ik wel..quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sneeuw met de jaarwisseling heb ik in mijn leven nog nooit meegemaakt denk ik...
Dat moet toch erg lang geleden zijn.... ik ben 23 en sinds mijn 6e ofzo maak ik de jaarwisseling bewust mee..quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:45 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ik wel..
is lastig wegrennen na iets afsteken![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:04 schreef Downwards het volgende:
[..]
Met -12 de vooruitzichten bekeken?
En Belgiëquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:21 schreef Dven het volgende:
De snil is wel redelijk zeker deze zaterdag. Voor heel Nederland ligt de kans rond de 90%
Kan van Belgie niet zo snel een ECMWF-run vinden. Maar ga er voor het gemak maar vanuit dat het gelijk is aan Nedelrnad.quote:
Mwah. Koers van t laagje vrij cruciaal met het oog op de wind. Trekt ie zoals EC en UKMO nu heel mooi laten zien ten zuiden van Nederland krijg je een meer ZO wind met sneeuw. Trekt ie meer over/boven NL door krijg je meer een ZW/W wind. Zaterdag is voor de meteorologie nog redelijk ver om te zeggen vrij zeker (vind ik). Vooral omdat het redelijk zwabbert sinds 2/3 dagen. Maar het is wel veruit de grootste kans die we in heel 2014 gehad hebben, dat wel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:21 schreef Dven het volgende:
De snil is wel redelijk zeker deze zaterdag. Voor heel Nederland ligt de kans rond de 90%
Dat zal vast. ECMWF gaat er in ieder geval voorquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:52 schreef Pechvogels het volgende:
[..]
Mwah. Koers van t laagje vrij cruciaal met het oog op de wind. Trekt ie zoals EC en UKMO nu heel mooi laten zien ten zuiden van Nederland krijg je een meer ZO wind met sneeuw. Trekt ie meer over/boven NL door krijg je meer een ZW/W wind. Zaterdag is voor de meteorologie nog redelijk ver om te zeggen vrij zeker (vind ik). Vooral omdat het redelijk zwabbert sinds 2/3 dagen. Maar het is wel veruit de grootste kans die we in heel 2014 gehad hebben, dat wel.
Wees niet bang, koudste moet nog komenquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:53 schreef Adelante het volgende:
Ga weg met sneeuw en kou
We waren al prima aan het opbouwen richting de lente met 12 graden Kerstdagen
ECMWF is niet heilig. Maar wel betrouwbaarDER dan GFS in de winter vind ik. Maar zeker niet heilig. Tientallen kilometers verschil van positie van t laagje kan toch wel enkele graden uitmaken. Iets van vooral voor de kustprovincies verschil kan gaan maken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zal vast. ECMWF gaat er in ieder geval voor
November 2015 weerquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Wees niet bang, koudste moet nog komen
Pff, ben jij altijd zo'n drama queen.?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Wees niet bang, koudste moet nog komen
Ik zeg nergens dat het heiligmakend is. Wel hetgeen waar ik voor het gemak van uitga. Om alles continu maar dood te beredeneren over absoluut geen zekerheid of wat dan ook.. Ja, dat weten we allemaal wel.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:00 schreef Pechvogels het volgende:
[..]
ECMWF is niet heilig. Maar wel betrouwbaarDER dan GFS in de winter vind ik. Maar zeker niet heilig. Tientallen kilometers verschil van positie van t laagje kan toch wel enkele graden uitmaken. Iets van vooral voor de kustprovincies verschil kan gaan maken.
Hij heeft wel gewoon gelijk, of denk je dat de winter al klaar is en we per 1 januari voorjaarsweer krijgen.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:01 schreef Downwards het volgende:
[..]
Pff, ben jij altijd zo'n drama queen.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |