkins (16) Szura
Justin Pipe (17) Roceco
Dave Chisnall (8) PowerLoungen
Paul Nicholson (25) hafcfan
Robert Thornton (9) Insomnia_
Ronnie Baxter (24) tja77
Peter Wright (5) johannes_vermeer
Andy Smith (28) Poepz0r
Andy Hamilton (12) Smoofie
Steve Beaton (21) de_boswachter
Gary Anderson (4) icloud
Jelle Klaasen (29) TserrofEnoch
Wes Newton (13) RingBewoner
Kevin Painter (20) Slobeend
Phil Taylor (2) Mani89
Mark Webster (31) Kingstown
Ian White (15) Kopiko
Kim Huybrechts (18) jaykop
Simon Whitlock (7) Frozen-assassin
Dean Winstanley (26) Anoonumos
Mervyn King (10) Max23
Vincent van der Voort (23) DeHovenier
James Wade (6) Nober
Stephen Bunting (27) IkeDubaku99
Brendan Dolan (11) Zipportal
Michael Smith (22) luckass
Adrian Lewis (3) Sked
John Part (30) Anonymousz
Raymond van Barneveld (14) MarkoAlmelo
Jamie Caven (19) haags_kwartiertje
Voor de tweede ronde betekent dit de volgende paringen, waarbij de geplaatste spelers die eruit liggen vervangen zijn door de hoogste niet geplaatste posters:
Insomnia_ v tja77
Szura v heywoodu
johannes_vermeer v Swetsenegger
PowerLoungen v Van_Poppel
Ajacied422 v Dagoduck
icloud v TserrofEnoch
Smoofie v xzaz
Monolith v Slobeend
Kopiko v jaykop
JanCees v Anoonumos
Mani89 v Kingstown
Sked v Abed
Zipportal v luckass
Sportex v DeHovenier
MarkoAlmelo v haags_kwartiertje
Nober v IkeDubaku99
De verliezers mogen niet meer in dit topic posten en moeten terug naar het BDO-topic.
Game on!
19de op de Postinglijst OOM dus ben jij Jamie Caven.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom ben ik Jamie Caven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 december 2014 15:29 schreef Nober het volgende:
[..]
19de op de Postinglijst OOM dus ben jij Jamie Caven.Goeie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
B-Leaguequote:Op donderdag 25 december 2014 16:35 schreef Smoofie het volgende:
Van Alistair Overeem naar Andy Hamilton, ik vind dat toch wel een teleurstellende ontwikkeling in mijn fysiek![]()
.
Wel een hogere gewichtsklasse.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:35 schreef Smoofie het volgende:
Van Alistair Overeem naar Andy Hamilton, ik vind dat toch wel een teleurstellende ontwikkeling in mijn fysiek![]()
.
Doet die Phil goed hoor.quote:Phil Taylor, for one, owns 16 houses, two shops and as many holiday villas. He makes a living playing darts and is widely regarded as the greatest player the game has produced and who has so far earned more than £6 million (S$12.5 million) in a 25-year professional career.
Kalkoen en bierquote:
Hopelijk voor Wade zit Sammi elke avond onder de plak.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wade zit echt onder de plak
Maar mag van mij het WK winnen.
Vind hem toch redelijk normaal en verstandig overkomen. Op z'n tattoos na, maar dat is persoonlijk.quote:
Tattoos staan toch los van normaal en verstandig zijn? Niks mis met een mooie sleeve.quote:Op vrijdag 26 december 2014 08:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vind hem toch redelijk normaal en verstandig overkomen. Op z'n tattoos na, maar dat is persoonlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |