Ja nu weer cocaïnequote:Op dinsdag 3 november 2015 21:11 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ohnee ? Een joint roken, bier drinken, nu weer cocaïne. Met andere woorden hij is nog niets veranderd tot nu toe
Ja daarom is ie echt niet clean als hij 7 jaar zwaar verslaafd is! Kan hij niet clean zijn. Na 28 dagen daar te zijn geweest.quote:
Ik vind het ook wel erg kort om los te komen van 7 jaar gewoonte.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja daarom is ie echt niet clean als hij 7 jaar zwaar verslaafd is! Kan hij niet clean zijn. Na 28 dagen daar te zijn geweest.
Niet na een klein maandje therapie, denk ik.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:20 schreef DKUp het volgende:
Hij kan er niks aandoen, dat biertje en dat lijntje kan hij echt niet laten staan
Verschil met vorige week die jongen ging naar Afrika. Klopt gewoon nietquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:19 schreef Disana het volgende:
Ik vind het ook wel erg kort om los te komen van 7 jaar gewoonte.
Hoe lang ging die?quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Verschil met vorige week die jongen ging naar Afrika. Klopt gewoon niet
Meteen weer naar de dealer, niet echt handig dat hij in Nederland zit.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet na een klein maandje therapie, denk ik.
Volgens mij ook maar 2 maanden ofzo. Het is kort, maar zou genoeg moeten zijn, maar alleen als je zelf wil!quote:
Ja, ze moeten wel willen. Ik heb het gevoel dat deze knul er nogal makkelijk over denkt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Volgens mij ook maar 2 maanden ofzo. Het is kort, maar zou genoeg moeten zijn, maar alleen als je zelf wil!
Dat is kort. Maar er is ook nog nazorg.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Was dat niet vier weken? Precies weet ik niet.
4 weken = 28 dagen hèquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Was dat niet vier weken? Precies weet ik niet.
Hij wil nog niet.. Dit is zijn eerste poging ook.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
Ben bang dat het hem niet gaat worden.
Hij wil gewoon niet. Kan je niks aan doen. Ouders zullen hem moeten laten gaan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:26 schreef TigerXtrm het volgende:
Kansloos figuur, gewoon lekker laten gaarkoken.
Die ouders laten hem niet los. Zijn ze veel te liefhebbend voor.quote:
Inderdaad!quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:29 schreef Copycat het volgende:
Die ouders laten hem niet los. Zijn ze veel te liefhebbend voor.
Dit. Keer op keer helpen ze hem weer.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind dit meer geloofwaardig dan die andere kerenquote:
Ik durf met een gerust hart te zegen dat ik een superliefdevolle moeder ben, maar bij mij is toch echt een aantal keren de deur op slot gegaan. Nachtopvang betaald en zoek het maar uit.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat!quote:
Blijft toch je kind.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:29 schreef Copycat het volgende:
quote:10 november 2015, 20:30 - 21:30 uurRTL 4
REALITYPROGRAMMA
Realityprogramma waarin Peter van der Vorst met een team van deskundigen de helpende hand biedt aan verslaafden en zijn of haar wanhopige familieleden. Samen met een deskundige doet Peter zelf de interventies. Het draait dit seizoen niet alleen om drank- en drugsverslaafden, maar ook een gameverslaving behoort tot de cases. De kijker krijgt te zien wat verslaving daadwerkelijk met iemand doet en welke desastreuze gevolgen het soms heeft voor de familieleden van de verslaafde.
De 51-jarige Tineke kampt al twintig jaar met een alcoholverslaving. Het begint allemaal wanneer Tineke in haar twintiger jaren in de zorg gaat werken. Ze ontwikkelt daar een ernstige vorm van smetvrees. Het beheerst haar leven zo dat ze haar toevlucht zoekt in alcohol. Tineke en haar man Sietze krijgen samen drie kinderen die allemaal op hun eigen manier lijden onder het gedrag en de verslaving van hun moeder. De familie is ten einde raad en ziet een interventie als laatste redmiddel.
Zit nog genoeg in vrees ik, Die heeft gewoon continu een paar promillage in haar bloed.quote:
zelfde als tijdens de jongeren vakanties, continue dronken en dan de klap krijgen als je thuiskomtquote:Op dinsdag 10 november 2015 20:56 schreef Ole het volgende:
[..]
Zit nog genoeg in vrees ik, Die heeft gewoon continu een paar promillage in haar bloed.
Beste tanden ook...quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:56 schreef Ole het volgende:
[..]
Zit nog genoeg in vrees ik, Die heeft gewoon continu een paar promillage in haar bloed.
beertenderquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat er in die koffer zit? Wat denk je zelf
Dit leek ook niet echt zo'n typisch wrak bij de interventie zoals normaalquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:09 schreef Disana het volgende:
Dit komt op mij allemaal niet zo heel urgent over.
Wacht maar tot ze weer in het gewone leven komt.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:09 schreef Disana het volgende:
Dit komt op mij allemaal niet zo heel urgent over.
Nee, ze komt nog redelijk kalm en bij zinnen over.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit leek ook niet echt zo'n typisch wrak bij de interventie zoals normaal
Ze moet gewoon iets aan die angsten doen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:10 schreef Ole het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze weer in het gewone leven komt.
Ik heb zoiets voor mijn bloedsuikerquote:
Zonder camera neem ik aan?quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:11 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik heb zoiets voor mijn bloedsuiker![]()
Handig hoor via je telefoon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |