Volendam beter dan Drenthe?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alles is beter dan dat stomme Drenthe van jou.
Wat heeft Drenthe nou te bieden? Volendam, klein kutdorpje geeft Nederland de palingsound, paling en haring zelf en nog zoveel meer.quote:
jassen zijn niet welkomquote:Op woensdag 24 december 2014 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik mocht kiezen waar ik herboren werd was het Volendam samen met JC feestje op de dijk
op pe muhren staan
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik mocht kiezen waar ik herboren werd was het Volendam samen met JC feestje op de dijk
op pe muhren staan
Utrecht en Maastricht is allebei niet veel.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:33 schreef theguyver het volgende:
[..]serieus Inso?
Doe mij maar een Utrecht Maastricht of waar ik nu ben.
Volendam staat helemaal onderin de lijst naast Urk en een eiland dorpje.
Hunebedden, natuur zoals nergens in Nederland, het eerste glutenvrije bier (quote:Op woensdag 24 december 2014 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat heeft Drenthe nou te bieden? Volendam, klein kutdorpje geeft Nederland de palingsound, paling en haring zelf en nog zoveel meer.Nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen.
jassen zijn wel welkomquote:Op woensdag 24 december 2014 00:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jassen zijn niet welkom
Edit: oh wacht herboren oke oke
oke das waar, punt twee ook, bier is swsquote:Op woensdag 24 december 2014 00:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Hunebedden, natuur zoals nergens in Nederland, het eerste glutenvrije bier (), Div, Turf, een prachtig dialect. TT Assen, Dierenpark Emmen, de weekendse woonplaats van Johan Derksen, Proemenkreuze en nog veel meer!
Div niet kennenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oke das waar, punt twee ook, bier is sws, div?, turf nog steeds? Dialect pls, onverstaanbaar die shit
dan valt het volendams nog mee, johan derksen
. Geen idee wat proemenkreuze is en nog beel meer van dit soort onzin zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |