Goed bezig! 100%quote:Op maandag 12 januari 2015 19:06 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik kan ook wel wat leuke dingen gebruiken. Alhoewel ik vanochtend heel sociaal en gezellig bezig was.Maar morgen is het gelukkig dinsdag, een heerlijke dag omdat er dan markt is en omdat mijn haakproject afgerond is mag ik daar weer van mezelf rondkijken naar leuk garen.
Wat ontzettend leuk dat ze zo contact houdt met je terwijl ze daar is!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:18 schreef E.T. het volgende:
Ze heeft het erg leuk, sms't ze net![]()
Als het advies volgende maand nou overeenkomt geloof ik dat we een match hebben
daar zijn wij ook wel van overtuigd.. zijzelf iets minderquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:27 schreef Spuuglokje het volgende:
Klinkt bijzonder leuk E.T. Ik zou me niet laten afschrikken doordat het aanbod van Engels op de lagere school niet bepaald geweldig is, want ze halen dat zó in.
Ik heb een vijf-jaar-dagboekje waar ik inderdaad, als ik eraan denk, dingen opschrijf waar ik dankbaar voor ben.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:09 schreef Spuuglokje het volgende:
Dat zijn leuke dingen!Eigenlijk zou je het leuks moeten opschrijven, zodat je meer stilstaat bij wat wèl fijn was aan de dag.
Waar wij woonden in China waren toen heel weinig buitenlanders, en werd er op een bepaalde manier wel tegen ons opgekeken. Als je dan je boodschappenwagentje even ergens had laten staan, gebeurde het regelmatig dat iemand ondertussen had gekeken wat je gekocht had, en dat dan maar had meegenomen. Uit het bewuste wagentje. Kon je weer overnieuw beginnen....quote:Op maandag 12 januari 2015 19:49 schreef phluphy het volgende:
En heel soms, als ik echt melig ben, boodschappenkarretjes van andere mensen, die even weggelopen zijn, in een ander gangpad zetten. En dan rond blijven hangen om hun reactie te zien.
Ik gok zomaar dat het mogelijk niet dezelfde griep isquote:Op maandag 12 januari 2015 18:31 schreef livelink het volgende:
Er heerst een griep, ja. Er zijn veel mensen ziek in mijn omgeving. Beterschap!
Ik heb het geloof ik al een paar keer geschreven, maar let ook vooral op de kwaliteit van het onderwijs op een tweetalige school. Ik heb echt van erg veel mensen gehoord dat die er soms bij inschiet in het tweetalig onderwijs. Hoewel ik mag hopen dat het nieuwe er inmiddels een beetje vanaf is, en het daarmee inmiddels beter onder controle is....quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:28 schreef E.T. het volgende:
daar zijn wij ook wel van overtuigd.. zijzelf iets minder
Het staat tegenwoordig onder toezicht van een bepaald 'keurmerk'. Het is hier alleen van toepassing op VWO, de eerste drie jaar zo veel mogelijk in het engels, afsluiten met examen Cambridge en daarna weer 'terugschakelen' naar Nederlands, omdat de VWO-examens niet in het engels zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:10 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik heb het geloof ik al een paar keer geschreven, maar let ook vooral op de kwaliteit van het onderwijs op een tweetalige school. Ik heb echt van erg veel mensen gehoord dat die er soms bij inschiet in het tweetalig onderwijs. Hoewel ik mag hopen dat het nieuwe er inmiddels een beetje vanaf is, en het daarmee inmiddels beter onder controle is....
Ik heb gewoon een mondiale kijk op het levenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:10 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat het mogelijk niet dezelfde griep isMaar ik voel me vandaag stukken beter. Het was ook echt vaag: niet echt duidelijk ziek, maar ik sliep het liefste 14 uur per dag en ik was helemaal down en heimweeërig.
[..]
Weet je *random fact* dat er ook twee verschillende griepseizoenen zijn voor het noordelijk en het zuidelijk halfrond, met bijbehorende verschillende griepprik? Wij kregen er in Bangkok altijd twee per jaar aangeboden, omdat er ook zoveel Aussies rondliepen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:29 schreef livelink het volgende:
Ik heb gewoon een mondiale kijk op het leven![]()
Fijn dat je je weer wat beter voelt.
Nou ja, je bent wel goed in spellingquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:27 schreef trui het volgende:
maar australie en thailand liggen toch wel op hetzelfde halfrond, of heb ik m'n topo zo slecht bijgehouden?
Zoekt naar like knopquote:
Dat is wel heel fijn zeg. Zo in de buurt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:14 schreef miss_sly het volgende:
Ook hier een stukje meer vrijheid, onder andere omdat ze groter wordt, maar ook omdat we een fijne oppas hebbenMeisje dat in de straat achter ons hoort, 17 is, gymnasium doet en heel leuk is met S.
Wij gaan dus weer naar theater en bios enzo
3,50 per uur, uiteraard. Wel maar voor één kind, maar dat kind ligt nog niet in bed. Dus tja, ik heb de indruk dat het niet heel duur is, maar het dubbele per uur is dat dan weer wel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Film huren troel?
Wat is een redelijke prijs eigenlijk om aan een oppas te betalen savonds? Een jong meisje welteverstaan. Miss betaalt 3, 50 is dat normaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |