4 weken = 28 dagen hèquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Was dat niet vier weken? Precies weet ik niet.
Hij wil nog niet.. Dit is zijn eerste poging ook.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
Ben bang dat het hem niet gaat worden.
Hij wil gewoon niet. Kan je niks aan doen. Ouders zullen hem moeten laten gaan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:26 schreef TigerXtrm het volgende:
Kansloos figuur, gewoon lekker laten gaarkoken.
Die ouders laten hem niet los. Zijn ze veel te liefhebbend voor.quote:
Inderdaad!quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:29 schreef Copycat het volgende:
Die ouders laten hem niet los. Zijn ze veel te liefhebbend voor.
Dit. Keer op keer helpen ze hem weer.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind dit meer geloofwaardig dan die andere kerenquote:
Ik durf met een gerust hart te zegen dat ik een superliefdevolle moeder ben, maar bij mij is toch echt een aantal keren de deur op slot gegaan. Nachtopvang betaald en zoek het maar uit.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat!quote:
Blijft toch je kind.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:29 schreef Copycat het volgende:
quote:10 november 2015, 20:30 - 21:30 uurRTL 4
REALITYPROGRAMMA
Realityprogramma waarin Peter van der Vorst met een team van deskundigen de helpende hand biedt aan verslaafden en zijn of haar wanhopige familieleden. Samen met een deskundige doet Peter zelf de interventies. Het draait dit seizoen niet alleen om drank- en drugsverslaafden, maar ook een gameverslaving behoort tot de cases. De kijker krijgt te zien wat verslaving daadwerkelijk met iemand doet en welke desastreuze gevolgen het soms heeft voor de familieleden van de verslaafde.
De 51-jarige Tineke kampt al twintig jaar met een alcoholverslaving. Het begint allemaal wanneer Tineke in haar twintiger jaren in de zorg gaat werken. Ze ontwikkelt daar een ernstige vorm van smetvrees. Het beheerst haar leven zo dat ze haar toevlucht zoekt in alcohol. Tineke en haar man Sietze krijgen samen drie kinderen die allemaal op hun eigen manier lijden onder het gedrag en de verslaving van hun moeder. De familie is ten einde raad en ziet een interventie als laatste redmiddel.
Zit nog genoeg in vrees ik, Die heeft gewoon continu een paar promillage in haar bloed.quote:
zelfde als tijdens de jongeren vakanties, continue dronken en dan de klap krijgen als je thuiskomtquote:Op dinsdag 10 november 2015 20:56 schreef Ole het volgende:
[..]
Zit nog genoeg in vrees ik, Die heeft gewoon continu een paar promillage in haar bloed.
Beste tanden ook...quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:56 schreef Ole het volgende:
[..]
Zit nog genoeg in vrees ik, Die heeft gewoon continu een paar promillage in haar bloed.
beertenderquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat er in die koffer zit? Wat denk je zelf
Dit leek ook niet echt zo'n typisch wrak bij de interventie zoals normaalquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:09 schreef Disana het volgende:
Dit komt op mij allemaal niet zo heel urgent over.
Wacht maar tot ze weer in het gewone leven komt.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:09 schreef Disana het volgende:
Nee, ze komt nog redelijk kalm en bij zinnen over.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit leek ook niet echt zo'n typisch wrak bij de interventie zoals normaal
Ze moet gewoon iets aan die angsten doen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:10 schreef Ole het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze weer in het gewone leven komt.
Ik heb zoiets voor mijn bloedsuikerquote:
Zonder camera neem ik aan?quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:11 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik heb zoiets voor mijn bloedsuiker![]()
Handig hoor via je telefoon!
Ja die is wel zonder cameraquote:
Bepaalde functies zijn al uitgevallen. Haar lever is aangetast. Ze wordt elke ochtend kotsend wakker. De flessen drank worden verstopt in het ledikantje van de kleinkinderen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:09 schreef Disana het volgende:
Je hebt gelijk, ik bedoelde ook meer dat ze verstandelijk nog goed bij de pinken is.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:14 schreef mirannie het volgende:
[..]
Bepaalde functies zijn al uitgevallen. Haar lever is aangetast. Ze wordt elke ochtend kotsend wakker. De flessen drank worden verstopt in het ledikantje van de kleinkinderen.
Mwah, ik vind het wel urgent. Die van 2 weken geleden leek er beter aan toe.
Dat was smullen!quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:30 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
oei, dat was een heerlijk programma
Ja die was mooi!quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:41 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat seizoen met jeff conaway en mary carey
zet er een camera op en je hebt een kijkcijferhitquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:44 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja die was mooi!
Hier zie je hele maal niets van het afkickproces. Daar zullen toch wel de nodige struggles zijn geweest.
Hij houdt het elke keer na 3 maanden weer voor gezien. Elke relatie loopt stuk door zijn verslavingquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:41 schreef vencodark het volgende:
Heb het gemist, hoe zat dat met die vrouwen?
Ah zo. Ving wel op dat die vrouwen zijn drankgebruik onderschatten etc. Thx!quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:41 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hij houdt het elke keer na 3 maanden weer voor gezien. Elke relatie loopt stuk door zijn verslaving
Hahaha die snoet ook hequote:Op dinsdag 17 november 2015 20:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Rutger schrikt zich dood als iedereen bij de poort staat !
Het hek is vd dam.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Rutger schrikt zich dood als iedereen bij de poort staat !
Och, nog wel maar niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:58 schreef DjinN het volgende:
Jezus christus die pot met pis....vind de beste man ineenkeer helemaal niet meer zo knap...
Ik hoop het ook maar het lijkt mij een gozer die je in de gaten moet houden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn.
Maar hopelijk is hij echt op de goede weg.
Het is gelukt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |